Od začátku roku 2015 se událo několik změn v oblasti vozového parku trolejbusů, které jsou shrnuty v této aktualitě.
Vzhledem k zařazování odkoupených ojetých vozidel typu 21Tr po opravách do provozu je možné vyřazovat starší trolejbusy typu 14Tr. Ve vozovně Husovice se tak již rozebírá vůz
3265, který byl odstaven už v březnu minulého roku, a v poslední době byly z provozu též definitivně odstaveny vozy
3229 a
3266. Protože jsou nové trolejbusy zařazovány v Komíně a staré vyřazovány v Husovicích a ve Slatině, dochází také k přesunu vozidel mezi vozovnami. K tomu došlo u trolejbusů
3279 a
3280, které byly přesunuty do Husovic, a
3254,
3259, jež byly předisponovány do Slatiny.
Jak již bylo zmíněno, dochází k zařazování odkoupených ojetých vozidel 21Tr do provozu. Posledními takovými trolejbusy byly vůz
3060II (ex České Budějovice), který prošel díky dobrému technickému stavu úpravami pouze v rozsahu střední opravy, nebo
3057II (ex Hradec Králové), což je druhý zástupce typu 21TrAC v Brně. Provedení úprav na voze jsou shodné s úpravami na trolejbusu
3058 (více o těchto úpravách a odlišnostech typu 21TrAC v
aktualitě o zařazení prvního vozu 21TrAC do brněnského provozu). Kromě těchto trolejbusů byl do provozu po generální opravě vrácen taktéž vůz
3012.
Dne 29.1.2015 došlo k menšímu požáru na trolejbusu
3605, konkrétně se jednalo o přední střešní schránu. Vůz se tou dobou vracel do vozovny ze zkušební jízdy, takže k požáru nedošlo v době, kdy byl trolejbus obsazen cestujícími. Aktuálně je vůz již opraven.
Jak již bylo uvedeno ve
výhledu na rok 2015, do Brna bude letos dodáno třicet nových kloubových trolejbusů 31Tr s karoserií SOR. První z nich bude dodán již během nadcházejících dní a bude sloužit ke zkušebním jízdám za účelem vyzkoušení nových zařízení. Tomu však bude věnována samostatná aktualita uveřejněná po dodání trolejbusu.