Z důvodu stáří objektů a v některých místech neuspokojivého stavu inženýrských sítí předchází vlastní demolici původního objektu výkopové práce, případně kamerové zkoušky kanalizačních přípojek, které odhalí skutečný stav. Následuje samotná demolice původního zařízení, vybudování nových přípojek, u objektů, kde odpadní voda není napojena na kanalizační řad také zbudování nové jímky (u nových objektů šlo o KS Babická a Ústřední hřbitov). Následně je prostor osazen novým, prefabrikovaným objektem, jehož výrobcem je KOMA Modular s.r.o. Ve vnitřních prostorech objektu je kromě samotného sociálního zázemí zřízena také vstupní předsíň a v samostatném vchodě pak technická místnost. Nové objekty jsou trojího typu, konkrétně:
- A - samostatný objekt sociálního zázemí,
- B - objekt sociálního zázemí a přístřešku pro cestující,
- C - objekt sociálního zázemí, přístřešku a komerčních prostor (v roce 2020 nebyl tento typ užit).
V roce 2020 probíhala revitalizace ve dvou fázích, jarní a zimní. V jarní fázi byla nahrazena zázemí na konečných stanicích Babická, Maloměřický most (obě typu B) a Jírovcova (typ A). Všechny tyto tři zmíněné stavby byly do provozu uvedeny shodně 1. 7. 2020. V podzimní fázi pak přišly na řadu konečné Soběšice, Klarisky (typ B, do provozu uveden 18. 12. 2020) a Ústřední hřbitov (součást rekonstrukce smyčky, typ A, do provozu uveden 13. 12. 2020). Samostatnou kapitolu potom tvoří autobusová konečná Jundrov, kterou realizovala městská část Brno–Jundrov, a to na základě architektonického návrhu kanceláře PROAM. Tento objekt je vybaven také komerční místností, interaktivní elektronickou tabulí s jízdními řády a mapou, zastřešen pak je extenzivní zelenou střechou. Řidiči je objekt využíván od 29. 6. 2020.
V současné době je předpoklad pokračování projektu revitalizace konečných stanic i v letošním roce (na řadu by měly přijít např. objekty Ukrajinská a Řečkovice, hřbitov).