Vozový park | Evidence DPMB | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozový park

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující celkem 755
ev. č. typ vyr.
výr. č.
(dodán)
zařazen
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
107III
KPS Brno mv6.3 1943
1989
1989
 
 
  M 1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. 
{A+215}
» detail fotka
4801
Úderník
Brno
300 674
Adolf Špirk 1-pal. 1949
1949
1949
 
 
  Pře 1967: odstavena, 1986-1989: rekonstrukce na salónní loď, 2006: rekonstrukce - novostavba, díly z Brna a Míru, 2011: není nasazována do pravidelné dopravy (pouze pro objednané plavby), 2013: nasazována na spoje pro vozíčkáře a cyklisty 
» detail fotka
134II
KPS Brno 4MT2 1950
28063
19.4.2017
2019
 
 
  M 1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na historickou tramvaj 4MT 134, 10/2017 - 7/2019: renovace do stavu v prvním provozním období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
» detail fotka
313
KPS Brno vv4 1950
28087
11.6.2014
2019
 
 
  M 1974: použit jako obytný vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, 2014: darován DPMB pro zamýšlenou renovaci, 11.6.2014: převezen pomocí silničního návěsu do vozovny Medlánky, 9/2017 - 8/2019: renovace do prvního provozního období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
» detail fotka
145II
1145
4058
145II
SBEPD 4MT4 1954
28074
1954
23.5.1954
 
 
  P* 1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu. V interiéru lednice, kávovar, reproduktory, Bluetooth zesilovač, 2x LCD monitor, demontovatelné stolky, koženkové lavice uspořádané podélně. Statický měnič SMT 6.3 BP pro nabíjení baterie. 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá *
» detail fotka
4805
Moskva
Dallas
Morava
300 679
304 614
DPMB 2-pal. 1955
1955
1955
 
 
  Pře 1980-1981: rekonstrukce, 2012: není nasazována do pravidelné dopravy, 5/2013: prohlášena kulturní památkou, 2015: nabídnuta k odprodeji, neúspěšně; 2/2019: odvezena na rekonstrukci do Hlavečníku (JESKO CZ); 6/2020: přivezena zpět, 4. 7. 2020 křest a spuštění na vodu 
» detail fotka
435
1435
4121
1435
Tatra T2 Tatra T2R Tatra T2 služební Tatra T2 1959
149522
1959
29.7.1959
 
 
  M* 3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO 
nátěr: červeno-krémová *
» detail fotka
525
1525
ČKD Tatra T3 1967
157197
1967
17.12.1967
 
 
  M* 1998: GO - zkušebně BS120, POD, ALTRO, topení v bočnicích, 2006: VP, 2015: retro tramvaj DPMB, 8/2015-12/2015: GO (renovace do provozního stavu na přelomu 80. a 90. let 20. století) - původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla v kombinaci červené a šedé, původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky METRA Blansko, původní tlačítka "T6", původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak 
nátěr: červeno-krémová * {sólo*}
» detail fotka
564
1564
ČKD Tatra T3 ČKD Tatra T3P 1968
158261
1968
25.10.1968
 
 
  P* 2002: T3P, reko DP Ostrava, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP, 2014: VP, 10/2015: klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik {sólo, 1595+B}
» detail fotka
576
1576
ČKD Tatra T3 ČKD Tatra T3M ČKD Tatra T3P 1968
158273
1968
15.11.1968
 
 
  P* 1980: T3M, 2003: T3P, 2009: VP, 2015: VP 
nátěr: unifik * {1583+B*}
» detail fotka
1018
ČKD Tatra K2 ČKD Tatra K2R ČKD Tatra K2R-RT 1969
158120
1969
4.4.1969
 
 
  P 1995-1997: rekonstrukce na K2R (Královopolská strojírna Brno + DPMB), 2008: VP - IGE, Trav-l-Cool, náhrada hydraulické brzdy středního podvozku původní elektromechanickou, 2013: VP - přestavba na restaurační tramvaj K2R-RT - zaslepeny 2. a 4. dveře a některá okna, doplněno chemické WC, výčep, kávovar, změna uspořádání interiéru; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016, 2024: SP - nový lak 
nátěr: Party Šalina DPMB, strakatá *
» detail fotka
2253II
5B8 1053
RT0 DPMB5
Škoda 706 RTO CAR 196x
12.8.2020
21.8.2020
 
