Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Další tramvaje KT8D5R.N2 po těžké údržbě

Koloběh těžké údržby tramvají je nikdy nekončící proces. V polovině loňského léta byla do velké prohlídky odeslána tramvaj KT8D5R.N2 ev. č. 1705, kterou před koncem října následoval vůz ev. č. 1720. V případě tramvaje 1705 byl během prací zjištěn zhoršený technický stav vozové skříně a následně bylo rozhodnuto o provedení generální opravy celého vozu. "Kačena" ev. č. 1720 prošla běžnou velkou prohlídkou a oba vozy tak byly dokončeny během první poloviny února. Provedení obou vozů je prakticky totožné a odpovídá předchozím dokončeným vozům. Obě tramvaje tak obdržely kamerový systém pro sledování prostoru pro cestující a naopak přišly o protiprůvanové clony u dveří. Jedinou viditelnou odlišností je osazení vozu 1705 klimatizacemi kabin řidiče Waeco CART 880 a s tím související přesun odpojovače trolej-zem do zástěny A kabiny řidiče. Tramvaj ev. č. 1705 byla předposledním vozem svého typu bez klimatizací kabin řidiče a posledním s odpojovačem zachovaným v původní poloze, tedy ve stropě “A” kabiny řidiče.
autor: Ondra K., 4. 3. 2018, Novinky ve vozovém parku DPMB, trvalý odkaz