Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozový park

aktuální stav vozu: odstaven (dlouhodobě/definitivně), jen poslední dopravce

předchozí 1 následující celkem 34
ev. č. výr. č. typ vyr. (dod.)
zař.
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
1023
162130 ČKD Tatra
K2 K2P
1973   
2.1.1974
(3/2019)
 
  P* 2000: K2P, 2006: VP, 2011: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1027
162134 ČKD Tatra
K2 K2MM K2R03
1973   
2.1.1974
 
 
  P 1989: K2MM, 1999: K2R03, reko Pars DMN, 2005: VP - Trav-l-Cool, 2010: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, ptg otočen kloubem vzad 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1029
162136 ČKD Tatra
K2 K2R03
1973   
2.1.1974
 
 
  P 1999: K2R03, reko Pars DMN, výměna skříně s vozem 1034, 2006: VP - Trav-l-Cool, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, ptg otočen kloubem vzad 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1059
162191 ČKD Tatra
K2 K2MM K2R03
1974  (1974)
1974
 
 
  P 1988: K2MM, 1999: K2R03, reko Pars DMN, 2002: odstaven, 2003: zpět v provozu, 2004: dosazen pantograf Stemann Fb800 v rámci testování nového sběrače výrobcem a schvalovacího procesu DÚ, 2006: VP - Trav-l-Cool, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, ptg otočen kloubem vzad 
nátěr: zeleno-modrá *
» detail fotka
1132II
172199 ČKD Tatra
K2YU K2
1983  (1983)
1983
(25.10.2018)
 
  P 2004: VP, 2005: vážná nehoda s 1536+1559 v Pisárkách, odstaven, zadní článek z 1089, 2005: zpět v provozu, 2009: VP - BS210, POD 
nátěr: unifik *
» detail fotka
151189 Tatra
T2 T2R
1961  (11.2.2016)
 
 
 
  M 2/1998 do 2/2016: služební vůz DPO, 2016: prodej DPMB za účelem využití k renovaci tramvaje T2 v Brně, 11.2.2016: převoz do Brna silničním návěsem, 6/2016: převzat do Ústředních dílen 
nátěr: žlutá *
» detail fotka
1301II
001/2003 Pragoimex
VV60LF
2003  (4.3.2004)
1.9.2005
 
 
  M 7.6.2004-21.9.2004: zkušební provoz v původním provedení vleku, převážně v režimu provozu bez cestujících na lince 10, 2004-1.6.2005: úprava brzd, nový nátěr, 20.6.2005-26.7.2005: zkušební provoz bez cestujících, 8.8.2005-28.8.2005: zkušební provoz s cestujícícmi, schválení jako typ Drážním úřadem, 04/2006: kamera pro provoz ve trojici, počátek zkušebního provozu třívozové soupravy (prostřední vůz), 3/2016: po odstavení převezen do Pisárek, využíván jako příruční sklad náhradních dílu na 9. koleji 
nátěr: unifik * {T3R.EV+B*}
» detail fotka
1302II
003/2005 Pragoimex
VV60LF
2005  (4.8.2005)
2.11.2005
 
 
  M  
nátěr: unifik {T3R.EV+B*}
» detail fotka
1303II
005/2006 Pragoimex
VV60LF
2006  (7.12.2006)
6.2.2007
 
 
  M 3/2016: po odstavení převezen do Pisárek, využíván jako útulna pro posunovače a mechaniky na 9. koleji 
nátěr: unifik {T3R.EV+B*}
» detail fotka
1304II
006/2006 Pragoimex
VV60LF
2006  (13.12.2006)
6.2.2007
(1.4.2016)
 
  M  
nátěr: unifik {T3R.EV+B*}
» detail fotka
3029
12970 Škoda
21Tr
2001  (2001)
6/2001
(4/2019)
 
  S* 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava ex 3017, 2007: GO - výklopná plošina, hnací náprava Rába, 2016-2017: GO - stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 1.4.2019: vážná nehoda s 1715 Křenová 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
3216
11201 Škoda
14Tr08/6
1989  (1989)
12/1989
(12/2018)
 
  S* 10/2007: nehoda se sloupem TV Věstonická, 1/2008: přední čelo dle 14TrM (ponechání původního červeno-krémového laku), BS110 ex autobusy, klimatizace Ebercool, 2008: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 12/2018: odstaven 
nátěr: unifik
» detail fotka
3267
12080 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (1995)
4/1995
(12/2018)
 
  H* 2000: po nehodě dělené čelní okno, 2006: BS110 ex 7243, 2007-2008: modernizace na 14TrR - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 12/2018: odstaven 
nátěr: unifik
» detail fotka
3269
12082 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (1995)
4/1995
(7/2017)
 
  H* 2006: BS110 ex 2326, 2007: modernizace na 14TrR - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2017: odstaven (určen k odprodeji) 
nátěr: unifik
» detail fotka
3271
12084 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (1995)
6/1995
(1/2018)
 
  H* 2000: ve středních dveřích pneumatické dveřní pohony KPM, 2006: BS110 ex 2321, 2007: modernizace na 14TrR - BS120, ALTRO, Trav-l-Cool, zkušebně hliníkové kryty schrán (obdoba dle 21Tr/22Tr), 2012: nový design zadních světel (typ Citelis), 2013: klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 1/2018: odstaven 
nátěr: unifik
» detail fotka
3276
12089 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (1995)
8/1995
(4/2018)
 
