V pátek 22. 6. 2018 v nočních hodinách opustila brány medlánecké vozovny na silničním návěsu poslední brněnská tramvaj RT6N1. Neputovala však do polské Poznaně jako předchozí vozy
1801,
1802 a
1804, ale jen na opačný konec Brna, do líšeňského depozitáře Technického muzea v Brně.
Vůz ev. č.
1803 si v loňském roce vytipovali pracovníci TMB jako nejzachovalejší, a to v době, kdy bylo zřejmé, že DPMB nebude zbývající tři odstavené vozy RT6N1 znovu zprovozňovat, ale nabídne je k odprodeji. Zatímco vozy ev. č.
1801 a
1802 byly v únoru 2018 odeslány do Poznaně (vůz
1804 je v majetku Modertrans Poznaň již od roku 2015),
1803 prozatím vyčkávala ve vozovně Pisárky, kde byla poslední roky odstavena. Ze svého místa na 22. koleji se pohnula až v noci ze 17. na 18. června, kdy byla přetažena do Medlánek, kde byla v následujcích dnech podrobena kontrole kompletnosti a v rámci možností i doplnění chybějících součástí. Nakládka na silniční návěs potom proběhla ve čtvrtek 21. června. Po noční přepravě byla
1803 složena z návěsu v líšeňském areálu v brzkých ranních hodinách v pátek 22. června na provizorní kolejové pole v hale B, která je oddělena od zbytku depozitáře.
Technickému muzeu v Brně se tak podařilo zachovat velmi hodnotného zástupce vývojové řady tramvají, a to zejména s ohledem na fakt, že vozy RT6 byly prvními nízkopodlažními typy tramvají, které byly vyprodukovány v České republice. Ovšem šance na budoucí zprovoznění RT6ky nebo alespoň na její přesun do hlavní části depozitáře TMB jsou bohužel prakticky nulové.