 
  S výrobce karoserie: pravděpodobně SVA Holýšov; ?-2000: soukromý majitel Křečovice u Neveklova; 2000-2003: soukromý majitel Olomoucko; 2011-?: soukromý majitel Olomoucko; ?: přestavba na přepravník koní (pravděpodobně u JZD Neveklov, nejpozději u soukromého majitele v Křečovicích); ?-2020: rekonstrukce do stavu dle vozu 2253/I DPMB, 8/2020: zařazen do sbírky retro vozidel DPMB 
nátěr: červeno-krémová
» detail fotka
1583
ČKD Tatra T3 ČKD Tatra T3M ČKD Tatra T3P 1970
158827
1970
12.2.1970
 
 
  P* 1975-1976: zapůjčen do Budapešti, 1980: T3M, 1997: POD, 2003: T3P, Trav-l-Cool, 2009: VP, 2015: VP, 6/2015: klimatizace kabiny řidiče WAECO CA RT880 
nátěr: unifik * {A+1576*}
» detail fotka
1589
ČKD Tatra T3 ČKD Tatra T3M ČKD Tatra T3P 1972
160486
1972
25.2.1972
 
 
  P* 1981: T3M, 2003: T3P, reko Pars nova, pantograf Lekov EPDE 01-2600, hliníkové dveře Pars Komponenty, BS212, ALTRO, 2009: VP, 6/2009: zkušební klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1620+B, sólo*}
» detail fotka
1595
ČKD Tatra T3 ČKD Tatra T3P 1972
160492
1972
10.2.1972
 
 
  P* 2002: T3P, reko DP Ostrava, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP, 2014: VP, 6/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: Rekonstrukce osobní lodi Dallas (ex Moskva), barevná s bílými čely * {A+1564, sólo}
» detail fotka
1751
Pars Nova K3R-N 1974
162197
9.9.2003
2004
 
 
  M 2002-2003: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1065 (po dobu rekonstrukce v majetku Pars nova), nouzové dveře v prostředním článku, skládací spřáhla Sécheron, 2003: zkušební provoz v Brně, 2004: odkoupen zpět do DPMB, 2009: VP, 20.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení, 8/2019: zpět v provozu 
nátěr: unifik
» detail fotka
1080
ČKD Tatra K2 ČKD Tatra K2MM ČKD Tatra K2P 1975
164414
1975
1975
 
 
  P* 1989: K2MM, 2002: K2P, reko Pars nova, Trav-l-Cool, BS212, ALTRO, hliníkové dveře Pars Komponenty, topnice MEP Postřelmov, 2008: VP, 2014: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1752
Pars Nova K3R-N 1977
166546
29.10.2004
2005
 
 
  M 2004: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1115, skládací spřáhla Alfa Union, 2009: započetí VP, přerušena z důvodu křivého čepu 2. kloubového spojení, 2012: oprava mezimostu, dokončení VP, 10/2016: odstaven (poškozená kloubová spojení, konstrukční vada), střední článek odvezen do Pars Nova Šumperk, kde proběhla oprava kloubů, 10/2020: zpět v provozu 
nátěr: unifik
» detail fotka
2740II
3Z9 5419
S11 DPMB6
Karosa ŠL11 Karosa ŠM11.1630MOC 1979
22.12.2020
26.6.2021
 
 
  S ?-12/2020: rekonstrukce do stavu dle vozu 2740/I DPMB, 1/2021: zařazen do sbírky retro vozidel DPMB 
» detail fotka
3136
Škoda 9TrHT28 1980
7806
7.5.2019
 
 
 
  K 1996: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev.č. 128), ?: odporová regulace, pneumatický posilovač řízení, 26.4.2019-7.5.2019: odvezen do Brna (určen do sbírky retro vozidel) 
nátěr: modro-bílá *
» detail fotka
1123II
ČKD Tatra K2YU ČKD Tatra K2MM ČKD Tatra K2 1983
172190
1983
1983
 
 
  M* 1995: K2MM, ?: zpět K2, 2008: VP - POD, 2016: retro tramvaj DPMB, 1/2016 - 6/2016: GO spojená s renovací do stavu po dodání - původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka "T6" a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová) 
nátěr: červeno-krémová *
» detail fotka
1604
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1985
175090
30.11.1985
25.1.1986
 
 
  P* 1996: GO - T3G, 1999: VP - ALTRO, 2005: VP - zpět gumová podlaha, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP 
nátěr: unifik * {A+1619*}
» detail fotka
1606
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1985
175092
2.12.1985
25.1.1986
 
 
  P* 1995: GO - T3G, 2004: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic 
nátěr: unifik * {A+1608*}
» detail fotka
1607
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1985
175093
1.12.1985
25.1.1986
 
 
  P* 1995: GO - T3G, 2000: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic 
nátěr: unifik * {A+1611*}
» detail fotka
1608
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1985
175094
19.12.1985
25.1.1986
 
 
  P* 1995: GO - T3G, zkušební podvozky 7 Ro, 2004: VP, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1606+B*}
» detail fotka
1611
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1985
175097
2.12.1985
6.2.1986
 
 
  P* 1995: GO - T3G, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1607+B*}
» detail fotka
1613
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1985
175099
6.12.1985
5.2.1986
 
 
  P* 1997: GO - T3G, 1999: POD, 2005: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {A+1614*}
» detail fotka
1614
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1985
175100
3.12.1985
5.2.1986
 
 
  P* 1997: GO - T3G, 1999: POD, 2005: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, ALTRO, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1613+B*}
» detail fotka
1615
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3R 1985
175101
3.12.1985
6.2.1986
 
 
  M* 1995: prototyp T3R, reko ČKD, sedadla Vogelsitze 600, vystaven na MSV, 2001: Trav-l-Cool Z, gumová podlaha, 2008: VP - IGE, ALTRO, nová zástěna kabiny řidiče (dle T3P), 2019: VP s částečným přizpůsobením do retro stavu do období po dokončení rekonstrukce na T3R: klimatizace Dometic, úprava zástěny kabiny řidiče, ALTRO v původním uspořádání podlahy, původní kabina, částečná úprava zástěny kabiny, původní barevné schéma 
nátěr: schéma T3R, červeno-bílo-šedá * {sólo*}
» detail fotka
1619
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1985
175105
4.12.1985
6.2.1986
 
 
  P* 1995-1996: GO - T3G, 1999: VP - ALTRO, 2005: VP, 2010: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP 
nátěr: unifik * {1604+B*}
» detail fotka
1702
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1986
175234
1986
1.10.1986
 
 
  M vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1986: vystaven na MSV, 1997: GO - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, plastové dveře SKD, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1701
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1986
175235
1986
1.9.1986
 
 
  M vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019-2023: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové světelné kanály a schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1620
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3P 1987
176890
27.11.1987
1.3.1988
 
 
  P* 2004: T3P, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, nemá ESP, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic, otryskání skříně 
nátěr: unifik * {A+1589*}
» detail fotka
1626
1634II
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1987
176896
29.11.1987
1.3.1988
 
 
  P* 1999: GO - T3G, POD, 2006: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {A+1631*}
» detail fotka
1628
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3P 1987
176898
30.11.1987
1.3.1988
 
 
  P* 2004: T3P, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2010: VP, 2017: GO - tryskání skříně, ALTRO, klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir RTX 
nátěr: unifik * {A+1629*}
» detail fotka
1629
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3P 1987
176899
4.12.1987
1.3.1988
 
 
  P* 2004: T3P, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2010: VP, 2017: GO - tryskání skříně, ALTRO 
nátěr: unifik * {1628+B}
» detail fotka
1631
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1987
176901
3.12.1987
1.3.1988
 
 
  P* 1999: GO - T3G, POD, 2006: VP, 2011: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ESP, ALTRO, brzdový odporník přesunut na střechu, 2018: VP 
nátěr: unifik * {1634+B*}
» detail fotka
7273
BSB 62-30
Karosa B732.40 1989
25237
VIN
1989
1989
 
