Koncem ledna a v průběhu února postupně opustily dílny po provedené velké prohlídce pisárecké dvojice T3G
1643+
1644 a T3P
1595+
1564. Provedení prohlídek nevybočuje ze zaběhnutého standardu. Vozy
1643,
1595, ale i
1564 (kterou je možné provozovat i jako sólo), mají připravenou kabeláž a upravenou střechu nad kabinou řidiče pro instalaci klimatizace.
Velkou prohlídkou prošla i medlánecká K2P
1031. Nátěr všech zmíněných vozů po dílnách je standardní unifikovaný.
Během února byly upraveny pro provoz v soupravě VarioLF2+VarioLF vozy
1103II a
1109II. Druhý zmíněný vůz byl téměř rok odstaven po zahoření kabeláže a rozvaděče v prvním článku, nyní probíhá jeho oživování ve vozovně Pisárky.
Po zahoření ze srpna 2013 se do provozu vrátila i KT8
1702.
KT8
1727 přišla o svoji celovozovou reklamu kasa.cz, nyní jezdí v unifikovaném nátěru. O reklamní polep přišla i K2P
1116, která byla krátce nato předána do ÚD k provedení VP.
V posledním únorovém týdnu se na první zkušební jízdy vydalo první letošní VarioLF
1539II. Aktuálně se v dílnách dokončuje vůz
1597II a probíhají práce na VariuLF2
1083II. Skříň pro vůz
1117III je již v Brně a čeká na uvolnění kapacity v Ústředních dílnách.