Vypravenost typu Iveco Urbanway 18M CNG, leden 2018 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Iveco Urbanway 18M CNG, leden 2018

evidence typu Iveco Urbanway 18M CNG fotky vozů Iveco Urbanway 18M CNG
předchozí měsíc následující měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
2001 3/40
9/84
9/84
1/92
9/60
5/99
9/53
1/98
3/50 3/50 13/60 13/60 7/84 1/46 1/84 3/40 1/40 3/84 5/46 3/40 11/84 1/60 11/50 3/50 5/50 7/50 9/84 7/84
2002 1/40 7/60 3/50 1/40 7/46 7/84 1/46 1/84 1/46 1/40 5/46 5/96 3/40 11/84 5/60 11/50
17/77
7/50 7/50 9/84
1/99
5/84 7/50
2003 11/40 3/50 1/50 7/46 7/84 1/46 7/40
11/77
1/40
63/600
1/40 5/46 3/40 11/84 1/60 7/50 9/84 1/60 3/40 11/84 13/84
2004 3/98 13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
5/84
3/96
1/96 1/98 7/40
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
3/60 13/60 3/98 1/92 9/60
7/96
15/77
1/99
5/84 15/50 13/60
1/98
1/96 5/99 9/53
3/96
3/60 11/40 3/84
3/98
13/77
1/92
7/96 1/99 5/84
1/92
7/40 7/60
1/98
2005 11/77
1/99
5/84 7/60 5/99 9/53
3/96
3/60 17/60 11/50
17/77
3/98
13/77
1/92
7/96 1/99 5/84 15/50
5/99
9/53
1/98
7/40
1/96
7/44 3/96 7/96 15/77
7/96
15/77
3/98
1/92 9/60
7/96
15/77
1/99
1/96 3/96 1/96 7/44
5/99
2006 1/92 5/84
7/96
15/77
1/99
5/84 13/60 1/98 1/96 7/44
5/99
9/53
3/96
3/60 17/60 11/50
17/77
3/98
1/92 7/96 15/77
1/99
5/84 15/50 3/84
1/98
7/40
1/96
5/99 3/96 3/60 17/60 11/50
17/77
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
1/99 7/60
1/98
9/60
1/98
1/96
2007 1/99 9/60 5/50 7/40
11/77
1/98
7/40
1/96
5/99 3/96 3/60 1/50 11/50
17/77
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
15/50
1/96
1/96 7/44
5/99
9/53
3/96
11/50
17/77
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
5/84
1/98
1/98 1/98 7/40
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
2008 15/50 7/50
3/98
7/40
1/96
7/44
5/99
3/96 17/60 11/50
17/77
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
1/98 7/40
1/98
7/40
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
3/60 3/98 13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
5/84 15/50 1/96 7/44
5/99
3/44
3/96
3/60
2009 1/98 7/40
1/96
2010 3/55
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
3/60 3/98 13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
5/84 15/50 1/98 1/96 7/44
5/99
9/53
3/96
2011 1/96 5/40
5/99
9/53 7/46
5/98
3/98 1/92 9/60
7/96
15/77
1/99
5/84 15/50
1/99
5/84
1/98
1/96 5/99 9/53
3/96
3/60 13/60
3/96
3/60
3/98
13/77
1/92
7/96 1/99 5/84 15/50
1/99
1/98 7/40
1/96
3/46
5/99
3/96 15/50
3/96
3/60
3/98
7/40
1/92
2012 5/99 7/40
3/96
3/60 13/60 7/60
3/98
1/92 7/96 15/77
1/99
5/84 15/50 1/98 7/40
1/96
5/99 3/96 3/60 17/60 11/50
17/77
3/98
13/77
1/92
9/60 1/99 15/50
1/99
5/84
1/98
7/40
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
5/99 13/77
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
2013 3/96 3/40 1/98 13/77
3/98
13/77
1/92
1/99 5/84
3/98
13/77
1/92
9/60
1/98
7/40
1/96
7/44
5/99
3/96 17/60 11/50
17/77
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
1/92 1/92 9/60
1/98
7/40
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
7/96 15/77
1/99
2014 7/96 15/77 11/60 1/92 9/60
7/96
1/99 15/50 7/60
1/98
7/40
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
11/50
17/77
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
5/84
3/98
3/98 1/98 7/40
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
3/60 17/60
1/96
3/98 1/92 9/60
7/96
15/77
1/99
5/84
2015 1/98 3/98 13/77 7/96 15/77
1/99
7/96 1/98 7/40
1/96
7/44
5/99
9/53
3/96
3/60
5/98
61/600
1/99 3/98 13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
15/50 1/98 1/96 7/44
5/99
9/53
3/96
3/60 5/46 3/98 1/92 7/96 15/77
1/99
5/46 15/50
3/98
2016 3/50 1/55 11/50 13/84 1/50 7/50 5/60 3/46 11/60 13/84 1/50 5/50 5/60 11/40 3/46 11/60 5/50 1/50 5/40 5/50 15/50 9/53 5/50
2017 1/50 7/60 5/60 11/40 1/60 13/84 5/50 5/60 3/50 11/60 13/84 1/50 5/50 3/60 3/50 3/46 11/60 13/84 1/50 5/40 3/60 11/40 3/46 11/60
2018 7/50 5/60 11/40
3/96
3/60 11/60 5/50 1/50 7/40
11/77
5/50 5/60 3/46 1/60 5/50 1/50 3/46 5/50 5/60 11/40 1/60 13/84 1/50 5/46 5/50 5/60 11/60 13/84 1/50
2019 1/60 13/84 1/50 3/50 5/50 3/60 3/46 11/60 13/84 1/50 5/40 7/50 3/60 11/40 11/60 13/84 7/50 5/60 11/40 3/46 11/60 13/84 1/50 5/50 5/60 11/40
2020 5/50 11/40 5/46 1/60 5/50 1/50 5/40 5/50 5/60 1/60 13/84 1/50 5/40 5/50 5/60 3/50 11/60 13/84 1/50 5/40 5/50 3/60 3/50 3/46 11/60
2021 11/60 13/84 1/46 7/50 3/60 11/40 11/60 13/84 1/50 7/50 5/60 11/40 3/46 11/60 13/84 1/50 5/60 3/46 11/60 5/50 1/50 13/84 5/50 1/46
5/60
2022 3/60 9/40 7/40
13/77
7/60 13/84 1/50 5/60 11/40
7/96
15/77 11/60 5/50 1/50 5/50 5/60 11/40 1/40 1/60 5/50 1/50 3/84 5/50 5/60 11/40
13/500
1/60 5/40
2023 5/50 1/50 13/84 1/50 5/40 7/50 3/60 3/46 11/60 13/84 1/50 7/50 5/60 11/40 3/46
celkem
vozů
14 23 20 18 19 13 14 20 17 18 20 20 13 13 20 19 20 18 20 15 14 19 21 18 21 19 14 12 17 20 20
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
předchozí měsíc následující měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
34× 50
28× 96
17× 60
17× 98
17× 99
92
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
103× 60
73× 50
65× 40
65× 96
60× 84
57× 77
44× 98
44× 99
30× 46
22× 92
20× 53
19× 44
55
600
500

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jaroslav Staněk, Jirka Petřík, Jiří D., k.vojta, Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., manil, Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Viktor, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.