Vypravenost typu Irisbus Citelis 12M, červen 2019 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Irisbus Citelis 12M, červen 2019

evidence typu Irisbus Citelis 12M fotky vozů Irisbus Citelis 12M
předchozí měsíc následující měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
7631 15/64 3/78 1/82 67/300 1/52 11/55
7643 17/67 25/78 7/63 25/55 9/64 27/78 7/64 3/82
7645 55/x27 11/500 11/67 51/x27 55/x27 51/x27 5/57 51/x27 51/x27 51/x27 1/57 1/78 5/69 51/x27 51/x27 55/x27 51/x27 5/52
3/64
51/x27 53/x27 51/x27
7650 6/43 12/70 6/57 4/46 8/68 6/46 6/41 4/57 6/56 6/57 2/41
18/67
12/70 2/41
18/67
2/57 6/57 4/41 6/57 2/41
7651 53/x27 53/x27 21/67 9/67 57/x27 3/49 57/x27 3/44 5/44 53/x27 57/x27 3/56 51/x27 51/x27 67/300 9/64 21/78 9/67 9/44 53/x27 1/94 5/64
3/94
13/67 23/49 53/x27
7652 55/x27 9/44 1/52 5/67 7/67 51/x27 59/x27 5/44 9/44 57/x27 15/64 57/x27 55/x27 57/x27 3/78 55/x27 53/x27 7/78 53/x27 7/67 5/44 11/44 51/x27
53/x27
7/55 21/55 53/x27 55/x27
7653 5/44 5/44 27/55
3/64
27/55
3/64
27/55
3/64
27/55
3/64
27/55 11/44 27/55 69/300 27/55 27/55 13/78 5/44 27/55
3/64
27/55 27/55
3/64
27/55
23/78
27/55 11/44 9/44 27/55
3/64
27/55 9/67 1/78 27/55
3/64
51/x27
7654 1/63 11/78 19/55 7/63
61/600
3/82 17/78 19/67 17/55
3/55
1/63 15/57 17/55 67/300 25/55 19/55
13/75
21/55
7655 13/55 1/78 11/52
5/64
1/77 1/63 1/63 13/67 9/55 1/78 1/77 67/300 3/82 5/67 55/x27
7656 67/300 5/52
11/75
1/77 51/x27 55/x27 11/78 55/x27 1/67 3/69 51/x27 21/78
7657 11/55 11/44 55/x27 13/52
3/63
7/55 9/67 9/44 7/67 27/78 25/55 15/78 1/64 5/44 1/52 57/x27 53/x27 3/78 17/78 67/300 7/69 51/x27 53/x27 57/x27
7658 51/x27 1/47
15/57
11/55 23/78 3/69 55/x27 7/69 21/78 17/67 9/64 57/x27 59/x27 57/x27 5/77 55/x27 3/78 17/67 57/x27 21/78
55/x27
7659 11/44 3/44 57/x27 17/52 7/55 57/x27 3/75 7/64 67/300 11/78 57/x27 3/78
55/x27
5/44 3/94 15/75 11/78 3/69 23/50
11/52
7660 21/78 51/x27 17/78 3/77 55/x27 3/44 9/64 1/67 17/78 5/52 1/77 13/64
7/77
1/82 57/x27 57/x27 53/x27 3/78
7661 9/44 17/78 57/x27 67/300 11/64 19/78 65/300 69/300 69/300 9/67 13/55 67/300 13/64 23/50 15/55 3/78 65/300 67/300 67/300 3/44 65/300 55/x27 69/300 3/78 65/300 69/300 67/300
7663 19/67 11/55 55/x27 11/55 21/78 3/69 13/67 65/300 13/75 19/78 25/55 15/78 25/55 51/x27 53/x27 5/44 15/55 57/x27 57/x27 5/77 17/67 3/67 51/x27
7664 19/78 1/67 1/78 7/77 3/78 11/78 7/55
11/64
69/300 65/300 1/47 1/63 7/77 11/55 57/x27 53/x27 55/x27 17/78 67/300 7/55 67/300 53/x27
7665 3/44 11/55
1/63
1/69 5/77 15/64 17/78 13/64 1/75 27/78 21/78 27/55 21/55 7/78 3/63 55/x27 3/44 67/300 11/78 3/69 55/x27
7666 4/56 12/52 14/52 10/52 21/67 14/52 2/70 2/52 20/52 2/43 6/52 56/x27 6/46 10/52 4/64 2/43 4/65 2/70 4/65 8/43 2/65
4/95
7667 6/57 2/41 2/41
18/67
2/41
18/67
4/41 2/41
18/67
2/41
18/67
2/41
18/67
4/43 4/41 2/44 4/43 4/57 26/52
14/65
6/57 6/57 2/57 6/56
18/67
2/41
18/67
2/57
7668 12/52 16/52 26/52
14/65
12/52 12/70 10/68
10/70
2/93
8/52 4/46 8/70
14/500
8/70 8/43 6/56 8/43
14/52
12/52 12/53 12/70 10/52 8/52 30/50
4/68
12/52 12/52
7669 5/44
98/600
12/52 6/46 12/52 6/46 3/82 2/65 7/55
8/70
12/52 8/52
12/65
4/65 2/70 16/52 2/52 12/52 2/52 8/70 2/70
7670 2/52 4/46 6/46 10/70 10/52 8/68 10/52 14/52 12/52 4/46 8/52 12/52 6/46 8/70 12/52 4/70 12/52 26/52
14/65
2/43 12/70 12/70
7671 6/52 8/70 6/70 4/46 4/46 6/70 2/54 6/46 12/52 6/70 10/52 12/52 8/64 6/70 12/52 14/52 2/57 10/52 6/46 4/65 6/41 6/46 10/52 12/52 8/52
6/56
16/40 14/52
celkem
vozů
9 6 23 23 19 21 23 6 5 21 21 23 22 22 4 6 21 21 19 18 16 8 8 15 18 18 19 19 6 8
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
předchozí měsíc následující měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
28× 44
13× x27
300
52
65
70
64
40
54
55
57
67
69
78
94
95
600
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
69× x27
56× 52
47× 55
47× 78
34× 67
26× 64
21× 300
20× 70
16× 57
15× 41
15× 46
11× 77
10× 63
43
69
65
56
75
82
68
50
47
49
94
500
53
93
600

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jaroslav Staněk, Jirka Petřík, Jiří D., k.vojta, Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., manil, Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Viktor, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.