Vypravenost typu Iveco Urbanway 18M CNG, květen 2018 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Iveco Urbanway 18M CNG, květen 2018

evidence typu Iveco Urbanway 18M CNG fotky vozů Iveco Urbanway 18M CNG
předchozí měsíc následující měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
2001 5/46 3/40 5/40 1/60 3/60 17/84 13/50 5/40 5/50 5/84 13/84 7/60 9/50 3/50 9/50 3/84 7/46 13/60
1/99
9/50 9/84 7/84 1/84 7/40
5/60
2002 3/40 7/40
11/77
1/60 75/25 9/40 13/50 11/84 5/84
1/92
7/50 17/84 17/84 13/84 7/60 3/50 3/50 9/50 11/40 7/46 13/60 9/84 3/50
600
1/46
5/50
1/84 1/40
2003 15/84 1/60
3/96
3/60 5/50 3/50 11/84 5/84 17/84 1/98
53/x12
13/77 13/84 7/40
11/77
3/50 19/84 7/46 13/60 9/84 1/46 1/60 1/50 1/84 11/57 1/40 3/84
2004 3/98 13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
1/99 21/50
17/77
1/98
1/96 17/77
3/96
3/60
5/99
9/53
3/96
7/96 3/98 13/84 7/96 15/77
1/99
7/84
1/96
7/84
3/96
1/98 1/96 17/77
3/96
3/60
5/99
9/53 5/46 3/46
3/98
1/92 7/96 15/77
1/99
1/99 3/96 1/98
2005 7/96 15/77
1/99
7/84 3/84
7/96
3/96 1/96 15/77
3/96
5/99 9/53
1/96
15/77 13/60
1/60
3/98
1/92 7/96 15/77
1/99
7/84
1/92
9/60
7/96
15/77
1/98
9/40
1/96
3/96 5/99 3/46 11/60 13/77
1/92
9/60
7/96
1/99 5/40 13/57
1/98
9/40
1/96
17/77
3/96
2006 1/92 9/60
7/96
15/77
1/99
7/84
5/99
1/98 1/98 1/96 3/98 9/60
7/96
15/77
1/99
7/84 5/40
1/92
9/60
1/98
1/96 3/96 3/60
5/99
9/53 17/60 1/46
3/98
13/77
1/92
7/96 1/99 7/60 5/50 9/40
21/50
1/96
2007 1/99 7/84
3/96
3/60
1/92
9/60
1/98
61/600
1/96 3/96 5/99 1/98 9/40 3/96 7/96
2008 1/96 17/77
1/98
9/40
1/96
5/99 3/40
3/98
3/96 3/60
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
1/99 13/60
3/98
7/60
1/98
9/40
1/96
17/77
3/96
3/60
5/99
5/50 11/60 25/50
13/77
1/92
9/60 15/77
1/99
7/84 1/98 9/40
1/96
17/77
3/96
5/99 9/53
2009 1/96 17/77
1/98
9/40
1/96
17/77
3/96
5/99 13/77
1/92
9/60
7/96
13/60
1/99
3/98 1/92 7/84
1/98
9/40
1/96
17/77
3/96
3/60
5/99
9/53
5/98
3/98 13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
7/84 7/40 1/98 1/96 17/77
3/96
9/40 5/46 5/99
2010 7/60 17/77 3/98 13/60
7/96
15/77
1/99
7/84 11/40 1/98 1/96 3/96 13/60
5/99
1/98 11/44
3/98
2011 5/99 9/53
3/98
3/98 13/77
1/92
7/96 15/77
1/99
7/84
3/98
13/77
5/99
1/98 1/96 17/77
3/96
3/60
5/99
3/60 1/46 3/98 1/92 7/96 15/77
1/99
7/84 1/84 9/60
1/98
9/40
1/96
3/96 5/99 9/53 13/60
5/99
3/98 13/77
1/92
2012 3/96 3/60
5/99
9/53 13/60 3/98 1/92 7/84
7/96
1/99 7/84
5/99
9/53
1/99
7/84
1/98
1/96 3/96 3/60
5/99
9/53 5/99 9/53
3/98
13/77
1/92
7/96 1/99 7/84 15/84
3/96
3/60
1/98
9/40
1/96
17/77 21/50
15/77
3/98
13/77
