ev. č. | výr. č. | typ | vyr. | (dod.) zař. |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13
15 Jn2 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z E vv0 |
1879 |
(1879) 1879 |
(1893) 1930 |
19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | |||
Jn3
2 |
Lederer & Porges N vv0 |
1897 |
(1897) 1897 |
(1945) 1945 |
1945 |
nákladní nízkostěnný vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zrušen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
16
72 172 |
Graz F vv0 |
1884 |
(1884) 1884 |
1945 |
1945 |
zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
17
73 173 |
Graz F vv0 |
1884 |
(1884) 1884 |
1958 |
1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
18
74 174 |
Graz F vv0 |
1884 |
(1884) 1884 |
1958 |
1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | |||
19
75 175 |
Graz F vv0 |
1884 |
(1884) 1884 |
1963 |
1963 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
20
76 176 |
Graz F vv0 |
1884 |
(1884) 1884 |
1945 |
1945 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
21
77 177 |
Graz F vv0 |
1884 |
(1884) 1884 |
1958 |
1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail |
![]() |
||
22
78 178 |
Graz F vv0 |
1884 |
(1884) 1884 |
1958 |
1958 |
zimní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | |||
79
|
Graz F vv0 |
1884 |
(1969) |
1971 |
zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1963: vyřazen a odstaven ve vozovně Pisárky, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB, renovace v ÚD na historický vůz ev.č. 79, 1971: předán TMB |
» detail |
![]() |
|||
10II
81 181 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
1945 |
1945 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
11
82 182 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1954) 1954 |
1954 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
12
83 183 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1962) 1962 |
1962 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
13II
84 184 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1963) 1963 |
1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
14II
85 185 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1963) 1963 |
1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
24
86 186 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1958) 1958 |
1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
25II
87 187 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1958) 1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1958: vyřazen, skříň byla využita v JZD Žerůtky, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 25 s použitím podvozku ex 80/I, 1971: předán TMB, 6.6.2010: nehoda s K2P 1048 (najetí) ve smyčce Pisárky, poškozena náprava, zadní čelo vozu, 2011 - 2012: oprava v KOS Krnov, 20.3.2012: návrat opraveného vozu zpět do Brna |
» detail |
![]() |
|||
26
88 188 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1945) 1945 |
1945 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
27
89 189 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1945) 1945 |
1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
28
90 190 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1963) 1963 |
1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | |||
29
91 191 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1958) 1958 |
1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | |||
1
92 192 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L A vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
3
93 193 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z B vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
4
94 194 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L A vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
5
95 195 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z B vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
6
96 196 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L A vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
(1929) |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail |
![]() |
|||
7
97 197 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L A vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
8
98 198 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z B vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
30
99 199 |
Ringhoffer L vv0 |
1896 |
(1896) 1896 |
(1929) 1945 |
1945 |
zimní vůz PD, 1900: převzat ED, 1903: po rekonstrukci zařazen do provozu, 1929: upraven jako sněhový pluh, 1945: vyřazen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
31
100 200 |
Ringhoffer L vv0 |
1896 |
(1896) 1896 |
(1929) 1945 |
1945 |
zimní vůz PD, 1900: převzat ED, 1903: po rekonstrukci zařazen do provozu, 1929: upraven jako sněhový pluh, 1945: vyřazen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
9II
80 180 4505 |
Graz / Ödenburg K vv0 |
1890 |
(1890) 1890-92 |
(1944) 1969 |
1969 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1944: nákladní vůz ev. č. n6, 1969: podvozek použit pro renovaci vozu ev.č. 25 (87/1) |
» detail | |||
2
n28 4539 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z B vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
(1974) |
1990 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
» detail | |||
Jn1
1 5 |
Graz M vv0 |
1889 |
(1889) 1889 |
(197x) 197x |
nákladní nízkostěnný vůz PD, 1901: převzat ED, 197x: převzat TMB, později renovován v ÚD DPMB |
» detail |
![]() |