 
  S 1998: GO; 6/2015: odstaven z pravidelného provozu, 1/2016-3/2019: GO s renovací do původního stavu, zařazen do sbírky retro vozidel 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
1738
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1989
178243
2003
9/2003
 
 
  M 2003: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov (rekonstrukce původně pro Volgograd), 2009: VP, 2014: VP (rozšířená) - výměna kabeláže, výměna střešních odporníků (nově bez nucené ventilace), klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2021: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1703
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1989
178295
 
13.1.1990
 
 
  M 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011/2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1704
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1989
178296
 
13.2.1990
 
 
  M 1993: převíjecí transparent Meisler Electronics, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - prezentační tramvaj DPMB ke 150. výročí MHD v Brně: podlaha ALTRO a tapety bočnic v imitaci dřeva, madla ve vínové barvě, strop s tapetou časové osy s důležitými milníky v historii MHD v Brně, vnitřní kamerový systém vč. kolizní kamery, 2022: SP - odstranění prezentačních polepů, zůstala pouze podlaha ALTRO v dřevěném dekoru a vínová madla 
nátěr: bílá *
» detail fotka
1705
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1989
178297
 
19.1.1990
 
 
  M 1994: VP, 1998: VP - POD, 2002: VP - BS120, IGE, ESP, 2006: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1708
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1989
178300
 
13.1.1990
 
 
  M 1993: VP, 2001: VP - BS120, ESP, IGE, 28.1.2003: nehoda s 1635+1636 na Kníničské, 2006: VP - POD, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1709
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1989
178301
 
12.1.1990
 
 
  M 1993-1995: odstaven po nehodě, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1710
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1989
178302
 
24.1.1990
 
 
  M 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2020: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1711
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1989
178303
 
13.1.1990
 
 
  M 1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: Direct, zelená *
» detail fotka
1639
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1989
178421
10.10.1989
19.12.1989
 
 
  P 1994: VP - T3G, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP - klimatizace kabiny řidiče Dometic 
nátěr: unifik * {A+1640*}
» detail fotka
1640
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1989
178422
10.10.1989
22.12.1989
 
 
  P 1994: VP - T3G, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu, 2019: VP 
nátěr: unifik * {1639+B*}
» detail fotka
1651
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1989
178433
16.10.1989
16.12.1989
 
 
  P 1996: T3G, 2004: GO - BS120, POD, topení v bočnicích, 2008: VP, 2014: VP - klimatizace Waeco CA RT880, STM 
nátěr: unifik * {A+1652*}
» detail fotka
1652
ČKD Tatra T3SUCS ČKD Tatra T3G 1989
178434
17.10.1989
21.12.1989
 
 
  P 1996: T3G, 2004: GO - BS120, POD, topení v bočnicích, 2008: VP, 2014: VP - STM 
nátěr: unifik * {1651+B*}
» detail fotka
3502
Škoda 15Tr02/6 Škoda 15TrM Škoda 15Tr02/6 1990
11327
1990
6/1990
 
 
  K* 2004: modernizace na 15TrM - BS212, BS120, stahováky Railtech, Trav-l-Cool, 2011-2012: VP - ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017-2018: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová *
» detail fotka
1714
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1990
178336
1990
19.4.1990
 
 
  M 1993-1994: VP, 1999: VP, 2004: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1715
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1990
178337
1990
26.3.1990
 
 
  M 1993-1994: VP, 1999: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1716
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1990
178338
1990
26.3.1990
 
 
  M 2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2016: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1719
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1990
178341
1990
12.4.1990
 
 
  M 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1720
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1990
178342
1990
19.4.1990
 
 
  M 1995: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1722
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1990
178344
1990
16.5.1990
 
 
  M 1994: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1736
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1990
178352
17.6.2002
22.8.2002
 
 
  M 2002: GO (KOS Krnov), 2008: VP, 2013: GO - modernizace na typ KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 10/2013: klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2019: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1737
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1990
178353
3.12.2002
17.2.2003
 
 
  M 2002: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov, 2008: VP, 2012: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: GO - výměna původních odporníků za odporníky v kleci z perforovaného plechu, plastové dveře SKD" 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1724
ČKD Tatra KT8D5SU ČKD Tatra KT8D5R.N2 1993
179612
27.7.1993
24.8.1993
 
