ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7317II
BSB 77-51II |
Karosa B732.40 |
?
|
1997 1997 |
7/2007 2008 |
11.1.2008 | S |
1997: GO Zliner Zlín - nemá ALTRO, chybí přední větrací klapka, neznámý původ (výměna s vozem 7317/I); 10/2007: poskytnut Policii ČR na cvičení, likvidace |
» detail | |
Svratka |
člun |
?
|
1946 1946 |
? ? |
? | Pře |
člun pro 18 osob, benzínový pohon, v 50. letech reko na el. pohon, později služební loď k údržbě přístavišť |
» detail | |
6105
BSC 74-40 |
Škoda 105 L |
?
|
1993? 1993? |
? 2000 |
2000 |
|
» detail | ||
5599
BM 72-23 |
? PV |
?
|
? ? |
? 2000 |
2000 |
automobilový přívěs |
» detail | ||
5255
BSB 55-23 |
Multicar M25 |
?
|
? ? |
? 2000 |
2000 |
sypač |
» detail | ||
5259
|
Balkancar EV 735 |
?
|
? ? |
? 12/2000 |
2000 |
vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-černá |
» detail | ||
5597
BM 66-50 |
BSS OT4 |
?
|
? ? |
? 2000 |
2000 |
traktorová vlečka |
» detail | ||
5605
|
Škoda PKD 6 |
?
|
? ? |
? 12/2000 |
2000 |
pojízdný kompresor |
» detail | ||
?
BMS 76-61 |
VAZ Lada Niva |
?
|
? ? |
? ? |
? |
?-?: vozidlo dispečinku |
» detail | ||
?
BM 66-63 |
? vlečka |
?
|
? ? |
? ? |
? |
nátěr: hnědá |
» detail | ||
?
BMK 25-28 |
Škoda 1203 |
?
|
? ? |
? ? |
? |
|
» detail | ||
5316
|
Balkancar ? |
?
|
3/2001 3/2001 |
6/2015 6/2015 |
6/2015 | Pře |
vysokozdvižný vozík; koupen ojetý, repasovaný |
» detail | |
8051
|
Karosa A3S |
?
|
? ? |
6/2005 6/2005 |
GR |
přívěs skříňový |
» detail | ||
8052
|
Karosa A3S |
?
|
? ? |
6/2006 6/2006 |
GR |
přívěs skříňový |
» detail | ||
1
|
vk1.L |
1869
|
1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
2
|
vk1.L |
1869
|
1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
3
|
vk1.L |
1869
|
1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
4
|
vk1.L |
1869
|
1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
5
|
vk1.L |
1869
|
1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
6
|
vk1.L |
1869
|
1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
13
|
vk1.Z |
1869
|
1869 1869 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
14
|
vk1.Z |
1869
|
1869 1869 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
15
|
vk1.Z |
1869
|
1869 1869 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
16
|
vk1.Z |
1869
|
1869 1869 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
14
|
? vk2.L |
187?
|
187? 187? |
1881 |
188? |
letní vůz KD2 |
» detail | ||
7
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
8
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
9
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
10
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
11
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
12
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
17
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | ||
18
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | ||
19
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | ||
20
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | ||
21
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | ||
22
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | ||
23
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | ||
24
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | ||
25
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý |
» detail | ||
26
|
vk1.N |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý |
» detail | ||
27
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
28
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
29
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
30
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
31
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
32
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
33
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
34
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
35
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
36
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
37
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
38
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
39
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
40
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
41
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
42
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
43
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
44
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
45
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
46
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
47
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
48
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
49
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
50
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
51
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
52
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
53
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
54
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
55
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
56
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
57
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
58
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
59
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
60
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
61
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
62
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
63
|
vk1.L |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
1
92 192 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
2
n28 4539 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1974 |
1990 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
» detail | ||
3
93 193 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
4
94 194 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
5
95 195 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
6
96 196 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail | |||
7
97 197 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
8
98 198 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
9
|
? vk2.L ? C |
1877
|
1877-78 1877-78 |
1881 |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) |
» detail | ||
10
|
? vk2.L ? C |
1877
|
1877-78 1877-78 |
1881 |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) |
» detail | ||
11
|
? vk2.L ? D |
1877
|
1877-78 1877-78 |
1881 |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) |
» detail | ||
12
|
? vk2.L ? D |
1877
|
1877-78 1877-78 |
1881 |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) |
» detail | ||
1
|
Kraus&Co P.Lo. |
1878
|
1884 |
|
1894 |
výr. Krauss&Co. München, 1884: dodána z Charlotenburgu, 1895: vrácena zpět výrobci |
» detail | ||
2
|
Kraus&Co P.Lo. |
1879
|
1884 |
|
1897 |
výr. Krauss&Co. München, 1897: vrácena zpět výrobci |
» detail | ||
3
|
Kraus&Co P.Lo. |
1879
|
1884 |
|
1895 |
výr. Krauss&Co. München, 1879: zapůjčena pro zkušební jízdy v Brně, 1884: dodána z Brém, 1895: vrácena zpět výrobci |
» detail | ||
5
|
Sigl Wiener Neustadt P.Lo. |
1879
|
1884 |
|
1900? |
výr. Sigl Wiener Neustadt, 1884: dodána z Budapešti |
» detail | ||
13
15 Jn2 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik E Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1879
|
1879 1879 |
1893 1930 |
19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | ||
4
|
Kraus&Co P.Lo. |
1881
|
1884 |
|
1897 |
výr. Krauss&Co. München, 1897: vrácena zpět výrobci |
» detail | ||
6
|
Kraus&Co P.Lo. |
1881
|
1884 |
|
1894 |
výr. Krauss&Co. München, 1884: dodána z Hamburgu |
» detail | ||
101
|
Graz q2 |
1882
|
1915 |
|
1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | ||
102
|
Graz q2 |
1882
|
1915 |
|
1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | ||
103
|
Graz q2 |
1882
|
1915 |
|
1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail |
Počty vozů dle provozoven: