V pátek 9. února byl se zpožděním uveden do provozu vůz ev. č.
3011 po GO. Trolejbus je ve stejném provedení jako předchozí vůz ev.č. 3017, tedy i s nově používaným vzorem potahů sedadel. I po GO má vůz ev. č.
3011 zachováno pro tuto sérii atypické vozové topení MEP Postřelmov (shodné s 22Tr); zpoždění v GO bylo způsobeno právě problémy s na voze použitými topnými jednotkami, jež pocházejí z prototypové zkušební série.
Vůz ev. č.
3035II, procházející v těchto dnes běžnou střední opravou, je nově dovybaven klimatizační jednotkou Ebercool Optima od firmy Eberspächer. Jedná se o první použití této klimatizační jednotky na trolejbusech, doposud jí byly vybaveny pouze nově dodávané a modernizované autobusy. Stejnou jednotku dostávají nyní také vozy ev. č.
3034II a
3038II, a to rovněž v rámci střední prohlídky.