Po třech letech odstavení byla po značném úsilí techniků DPMB a Pars Nova, a.s. znovu zprovozněna K3R-N
1754. K jejímu odstavení došlo v únoru 2010 vlivem konstrukční nedokonalosti kloubového spojení, které postihlo všechny brněnské K3R-N. Po
1753 (nyní odstavena pro jinou závadu v kloubu) a
1752 se tak stala 3. K3R-N s upravenými kloubovými mezimosty.
Po samotné opravě kloubových spojení bylo nutné provést kompletaci vozu a doplnění chybějících součástí, které byly během odstavení demontovány nebo využity pro jiné vozy. Po oživení bylo vykonáno několik zkušebních jízd pro doladění jízdních vlastností vozu (např. činnosti skluzové a smykové ochrany) a odstranění zjištěných závad. Závěrem byla provedena technicko-bezpečnostní zkouška a před vrácením do provozu s cestujícími i celková očista exteriéru i interiéru tramvaje. První vypravení po znovuzprovoznění proběhlo v sobotu 2. března na 2. kurz linky
1.
Zprovoznění vozů
1751 a
1753 očekáváme v letošním roce.
V současné době jsou vozy K3R-N v pracovní dny vypravovány na garantované nízkopodlažní kurzy linky
6, o víkendu pak na 2. kurz linky
1.