 
  M 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1725
ČKD Tatra KT8D5SU ČKD Tatra KT8D5R.N2 1993
179613
26.7.1993
24.8.1993
 
 
  M 2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1726
ČKD Tatra KT8D5SU ČKD Tatra KT8D5R.N2 1993
179614
18.7.1993
1.9.1993
 
 
  M 2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1727
ČKD Tatra KT8D5SU ČKD Tatra KT8D5R.N2 1993
179615
26.7.1993
1.9.1993
 
 
  M 1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1728
ČKD Tatra KT8D5SU ČKD Tatra KT8D5R.N2 1993
179616
16.7.1993
24.8.1993
 
 
  M 2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
2315
BSC 62-04
Karosa B741.1924 1995
689
VIN
1995
17.5.1995
 
 
  S 2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor; 8/2015: odstaven z pravidelného provozu; 6/2019: po částečné opravě zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
» detail fotka
3283
Škoda 14Tr17/6M 1995
12096
1995
8/1995
 
 
  K* 2006: BS110 ex 7410, 2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 5/2015: hnací náprava ex 3261, 9/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2022-2023: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) 
nátěr: unifik
» detail fotka
1224
ČKD DS T6A5 1995
179960
29.9.2020
24.3.2022
 
 
  P 2005: dosazeny plné plenty bez výřezů pro podvozky, před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, dosazení tachografu Mesit TT62, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {A+1230}
» detail fotka
1231
ČKD DS T6A5 1995
179962
29.9.2020
21.1.2023
 
 
  P 2021-2022: GO (před zařazením do provozu v Brně) - změna polarity elektrické výzbroje, výměna palubní desky řidiče dle brněnských T6 po GO, řadič Alfa Union HH 230, klimatizace kabiny řidiče Dometic, sedadla cestujících Vogelsitze řady 600 v uspořádání 1+1, nerezová madla, nerezové kryty topení cestujících, nahrazení poloautomatických spřáhel běžnými s "pražskou" hlavou a mezivozovou propojkou dle VarioLF, kompletní LED osvětlení vč. odlišných svítilen na čelech, poziční světla na bocích, doplnění mlhovek, dveřní pohony IGE, úzké plenty nad podvozky, kamerový systém (dveřní + salón se záznamem) 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * {A+1232}
» detail fotka
1234
ČKD DS T6A5 1995
179964
22.9.2020
30.9.2021
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * {1233+B}
» detail fotka
1236
ČKD DS T6A5 1995
179968
1.10.2020
10.8.2021
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {1235+B}
» detail fotka
1225
ČKD DS T6A5 1995
179969
14.6.2019
25.5.2020
 
 
  P 2019: odkoupen DP Brno, 13.6.2019: nakládka v Praze, 14.6.2019: vykládka v Brně - vozovna Medlánky; před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, dosazení tachografu Mesit TT62, GO podvozků 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {A+1226}
» detail fotka
1226
ČKD DS T6A5 1995
179971
14.6.2019
25.5.2020
 
 
  P 2019: odkoupen DP Brno, 13.6.2019: nakládka v Praze, 14.6.2019: vykládka v Brně - vozovna Medlánky; před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {1225+B}
» detail fotka
1230
ČKD DS T6A5 1995
179977
22.9.2020
24.3.2022
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {1224+B}
» detail fotka
1238
ČKD DS T6A5 1995
179985
29.9.2020
7.4.2021
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {1237+B}
» detail fotka
1201
ČKD DS T6A5 1995
180056
3.1.1996
28.2.1996
 
 
  M 2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO (1. T6A5) - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 8/2015: klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1202*}
» detail fotka
1202
ČKD DS T6A5 1995
180057
3.1.1996
28.2.1996
 
 
  M 2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik {1201+B*}
» detail fotka
1203
ČKD DS T6A5 1995
180058
3.1.1996
28.2.1996
 
 
  M 2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1204*}
» detail fotka
1204
ČKD DS T6A5 1995
180059
3.1.1996
28.2.1996
 
 
  M 2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1203+B*}
» detail fotka
1205
ČKD DS T6A5 1995
180060
3.1.1996
28.2.1996
 
