Zdá se to možná neuvěřitelné, ale opravdu jsme se dočkali. Odjakživa problémová tramvaj K2R
1039 se dočkala velké prohlídky a o prvním prosincovém víkendu vyjela do provozu s cestujícími. Mimo výměny poruchové hydraulické brzdy středního podvozku za běžnou (podobně jako zbylé K2R při posledních VP) se tramvaj dočkala dosazení klimatizace kabiny řidiče Janoza CZ (na níž byla ihned instalována "zimní" krycí textilie) a v neposlední řadě také otočení pantografu kloubem proti směru jízdy (ochrana proti kontaktu přední větrací střešní klapky s komponentami pantografu, tato úprava bude aplikována při VP i na zbylé vozy K2R, K2R03 a K2R03-P). Nátěr tramvaj obdržela standardní, unifikovaný, v Brně tedy již dnes nenajdeme žádnou K2 s tradičním nátěrem vozů R podle vzoru "Kotas". Doufejme, že VP tomuto vozu přidá na spolehlivosti a nebudou se opakovat dlouhá odstavení způsobená poruchovostí jednotlivých komponent.