  H* 2006: BS110 ex 7392, 2009: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 4/2018: odstaven 
nátěr: unifik *
» detail fotka
3277
12090 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (1995)
7/1995
(12/2016)
 
  H* 2001: BS210, BS120, 2006: modernizace na 14TrR - ALTRO, Trav-l-Cool, po GO krátkodobě zkušebně bez stahováků - původně pro systém lan typu Ukrajina, později natrolejování teleskopickou tyčí, před uvedením do běžného provozu stahováky namontovány, 2012: klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 8/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 12/2016: odstaven (určen k odprodeji) 
nátěr: unifik
» detail fotka
3286
12099 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (1995)
8/1995
(5/2018)
 
  H* 2006: BS110 ex 7366, 2008-2009: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 5/2018: odstaven 
nátěr: unifik
» detail fotka
3506
11831 Škoda
15Tr08 15TrM
1991  (1991)
9/1991
(12/2018)
 
  H 2005: modernizace na 15TrM - BS212, BS120, stahováky Railtech, Trav-l-Cool, 2011-2012: VP - ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel (typ Citelis), ?: bez klimatizace, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 12/2018: odstaven 
nátěr: unifik
» detail fotka
3508
11833 Škoda
15Tr08 15TrM
1991  (1991)
9/1991
(12/2017)
 
  H* 2004: modernizace na 15TrM - BS212, BS120, Trav-l-Cool, 2010-2011: VP - ALTRO, klimatizace Janoza CoolAir A-80, SM, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), 1/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, 12/2017: odstaven (určen k odprodeji) 
nátěr: unifik
» detail fotka
2315
BSC 62-04
689 Karosa
B741.1924
1995  (1995)
1995
 
 
  S 2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor, Ebercool; 8/2015: odstaven z pravidelného provozu, určen pro muzejní sbírku DPMB 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
» detail fotka
2608II
5B7 4534
340 Irisbus
Citelis 18M
2008  (17.7.2008)
29.7.2008
(15.5.2019)
 
  S 7.9.2010: hasicí systém FIRESTOP 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
2609II
6B2 2468
566 Irisbus
Citelis 18M
2008  (16.12.2008)
1.1.2009
(13.5.2019)
 
  S počínaje tímto vozem automatický hasicí systém motoru 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
» detail fotka
2611II
6B2 2469
570
VIN
Irisbus
Citelis 18M
2008  (16.12.2008)
1.1.2009
(16.5.2019)
 
  S  
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
2612II
6B2 2466
616 Irisbus
Citelis 18M
2008  (16.12.2008)
3.1.2009
(3.5.2019)
 
  S  
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
2619II
6B6 6836
817 Irisbus
Citelis 18M
2009  (23.7.2009)
12.8.2009
(17.4.2019)
 
  M 26.6.2015: nehoda s OA - Vlastimila Pecha 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
2620II
6B6 6835
818 Irisbus
Citelis 18M
2009  (23.7.2009)
13.8.2009
(2.4.2019)
 
  M 2.4.2019: nehoda s nákladním autem u hlavního nádraží 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
2622II
6B6 6832
820 Irisbus
Citelis 18M
2009  (23.7.2009)
13.8.2009
(11.6.2019)
 
  M 5/2014-6?/2017: stojan na pokladnu USV 24C; 11.6.2019: nehoda s OA v křižovatce Merhautova - Kohoutova, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
» detail fotka
7503
6B6 6828

VIN
MAVE-Fiat
CiBus ENA MAXI
2010  (10.2.2010)
23.2.2010
(9.4.2015)
 
  S 4/2015: vadný motor a převodovka, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
7505
6B6 6822

VIN
MAVE-Fiat
CiBus ENA MAXI
2010  (16.6.2010)
25.6.2010
(19.8.2014)
 
  S před dodáním DPMB vystaven na Autotecu 2010 na brněnském výstavišti a na dnech zdravotně postižených v Olomouci; 8/2014: vadný motor a převodovka, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
7637
3B9 8344
2138 Irisbus
Citelis 12M
2006  (29.3.2006)
4/2006
(4.5.2019)
 
  S 9/2008: zkušebně instalován automatický hasící systém FIRESTOP, 9/2011: stojan na pokladnu USV 24C, 8/2015: záložní vůz, vypravován zřídka 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
» detail fotka
7646
4B5 9660
2244 Irisbus
Citelis 12M
2007  (6.2.2007)
2/2007
(30.4.2019)
 
  M 17.7.2009: požár motorového prostoru Fügnerova, 13. 7. 2010: hasicí systém FIRESTOP, zpět v provozu, 6/2015: stojan na pokladnu USV 24C 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
» detail fotka
5300
895014910056 Balkancar
DV 1786.33.37
1995  (8/1995)
8/1995
 
 
  P vysokozdvižný vozík; 4/2016: nabídnut k odprodeji 
nátěr: červeno-černá
» detail
12921
VIN
Škoda
21Tr
2000  (3.5.2018)
 
 
 
  K 3.5.2018: převezen do Brna, zdroj náhradních dílů 
nátěr: CVR Koupelny Ptáček, modro-bílá *
» detail fotka
předchozí 1 následující celkem 34

Vypsáno celkem 34 vozů, všechny ve stavu odstaven (dlouhodobě/definitivně).

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Pisárky: 6 vozů
  • Vozovna Medlánky: 9 vozů
  • Vozovna Slatina: 10 vozů
  • Vozovna Husovice: 8 vozů
  • Vozovna Komín: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 11. 6. 2019.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání

Řadit výpis podle: