Po velké prohlídce byla do provozu uvedena KT8D5R.N2
1723. Obdržela klimatizace obou kabin řidiče od firmy Janoza CZ. S instalací klimatizací je spojena i nutná změna umístění odpojovače, který má nyní místo ve zvětšené zástěně kabiny "A". Nátěr vozu je unifikovaný. Zajímavostí je, že při VP byl u
1723 poprvé instalován v Brně dosud neužitý vzor potahů sedadel tmavě modré barvy s bílými a červenými proužky.
Celovozovou reklamu na M&M Reality, na níž dominuje červená a zelená barva, nově vozí souprava T3G
1647+
1648.
Rozšířily se také tramboardy na obchodní řetězec Lidl, a to na Anitry
1816,
1817 a
1818 a 13T
1917,
1918,
1919,
1925,
1927,
1928 a
1929.
Na přelomu listopadu a prosince došlo k převedení vozů T3R.PV
1517 a T3P
1620 z vozovny Medlánky do vozovny Pisárky, kde byly zařazeny do dvojic
1517+
1558 a
1620+
1589. Výměnou byla do Medlánek z Pisárek převedena T3
1525, se kterou se budeme setkávat výhradně sólo na lince
10. Její stálý "B" vůz, T3
1528, byl odstaven.