V listopadu byl úspěšně ukončen a vyhodnocen zkušební provoz soupravy VarioLF2 + VarioLF, která jezdila ve složení
1099II +
1523II a objevovala se stabilně na 17. kurzu linky
1. V době probíhajícího zkušebního provozu byla z ústředních dílen do vozovny Pisárky předána nová krátká Varia
1497III,
1556II,
1530II a
1601II. Vozy
1497III a
1556II jezdily krátce společně ve dvojici.
Ve středu 20. 11. 2013 byl počet souprav LF2 + LF1 v ulicích rozšířen na 3. Spřaženy byly soupravy ve složení
1099II +
1556II,
1108II +
1601II a
1127II +
1530II. Pro Varia
1530II a
1601II byla středa 20. 11. zároveň prvním dnem provozu s cestujícími. Vůz
1523II posloužil jako "A" vůz ve dvojici s
1497III, neboť má jako jediný z pisáreckých krátkých Varií elektricky ovládanou výsuvnou plošinu. Současně byl také redukován počet souprav 2x VarioLF2, která se nyní v ulicích objevuje pouze jedna (
1092II +
1093II).
Postupně bude docházet k rozšíření dalších souprav "dlouhé + krátké" Vario. Všechny vozy LF2 musí před spřažením s LF1 projít v dílnách drobnými úpravami. Rozsáhlejší úpravou budou procházet i původní vozy VarioLFR.E z let 2006 - 2009, aby byly rovněž spojitelné s vozy VarioLF2.
V ústředních dílnách se nyní dokončují vozy
1590II a
1598II z plánu pro letošní rok. Zároveň již byly dodány dvě skříně pro VarioLF pro rok 2014, které po svém dokončení ponesou ev. č.
1539II a
1525II.