Ve čtvrtek 3. listopadu vyjelo poprvé do provozu s cestujícími poslední VarioLF2R.E pro tento rok. Jedná se o ev.č.
1114II. Bylo nasazeno na 7. kurz linky
4. Provedení vozu je shodné s předešlými tramvajemi VarioLF2, novinkou je použití jiného typu podsedákových topnic značky Tribotec. Při řazení do dvojic bude jezdit jako "A" vůz. Původní vůz K2
1114 byl sešrotován počátkem prvního listopadového týdne.
Nové tramboardy na vídeňské letiště a aerolinky TAP Portugal obdržely 13T
1920 a Anitra
1819. Spojení vídeňského letiště s aerolinkami Egyptair pak nově propaguje 13T
1903.
O své reklamní polepy naopak přišly T3P
1632, která je nyní v unifiku a T3G
1652, kterou lze spatřit v bílém podkladovém laku.
V souvislosti s definitivním odstavením vozu T3
1511 byl její "A" vůz
1590 přesunut z Pisárek do vozovny Medlánky, kde doslouží v provozu jako sólo na lince
10. Výměnou byla do Pisárek odeslána souprava T3R.PV
1657+
1658.