Vypravenost typu Irisbus Crossway LE 12M, červenec 2015 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Irisbus Crossway LE 12M, červenec 2015

evidence typu Irisbus Crossway LE 12M fotky vozů Irisbus Crossway LE 12M
předchozí měsíc následující měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
7801 14/57 12/57 4/57 8/52 8/67 6/57
7802 8/57 10/57 8/52 8/67 2/44 6/70 14/57 8/57 10/57 4/57 8/52 6/41 2/41 4/81 2/42 8/57 10/44 4/57 2/41 6/41 4/41 4/41 14/57 12/57 10/44 4/41 6/41 6/57 2/41
7803 10/57 4/41 10/57 8/67 2/44 6/52 14/57 8/57 10/57 4/41 8/52 6/57 6/57 12/52 14/57 10/57 12/57 6/57 8/57
62/600
14/57 2/42 10/44 6/57 6/57 6/41 6/57 4/303
7804 4/41 12/57 6/41 6/52 6/57 8/57 12/57 2/43 4/67 2/44 2/42 14/57 10/57 4/41 8/52 8/67 6/57 14/57 6/57 14/57 14/57 8/57
7805 8/42 6/41 6/57 6/52 6/57 12/57 10/57 4/41 4/41
8/52
6/41 2/44 6/52 14/57 8/42 10/57 4/41
7806 6/41 2/303 2/41 6/57 12/57 10/44 4/41 10/70 14/57 8/57 10/57 4/41
7807 6/57 14/57 12/57 10/44 4/57 12/57 6/41 2/41 8/57 6/57 12/57 10/57 4/41 10/70 6/41 6/57 6/52 6/41 2/44 6/52 14/57 8/57 8/42 4/41
7808 12/57 14/57 8/57 10/44 6/41 6/57 12/57 10/44 4/41 6/81 6/41 6/57 6/57 12/57 10/57 4/41 10/57 6/41 6/57 4/41 4/41 8/57 10/57 4/41 6/41
7809 12/52 12/67 2/43 4/70 6/67 2/69 2/42 12/52 2/70 4/70 12/54 6/70 2/42 12/52 12/54 12/57 2/42 10/67 2/52 4/67 2/43 10/70 2/303 6/70 2/42
7810 2/43 4/57 8/52 12/52 12/67 12/57 4/70 6/67 6/70 2/42 12/52 12/67 2/70 4/70 12/54 6/70 2/42 10/57 12/52 2/57 2/70 8/52
12/54
6/70 2/42 10/67
7812 12/54 6/70 12/67 2/43 10/70 12/54 2/69 12/57 10/70 4/54 2/69 2/54 2/303
78/800
12/52 2/43 4/70 6/67 6/70 2/42 10/70 2/54
12/57
12/67
7813 12/54 2/42 4/44 2/52 4/67 2/43 10/70 2/43 10/70 6/67 2/69 2/41 12/52 12/67 2/43
7814 6/70 2/42 2/52 4/67 2/70 12/54 6/70 2/42 4/44 2/52 12/67 2/43 6/70 8/44 4/44 12/52 12/67 2/43 10/70 12/54 2/69 8/44 12/52 12/67 2/43 12/57
7815 2/42 12/52 4/67 2/70 4/70 12/54 10/67 2/42 12/67 2/52 4/67 2/43 10/70 12/54 6/70 2/42 2/43 2/303 6/70 8/44 4/44 12/52 12/67 2/43 10/70
7816 4/43 2/303 6/67 6/43 6/67 4/43 4/67 14/57 6/54 8/44 4/52 2/303 2/303 10/52 2/303 8/67 8/57 6/57 8/57 2/57 6/41 2/67 2/41 6/42
7817 4/303 2/41 12/54 2/54 2/54 2/43 4/303 6/54 6/54 12/52 4/41 2/70 4/303 2/303 10/67 4/303 12/57 4/43 8/57 6/54 4/303 2/41 6/54 4/67 4/43 4/303 12/54 6/54 2/303
7818 2/303 8/57 4/303 2/57
2/97
2/303 2/303 2/303 4/43 8/67 8/67 6/54
10/67
4/303 14/57 6/54 2/57 6/54 4/303 6/54 4/303 4/52 4/303 2/303 6/54
62/600
7819 6/54 4/303 4/41 2/44 4/41 4/44 6/54 4/303 4/303 6/67 4/41 12/57 4/303 6/70 6/54 4/303 4/54 6/52 4/93
4/303
2/303 4/303 4/54 2/303 4/303 2/303 6/54
7820 2/54
4/93
10/42
4/89
2/93 6/93 4/43 8/42 2/54
4/93
10/42
4/89
2/93 6/93 2/57 2/41 12/57 10/42
4/89
6/93 2/52 8/52 4/89 6/93
98/600
4/93 10/42
4/89
8/42
6/93
8/42
7821 2/54
4/93
4/89 2/93 6/93 4/89 6/70 2/54
4/93
10/42
4/89
2/41 4/89 4/93 10/42
4/89
2/41 2/41 4/93 10/42
4/89
2/41 12/57 2/41 4/93 4/89 8/90 6/93 8/42 2/54
4/93
7822 10/42
4/89
4/54
6/93
2/97 4/93 10/42 8/42 4/67
6/93
4/93 6/43
4/93
4/93 10/42
4/89
2/41
6/93
4/67 4/89 4/67
6/93
8/42 4/93
2/303
4/89 6/93 10/57 2/70 4/89
7823 68/800 2/54
98/600
4/89 6/93 2/54
4/93
10/42
4/89
6/43
2/93
6/93 12/57 2/41 4/93 10/42
4/89
2/93
7824 8/42 2/54 4/93 4/89 2/54
4/93
10/42
4/89
6/93
7825 8/42 2/54
4/93
6/43
4/89
2/41
4/89
2/54
4/93
10/42
4/89
4/43
2/93
4/43
6/93
2/54
4/93
10/42
4/89
6/93 8/42 2/54
4/93
10/42
4/89
6/93 6/93 8/42
4/93
10/42 2/41 6/93
celkem
vozů
17 17 20 18 18 18 20 17 17 16 19 17 16 15 15 14 17 13 11 14 14 14 16 17 16 16 16 18 20 18 17
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
předchozí měsíc následující měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
24× 57
22× 44
22× 67
21× 52
16× 93
13× 70
10× 43
89
41
54
69
97
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
80× 57
53× 41
48× 42
44× 54
39× 303
34× 93
26× 70
20× 67
20× 89
18× 43
18× 52
600
81
800
90

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jirka Petřík, Jiří D., k.vojta, Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., manil, Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Viktor, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.