Od pátku 13. listopadu můžeme v běžném provozu opět potkávat pisáreckou soupravu T3G
1639+
1640. Tyto 2 vozy prošly v posledních 8 měsících velkorysou generální opravou při níž jim byly doplněny vnitřní i vnější elektronické infopanely BUSE, nové pohony dveří IGE.cz, statický měnič a protiskluzová podlahová krytina ALTRO. Mimo dalších vylepšení byly na vozy také aplikovány 2 výrazné novinky. Brzdové odporníky byly přesunuty na střechu (podobně jako tomu je u vozů T3R) a obě tramvaje byly vybaveny ručním řadičem Alfa Union známým z brněnských VariíLF. Jedná se o vůbec první tramvaje typu T3G v ČR, které jsou
vybaveny ručním řadičem. To také zapříčinilo abnormálně dlouhou prodlevu mezi dokončením opravy a vypravením soupravy do provozu - muselo se počkat na schválení rekonstrukce Drážním úřadem. V současné době se podrobují generální opravě v obdobném rozsahu také soupravy
1608+
1606 a
1607+
1611.
V pátek 13. se krom
1639+
1640 vrátil do provozu také slatinský vůz B732
7379, který byl přelakován z původního žlutého podkladového nátěru reklamy Avion do bílé barvy. Je v plánu na tento vůz umístit reklamu na 80 let autobusové dopravy v Brně (1930 - 2010).
Smutnější zprávou z oblasti reklam je stržení další reklamy železářství Oldřich Barták - v unifiku od půlky listopadu jezdí
7480. Posledním zástupcem "Bartáků" tedy zůstává B951
7492 s tmavě
zelenou reklamou Hitachi.