V listopadu loňského roku se po generální opravě vrátil do provozu trolejbus
3007. V průběhu této opravy byla mj. dosazena klimatizace kabiny řidiče Dometic-Waeco CoolAir RTX. Během předcházejícího měsíce, tj. v říjnu, byl poprvé do provozu v Brně zařazen vůz
3062II odkoupený v lednu 2016 z Jihlavy (ex 58). Součástí generální opravy, která tomu předcházela, byla unifikace s brněnskými trolejbusy typu 21Tr včetně výměny tónovaných oken za čirá. V dílnách těžké údržby se nyní v různých fázích generálních oprav nacházejí vozy
3028,
3032II,
3064II (21TrAC ex Hradec Králové) a
3502 (rekonstrukce na retro vůz). Na přistavení do dílen pak čekají trolejbusy
3008 a
3025II.
Během poslední doby došlo také k přesunům vozidel mezi vozovnami. Do Husovic byly převedeny vozy
3007,
3008 a
3630, do vozovny Slatina trolejbusy
3015 a
3016. K odstavenému vozu
3617 se přidaly i
3610 a
3615. Na zprovoznění trolejbusu
3610 je plánováno použití repasované hnací nápravy z autobusu
2604II. Dále jsou, kromě zmíněných trolejbusů typu 25Tr, odstaveny i vozy
3019II (po
nehodě mezi Brnem a Šlapanicemi),
3033II a
3606. Již dříve definitivně odstavené trolejbusy
3269 a
3277 určené k prodeji doplnil vůz
3508, který je k prodeji určen rovněž. Naopak trolejbus
3272 byl odtažen k fyzické likvidaci společností Šrot Gebeshuber a vůz
3268 posloužil před sešrotováním ke cvičným účelům hasičskému záchrannému sboru.
V souvislosti s navýšením počtu zastávek v režimu na znamení budou nově u trolejbusů typů 14Tr a 15Tr doplněna tlačítka signalizace k řidiči na svislá madla vedle dveří, a to z důvodu jejich lepší dostupnosti pro cestující menšího vzrůstu. Prvním takovým vozem je
3274. Již roku 2009 byl však krátkodobě zkušebně těmito tlačítky vybaven i trolejbus
3278.