 
  M 2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2020: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 
nátěr: unifik {A+1206*}
» detail fotka
1206
ČKD DS T6A5 1995
180061
3.1.1996
28.2.1996
 
 
  M 2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2020: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1205+B*}
» detail fotka
1207
ČKD DS T6A5 1995
180062
12.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1208*}
» detail fotka
1208
ČKD DS T6A5 1995
180063
12.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1207+B*}
» detail fotka
1209
ČKD DS T6A5 1995
180064
9.2.1996
28.3.1996
 
 
  M 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1210*}
» detail fotka
1210
ČKD DS T6A5 1995
180065
9.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018/2019: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1209+B*}
» detail fotka
1211
ČKD DS T6A5 1995
180066
9.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik * {A+1212*}
» detail fotka
1212
ČKD DS T6A5 1995
180067
12.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik * {1211+B*}
» detail fotka
1213
ČKD DS T6A5 1995
180068
15.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1214*}
» detail fotka
1214
ČKD DS T6A5 1995
180069
15.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1213+B*}
» detail fotka
1215
ČKD DS T6A5 1995
180070
15.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1216*}
» detail fotka
1216
ČKD DS T6A5 1995
180071
9.2.1996
21.3.1996
 
 
  M 2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém 
nátěr: unifik {1215+B*}
» detail fotka
1217
ČKD DS T6A5 1995
180072
9.2.1996
28.3.1996
 
 
  M 2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik * {A+1218*}
» detail fotka
1218
ČKD DS T6A5 1995
180073
15.2.1996
28.3.1996
 
 
  M 2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik * {1217+B*}
» detail fotka
1219
ČKD DS T6A5 1995
180074
15.2.1996
28.3.1996
 
 
  M 2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 
nátěr: unifik {A+1220}
» detail fotka
1220
ČKD DS T6A5 1995
180075
15.2.1996
28.3.1996
 
 
  M 2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1219+B}
» detail fotka
1232
ČKD DS T6A5 1996
180087
22.9.2020
21.1.2023
 
 
  P 2021-2022: GO (před zařazením do provozu v Brně) - změna polarity elektrické výzbroje, výměna palubní desky řidiče dle brněnských T6 po GO, řadič Alfa Union HH 230, sedadla cestujících Vogelsitze řady 600 v uspořádání 1+1, nerezová madla, nerezové kryty topení cestujících, nahrazení poloautomatických spřáhel běžnými s "pražskou" hlavou a mezivozovou propojkou dle VarioLF, kompletní LED osvětlení vč. odlišných svítilen na čelech, poziční světla na bocích, doplnění mlhovek, dveřní pohony IGE, úzké plenty nad podvozky, kamerový systém (dveřní + salón se záznamem) 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {1231+B}
» detail fotka
1237
ČKD DS T6A5 1996
180089
29.9.2020
7.4.2021
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, dosazení tachografu Mesit TT62, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {A+1238}
» detail fotka
1233
ČKD DS T6A5 1996
180098
29.9.2020
30.9.2021
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, dosazení tachografu Mesit TT62, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {A+1234}
» detail fotka
1240
ČKD DS T6A5 1996
180101
24.9.2020
23.2.2022
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * {1239+B}
» detail fotka
1242
ČKD DS T6A5 1996
180111
1.10.2020
20.10.2021
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {1241+B}
» detail fotka
1241
ČKD DS T6A5 1996
180112
24.9.2020
20.10.2021
 
 
  P před zařazením do provozu v Brně provedena SO: změna polarity elektrické výzbroje, úprava palubní desky řidiče, montáž RIS II, dosazení tachografu Mesit TT62, GO podvozků, nový lak, nové potahy sedadel 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá {A+1242}
» detail fotka
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující celkem 755
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • provozní: 79 vozů
  • historický/muzejní: 13 vozů
  • v dílnách/v opravě: 4 vozy
  • dočasně odstaven: 4 vozy

Vypsané aktuálně provozované vozy (87) mají přibližný průměrný věk 35,6 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Medlánky: 52 vozů
  • Vozovna Pisárky: 39 vozů
  • Vozovna Slatina: 4 vozy
  • Vozovna Komín: 3 vozy
  • Přehrada (lodní doprava): 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 20. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání