ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3008
|
Škoda 21 Tr |
1998
12567 |
19.7.1999 8/1999 |
|
H* |
2000: zapůjčen na předváděcí provoz výrobce v Litvě a Lotyšsku, 2005: hnací náprava Rába, 2008: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 10/2015: boční transparent BS210, 9/2018-12/2018: GO - přední a zadní transparenty BS210, hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2.6.2020: požár topnice v kabině řidiče ve vozovně Husovice, 2/2021: zpět v provozu nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3009
|
Škoda 21 Tr |
1998
12568 |
2.4.1999 4/1999 |
|
H* |
2004: GO (vzor 2004) - stahováky Railtech, 2009: hnací náprava Rába, 2010: výklopná plošina, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, ?: BS210, 2021: SO+ - hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky, 5/2022: požár střešního kontejneru, střešní kontejner vč. výzbroje ex 3044 nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3010
|
Škoda 21 Tr |
1998
12569 |
2.5.1999 5/1999 |
|
H* |
2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2006: GO, ?: výklopná plošina, 2016: GO - BS212, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3014
|
Škoda 21 Tr |
2000
12855 |
14.2.2000 2/2000 |
|
H* |
2005: hnací náprava Rába, 2006: GO - Trav-l-Cool, 2009: výklopná plošina, 6/2016-2/2017: GO - BS212, hnací náprava ZF, statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3021
|
Škoda 21 Tr |
2000
12912 |
2000 9/2000 |
|
S* |
2004-2005: odstaven (závada trakčního motoru), do opravy používán jako zdroj náhradních dílů, 2005: Trav-l-cool, 2008: GO - výklopná plošina, 2009: hnací náprava Rába, 2018-2019: GO - dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3028
|
Škoda 21 Tr |
2001
12969 |
2001 6/2001 |
|
S* |
počínaje tímto vozem BS210, jiný typ skříňky na předním podběhu, jiné dveře kabiny řidiče, vozové topení MEP Postřelmov, 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava ex 3023, 2007: hnací náprava ex 3019, 7/2008: nehoda s 3609 vozovna Komín (poškozeno přední čelo), 2008: GO (po nehodě) - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2009: hnací náprava Rába, 2017-2018: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3030
|
Škoda 21 Tr |
2001
12971 |
2001 6/2001 |
|
K* |
2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2019-2020: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, přední světlomety Hella LED technology, bezpryžové nárazníky, sedadlo řidiče Isringhausen ISRI NTS, 11/2023: zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | ||
3031II
|
Škoda 21 Tr |
2001
12972 |
2001 6/2001 |
|
S* |
2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava z 3011, 2007: hnací náprava Rába, 2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6.5.2015: nehoda s nákladním vozem Kamenice, 5/2015: zpět v provozu, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2018-2019: GO - dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3042II
|
Škoda 21 TrIGCT Škoda 21 Tr |
2002
13059 |
6.6.2002 7/2002 |
|
H* |
z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3052II
|
Škoda 21 Tr |
2000
12847 |
2.9.2013 8/2014 |
|
H* |
2.9.2013: odvezen do Brna, 18.11.2013-6/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail |
Vypsané aktuálně provozované vozy (9) mají přibližný průměrný věk 24,2 let.
Počty vozů dle provozoven: