datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 18.02.2008 | 7460 | 50 | 6 | Radek Havlík | |
ČT 14.02.2008 | 7460 | 95 | 2 | noc z 14.2.2008 na 15.2.2008 | Hafan |
prodleva týden | |||||
ČT 07.02.2008 | 7460 | 66 | 6 | Miky | |
prodleva týden | |||||
PO 28.01.2008 | 7460 | 72 | 10 | Jirik | |
prodleva měsíc | |||||
PO 31.12.2007 | 7460 | 93 | 2 | noc 31.12.2007/1.1.2008 | Kódl |
prodleva 4 týdny | |||||
ST 05.12.2007 | 7460 | 69 | 2 | Radek Havlík | |
ČT 29.11.2007 | 7460 | 72 | 10 | Jirik | |
ST 28.11.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
ÚT 27.11.2007 | 7460 | 66 | 6 | Miky | |
prodleva týden | |||||
PO 19.11.2007 | 7460 | 50 | 8 | funtom | |
PÁ 16.11.2007 | 7460 | 90 | 2 | noc z 16.11.2007 na 17.11.2007 | Radek Havlík |
ČT 15.11.2007 | 7460 | 66 | 6 | Jirik | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 01.11.2007 | 7460 | 53 | 8 | funtom | |
prodleva týden | |||||
ST 24.10.2007 | 7460 | 72 | 10 | Jirik | |
ÚT 23.10.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 11.10.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
ST 10.10.2007 | 7460 | 66 | 6 | Miky | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 29.09.2007 | 7460 | 303 | 4 | Kovy | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 18.09.2007 | 7460 | 72 | 10 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
NE 09.09.2007 | 7460 | 57 | 8 | Radek Havlík | |
ČT 06.09.2007 | 7460 | 72 | 10 | Jirik | |
ST 05.09.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
ÚT 04.09.2007 | 7460 | 66 | 6 | Miky | |
PO 03.09.2007 | 7460 | 52 | 8 | Miky | |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 15.08.2007 | 7460 | 50 | 10 | funtom | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 02.08.2007 | 7460 | 50 | 10 | Jirik | |
ÚT 31.07.2007 | 7460 | 90 | noc z 31.7.2007 na 1.8.2007 | funtom | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 10.07.2007 | 7460 | 50 | 10 | Miky | |
prodleva týden | |||||
NE 01.07.2007 | 7460 | 95 | 2 | noc z 1.7.2007 na 2.7.2007 | Radek Havlík |
PO 25.06.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
prodleva týden | |||||
PO 18.06.2007 | 7460 | 72 | Miky | ||
ST 13.06.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
prodleva týden | |||||
ÚT 05.06.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
PÁ 01.06.2007 | 7460 | 90 | 2 | noc 1.6.2007/2.6.2007 | Radek Havlík |
SO 26.05.2007 | 7460 | 67 | 8 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
SO 19.05.2007 | 7460 | 90 | 10 | noc z 19.5.2007 na 20.5.2007 | Miky |
prodleva měsíc | |||||
PO 16.04.2007 | 7460 | 54 | 6 | Miky | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 05.04.2007 | 7460 | 50 | 10 | Jirik | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 23.03.2007 | 7460 | 97 | 2 | Hafan | |
PÁ 23.03.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
ST 21.03.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 09.03.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 26.02.2007 | 7460 | 72 | 10 | Jirik | |
PÁ 23.02.2007 | 7460 | 41 | 8 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 01.02.2007 | 7460 | 72 | 6 | Jirik | |
prodleva týden | |||||
ÚT 23.01.2007 | 7460 | 50 | 10 | Radek Havlík | |
PO 22.01.2007 | 7460 | 54 | Miky | ||
prodleva 2 týdny | |||||
PO 08.01.2007 | 7460 | 90 | 2 | Miky | |
prodleva týden | |||||
NE 31.12.2006 | 7460 | 93 | noc 31.12.2006/1.1.2007 | Kódl | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 20.12.2006 | 7460 | 72 | 14 | před výměnou | Radek Havlík |
Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).
Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jaroslav Staněk, Jirka Petřík, Jiří D., k.vojta, Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., manil, Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Viktor, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.