V měsíci říjnu byly sešrotovány již všechny původní tramvaje K2, které byly oficiálně modernizovány na VariaLF2 -
1069,
1099,
1100 a
1101. Šrotace se také v brzké době dočká pisárecká dvojice dlouho odstavených T3
1553+
1554, jejichž průkazy způsobilosti byly rovněž použity pro nové tramvaje VarioLF.
I autobusový vozový park v říjnu zeštíhlel. Na šrotaci byla 30. 10. odvezena kloubová Karosa B741 e. č.
2313, vozy B741
2316 a B732
7258 budou následovat v nejbližší době. V Brně se tak pomalu ale jistě blíží konec autobusů B741 bez generální opravy. Krom výše uvedených
2313 a
2316 zbývají, pomineme-li
2318, kterou má pronajaté Letiště Brno a která už se na linky DPMB pravděpodobně nepodívá, už jen 3 vozy:
2319,
2320 a
2327. Jejich konec lze očekávat do několika měsíců v závislosti na podzimní dodávce 10 nových vozů Citelis 18 M.