1/92
3/60
7/96
2013 1/98 9/40
3/98
13/60 19/84 1/92 7/96 1/98 9/40
1/96
3/96 5/99 9/53 5/60 7/60
3/98
13/77 5/40
7/96
1/99 1/98 5/40 3/84
1/98
9/40
1/96
17/77
3/96
3/60
5/99
5/99 11/44
21/50
3/98
13/77
1/92
7/40
7/96
15/77
1/99
2014 5/99 9/84
3/98
13/77
1/92
7/96 1/99 11/84 5/84
1/98
9/40
1/96
13/84 5/99 1/50
1/92
9/60
3/98
13/77
1/92
9/60
7/96
15/77
1/99
5/99 1/92 9/60
1/98
9/40
1/96
17/77
3/96
3/60
5/99
9/53
3/96
3/98 13/77
1/92
3/60
7/96
15/77
1/99
2015 1/99 3/98 13/77
5/99
9/53
7/96
15/77 3/98 1/92
2016 1/46 15/84 11/60 11/60 1/50 5/50 5/46 5/50 5/60 11/40 9/50 1/60 1/50 1/50
3/98
7/40 5/50 5/60 11/40 1/60 19/84 1/50 11/57 5/50
2017 25/50 5/50 5/60 3/50 7/50 11/60 1/50 1/50 1/50 5/50 3/60 1/60 11/60 19/84 1/50 7/40
25/50
7/50 3/60 11/40 5/50 25/50 19/84 7/50 11/40 5/84 11/60
2018 7/50 5/60 11/40 13/50 1/60 1/50 1/50 5/50 5/60 11/40 1/60 19/84 1/50 19/84 1/50 7/40 5/50 3/60 3/50 11/57 19/84 1/50
2019 1/60 19/84 1/50 15/84 7/50 3/60 13/50 11/60 7/40 1/50 7/50 5/60 7/40
13/77
11/40 11/60 19/84 5/50 5/50 7/40
11/77
11/40 11/60 1/50 5/50 7/40
25/50
5/50 11/40
2020 5/50 5/60 11/40 5/50 1/60 5/50 13/84 5/50 5/60 3/50 11/60 19/84 1/50 7/40
25/50
5/50 3/60 3/50 3/84 11/60 19/84 1/50 13/50 7/50 3/60 11/40 7/40
25/50
1/50 19/84
2022 3/60 11/40 3/46 11/60 1/50 5/50 5/40
25/50
7/50 5/60 11/40 3/50 1/60 1/50 9/84 7/40
25/50
5/60 11/40 1/60 1/50 5/50 5/60 3/50 3/40 15/500
2023 1/50 1/50 15/84 5/50 3/60 3/50 5/60 1/60 19/84 7/40
25/50
7/50 3/60 3/50 11/60 19/84 1/50 1/50 7/50 5/60 3/46 11/60 19/84 5/50 5/50 11/40 5/60
2024 13/50 11/84 5/84 17/84 7/40
11/77
13/84 7/60 3/50
2025 3/40 15/84 11/57
2026 1/60 13/50 11/84 5/84 17/84 7/40
11/77
13/84
2027 7/60
2029 17/77 5/84 5/40 7/40
11/77
5/60 15/57 3/50 1/60
2030 5/46 3/40 7/40 1/60 3/40
2031 3/50 9/50 11/84 3/46
2033 15/84 1/60 11/60 13/50
1/96
17/77 5/84
celkem
vozů
12 18 19 19 15 14 16 13 18 17 19 14 13 18 19 16 19 18 15 14 17 23 23 24 25 15 15 22 23 25 27
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
předchozí měsíc následující měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
41× 50
30× 96
20× 60
20× 98
19× 99
92
25
600
x12
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
94× 60
84× 84
72× 40
71× 50
64× 77
58× 96
41× 99
40× 98
20× 92
18× 46
15× 53
57
44
500
600

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jaroslav Staněk, Jirka Petřík, Jiří D., k.vojta, Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., manil, Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Viktor, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.