Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozový park

aktuální stav vozu: odstaven (dlouhodobě/definitivně), jen poslední dopravce

předchozí 1 následující celkem 18
ev. č. výr. č. typ vyr. (dod.)
zař.
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
1023
162130 ČKD Tatra
K2 K2P
1973   
2.1.1974
(3/2019)
 
  P* 2000: K2P, 2006: VP, 2011: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1037
162144 ČKD Tatra
K2 K2R03
1973   
2.1.1974
(29.8.2019)
 
  P 1999: K2R03, reko Pars DMN, 2007: VP - Trav-l-Cool, 2013: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, ptg otočen kloubem vzad 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1059
162191 ČKD Tatra
K2 K2MM K2R03
1974  (1974)
1974
(5/2018)
 
  P 1988: K2MM, 1999: K2R03, reko Pars DMN, 2002: odstaven, 2003: zpět v provozu, 2004: dosazen pantograf Stemann Fb800 v rámci testování nového sběrače výrobcem a schvalovacího procesu DÚ, 2006: VP - Trav-l-Cool, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, ptg otočen kloubem vzad 
nátěr: zeleno-modrá *
» detail fotka
151189 Tatra
T2 T2R
1961  (11.2.2016)
 
 
 
  M 2/1998 do 2/2016: služební vůz DPO, 2016: prodej DPMB za účelem využití k renovaci tramvaje T2 v Brně, 11.2.2016: převoz do Brna silničním návěsem, 6/2016: převzat do Ústředních dílen 
nátěr: žlutá *
» detail fotka
180090 ČKD DS
T6A5
1996  (14.6.2019)
 
 
 
  M 2019: odkoupen DP Brno, 13.6.2019: nakládka v Praze, 14.6.2019: vykládka v Brně - vozovna Medlánky, vytěžen na náhradní díly 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá
» detail fotka
1301II
001/2003 Pragoimex
VV60LF
2003  (4.3.2004)
1.9.2005
 
 
  M 7.6.2004-21.9.2004: zkušební provoz v původním provedení vleku, převážně v režimu provozu bez cestujících na lince 10, 2004-1.6.2005: úprava brzd, nový nátěr, 20.6.2005-26.7.2005: zkušební provoz bez cestujících, 8.8.2005-28.8.2005: zkušební provoz s cestujícícmi, schválení jako typ Drážním úřadem, 04/2006: kamera pro provoz ve trojici, počátek zkušebního provozu třívozové soupravy (prostřední vůz), 3/2016: po odstavení převezen do Pisárek, využíván jako příruční sklad náhradních dílu na 9. koleji 
nátěr: unifik * {T3R.EV+B*}
» detail fotka
1302II
003/2005 Pragoimex
VV60LF
2005  (4.8.2005)
2.11.2005
 
 
  M  
nátěr: unifik {T3R.EV+B*}
» detail fotka
1303II
005/2006 Pragoimex
VV60LF
2006  (7.12.2006)
6.2.2007
 
 
  M 3/2016: po odstavení převezen do Pisárek, využíván jako útulna pro posunovače a mechaniky na 9. koleji 
nátěr: unifik {T3R.EV+B*}
» detail fotka
1304II
006/2006 Pragoimex
VV60LF
2006  (13.12.2006)
6.2.2007
(1.4.2016)
 
  M  
nátěr: unifik {T3R.EV+B*}
» detail fotka
3029
12970 Škoda
21Tr
2001  (2001)
6/2001
(4/2019)
 
  S* 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava ex 3017, 2007: GO - výklopná plošina, hnací náprava Rába, 2016-2017: GO - stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 1.4.2019: vážná nehoda s 1715 Křenová 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
3033II
12974 Škoda
21Tr
2001  (2001)
8/2001
(11/2018)
 
  K 2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava Rába, 2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 7/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 11/2018: odstaven (špatný stav karoserie) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
3216
11201 Škoda
14Tr08/6
1989  (1989)
12/1989
(12/2018)
 
  S* 10/2007: nehoda se sloupem TV Věstonická, 1/2008: přední čelo dle 14TrM (ponechání původního červeno-krémového laku), BS110 ex autobusy, klimatizace Ebercool, 2008: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 12/2018: odstaven 
nátěr: unifik
» detail fotka
3267
12080 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (9.2.1995)
4/1995
(12/2018)
 
  H* 2000: po nehodě dělené čelní okno, 2006: BS110 ex 7243, 2007-2008: modernizace na 14TrR - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 12/2018: odstaven 
nátěr: unifik
» detail fotka
3271
12084 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (1995)
6/1995
(1/2018)
 
  H* 2000: ve středních dveřích pneumatické dveřní pohony KPM, 2006: BS110 ex 2321, 2007: modernizace na 14TrR - BS120, ALTRO, Trav-l-Cool, zkušebně hliníkové kryty schrán (obdoba dle 21Tr/22Tr), 2012: nový design zadních světel (typ Citelis), 2013: klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 1/2018: odstaven 
nátěr: unifik
» detail fotka
3276
12089 Škoda
14Tr17/6M 14TrR
1995  (1995)
8/1995
(4/2018)
 
  H* 2006: BS110 ex 7392, 2009: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 4/2018: odstaven 
nátěr: unifik *
» detail fotka
12921
VIN
Škoda
21Tr
2000  (3.5.2018)
 
 
 
  K 3.5.2018: převezen do Brna, zdroj náhradních dílů 
nátěr: CVR Koupelny Ptáček, modro-bílá *
» detail fotka
7503
6B6 6828

VIN
MAVE-Fiat
CiBus ENA MAXI
2010  (10.2.2010)
23.2.2010
(9.4.2015)
 
  S 4/2015: vadný motor a převodovka, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
7505
6B6 6822

VIN
MAVE-Fiat
CiBus ENA MAXI
2010  (16.6.2010)
25.6.2010
(19.8.2014)
 
  S před dodáním DPMB vystaven na Autotecu 2010 na brněnském výstavišti a na dnech zdravotně postižených v Olomouci; 8/2014: vadný motor a převodovka, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
předchozí 1 následující celkem 18
Vypsáno celkem 18 vozů, všechny ve stavu odstaven (dlouhodobě/definitivně).

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Pisárky: 3 vozy
  • Vozovna Medlánky: 6 vozů
  • Vozovna Slatina: 4 vozy
  • Vozovna Komín: 2 vozy
  • Vozovna Husovice: 3 vozy
Poslední aktualizace vozů: 24. 10. 2019.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání

Řadit výpis podle: