Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozy Hernalser Waggon Fabrik

výrobce: Hernalser Waggon Fabrik

předchozí 1 následující celkem 9
ev. č. výr. č. typ vyr. (dod.)
zař.
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
13
15
Jn2
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.Z E vv0
1879  (1879)
1879
(1893)
1930
19xx  zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli 
» detail
1
92
192
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.L A vv0
1876  (1876)
1876
 
1929
1929  dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
3
93
193
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.Z B vv0
1876  (1876)
1876
 
1929
1929  dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
4
94
194
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.L A vv0
1876  (1876)
1876
 
1929
1929  dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
5
95
195
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.Z B vv0
1876  (1876)
1876
 
1929
1929  dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
6
96
196
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.L A vv0
1876  (1876)
1876
(1929)
 
  dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
» detail fotka
7
97
197
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.L A vv0
1876  (1876)
1876
 
1929
1929  dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
8
98
198
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.Z B vv0
1876  (1876)
1876
 
1929
1929  dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
2
n28
4539
Hernalser Waggon Fabrik
vk2.Z B vv0
1876  (1876)
1876
(1974)
 
1990  dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
» detail
předchozí 1 následující celkem 9
Vypsáno celkem 9 vozů, z toho:
  • sešrotován: 7 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 31. 3. 2012.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání

Řadit výpis podle: