Vypravenost typu ČKD Tatra KT8D5, květen 2021 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu ČKD Tatra KT8D5, květen 2021

evidence typu ČKD Tatra KT8D5 fotky vozů ČKD Tatra KT8D5
předchozí měsíc následující měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
1702 22/8 16/8 18/8 30/8 2/11 26/8 50/8 6/8 14/8 24/8 6/8
26/8
54/8 50/8 12/8 34/8 30/8 14/8 24/8 4/8 16/8 8/10 28/8 56/8 26/8 4/8 16/8 26/8
8/8
4/600
50/8
1703 10/8 8/8 12/8 44/8 30/8 32/8 30/8 12/10
30/600
12/8 16/8 48/8
2/11
2/600
42/8 36/8 20/8
4/8
2/600
20/8 32/8 20/8 26/8 32/8 22/8 54/8 50/8 12/8 26/8 32/8 10/8 14/8 24/8
1704 26/8 22/8 40/8 4/8 16/8 48/8 26/8 4/8 2/8 2/11 8/8 8/8
26/8
38/8 6/8 26/8 14/8 24/8 92/500 2/8 4/10
30/600
52/8 8/8 54/8 34/8 12/8 16/8
1705 44/8 40/8 44/8 30/8 4/8 20/8 34/8 22/8 2/11
2/600
18/8 30/8 38/8 8/8
8/10
30/600
50/8 12/8 44/8 22/8 34/8 2/8 2/11 2/11 8/8 52/8 50/8 12/8 8/8 6/8 14/8
1707 8/8
30/600
8/8 46/8 52/8 6/8 14/8 24/8 8/8 12/8 54/8 50/8 12/8 92/500
2/600
12/10 28/8 40/8 4/8 16/8 2/11 34/8 18/8 46/8 36/8 20/8 92/500 48/8 4/8 2/8 26/8
44/8
1708 92/500 32/8 22/8
2/600
46/8 54/8 12/8 20/8 52/8 38/8 8/8 2/11 8/8 92/500 8/10
30/600
8/8 46/8 18/8 30/8 4/8
2/600
20/8 44/8 56/8 18/8 22/8 42/8 4/10 2/11 2/11
1709 12/10 28/8 56/8 92/500
2/600
54/8 46/8
4/8
16/8 28/8 18/8 92/500 42/8 44/8 40/8 36/8 12/8 20/8 18/8 22/8 2/11 2/11 8/8 4/10
30/600
4/10 26/8 32/8 22/8 2/11 34/8 2/8
1710 2/10 2/10 42/8 14/8 24/8 36/8 52/8 26/8 22/8
30/600
40/8 26/8
30/8
2/11 34/8 2/8 34/8 22/8 40/8 50/8
2/600
12/8 8/8 6/8 6/8 6/8 38/8 28/8 56/8 14/8 24/8 52/8
1711 4/8 2/8 34/8 2/8 10/8 50/8 12/8 34/8 2/8 34/8 2/8 20/8 2/11 54/8 50/8 12/8 20/8 48/8 2/10 2/10 34/8 2/8 26/8
32/8
2/600
40/8 36/8 28/8
30/600
16/8 10/8
1712 24/8 4/10 36/8 24/8 32/8 22/8 46/8 92/500 26/8 20/8 92/500 46/8 34/8 2/8 2/11 26/8 38/8 6/8 92/500 26/8 4/8 2/8 8/8 46/8 36/8 54/8 8/8 4/8
1713 18/8 38/8 6/8 14/8 24/8 20/8 32/8 30/8 42/8 92/500 52/8 26/8
36/8
44/8 18/8 2/10 2/11 2/11 34/8 2/8 18/8 16/8 12/10 92/500 18/8 40/8 4/8 16/8 12/8 22/8 30/8
1714 8/10 54/8 50/8 12/8 8/8 4/10 8/10 14/8 24/8 14/8 24/8 52/8 26/8 14/8 24/8 32/8 40/8 44/8 30/8 22/8 30/8 2/11 8/8 6/8 54/8
1715 14/8 24/8 20/8 48/8 52/8 44/8 10/8 20/8 44/8 30/8 26/8 48/8 8/8 6/8 6/8 18/8 30/8 34/8 2/8
8/8
22/8 10/8 10/8 34/8 2/8 14/8 24/8 26/8 26/8 32/8
1716 2/11 2/11 2/11 26/8
52/8
4/600
38/8 44/8 56/8 22/8 16/8 48/8 36/8 32/8 22/8 18/8 54/8 50/8 12/8 4/8
24/8
2/600
32/8 40/8 32/8 10/800
1717 20/8 12/10 6/8 38/8 42/8 92/500 48/8
34/8
2/8 2/11 8/8 6/8 36/8 20/8 32/8 26/8 12/10 92/500 26/8
20/600
32/8 40/8 38/8 26/8 92/500 26/8 92/500 92/500
1718 6/8 46/8 26/8 28/8 56/8 2/11 2/10
32/600
2/10 46/8 50/8 12/8 4/8 16/8 4/8 2/8 34/8 2/8 42/8 10/8 10/8 12/8 20/8 52/8 54/8 50/8 12/8
2/8
10/8 8/10 20/8
1719 92/500 92/500 42/8 36/8 28/8 22/8 2/11 12/10 18/8 40/8 4/8 16/8 42/8
18/8
10/8 4/8 16/8 8/8 52/8 52/8 12/10 28/8 22/8 42/8 44/8 30/8 2/11 2/10 8/8
1720 28/8 10/8 50/8 12/8 20/8 2/11 38/8
8/800
8/10 10/8
30/600
50/8 12/8
28/8
56/8 92/500 28/8 30/8 28/8 56/8 8/8 52/8 38/8 54/8 32/8 16/8 42/8 14/8
40/8
10/800
54/8 42/8 26/8 12/10 12/10 34/8
1721 4/10 12/8 16/8 8/8 6/8 10/8 92/500 2/10
32/600
8/800 20/8
4/600
2/11 14/8 24/8 48/8 10/8 18/8
28/8
56/8
2/600
10/800
46/8
2/600
26/8 92/500 26/8 8/800 44/8 8/8
2/600
4/600
50/8
1722 16/8 44/8 48/8 50/8 12/8 38/8 4/8 16/8 48/8 44/8
52/8
42/8
92/500
8/800
2/10 8/8 12/8 28/8 22/8 46/8 34/8 22/8 16/8 48/8 20/8 2/11 28/8 28/8
1723 8/8
30/600
6/8 14/8 24/8
92/500
2/600
18/8 40/8 18/8 16/8 4/10 36/8 22/8 38/8 52/8
14/8
24/8 12/8 16/8 34/8 54/8 8/8 92/500 2/11 36/8 14/8 24/8 48/8 14/8 24/8 8/8 12/8
1725 32/8 30/8 48/8 28/8 56/8 18/8 40/8 34/600 28/8
30/600
56/8 18/8 40/8 32/8 22/8 28/8 16/8 42/8 92/500 20/8 42/8 36/8 24/8
92/500
4/8 2/8 10/8 34/8 2/8 20/8 22/8 18/8 44/8
1726 34/8 18/8 4/8 16/8 54/8 8/8 6/8 10/8 52/8
14/8
24/8 28/8 56/8
10/800
8/10 4/10 36/8 44/8 56/8 48/8 44/8 10/8 14/8 24/8 20/8 2/11
2/600
32/8 22/8 12/8 20/8 48/8
1727 8/10 26/8 54/8 92/500 20/8 28/8 18/8 4/8 2/8 34/8 2/8 18/8 40/8 32/8 30/8 38/8 14/8 24/8
2/600
4/8 16/8 52/8 28/8 16/8 24/8 42/8
1728 14/8 24/8 52/8 36/8 4/8 4/8 54/8 28/8 44/8 54/8 50/8 6/8 4/8 2/8 52/8 36/8 28/8 56/8 20/8 48/8 28/8 30/8 38/8 2/10 28/8 56/8
1729 2/8 32/8 22/8 8/8 8/8 10/8 32/8 30/8 32/8 22/8 8/8 4/8
2/600
4/8
26/8
56/8
2/600
10/800
14/8 24/8
92/500
4/8 16/8 6/8 42/8 46/8 34/8 10/8 38/8
1730 20/8 52/8
8/8
46/8 34/8 2/8 34/8
40/8
8/800
4/8 16/8 42/8 26/8
32/8
16/8 20/8 48/8
34/8
2/8 18/8 20/8 14/8 24/8 48/8 44/8 30/8 34/8 2/8 32/8 30/8 18/8
1731 30/8 4/8 2/8 10/8 34/8 2/8 6/8 14/8 24/8 38/8 14/8 26/8 44/8 30/8 26/8 38/8 14/8
4/8
16/8 26/8 32/8 30/8 38/8 38/8 10/8 38/8 6/8 2/8 8/10 36/8
1733 12/8 20/8 10/8 18/8 40/8 32/8
16/8
34/8 12/10
30/600
28/8 56/8 6/8 14/8 54/8 22/8 18/8 14/8
10/800
54/8 46/8
2/600
26/8
16/8
8/10 50/8 12/8 44/8 56/8 50/8 6/8 4/10 46/8
1734 34/8 32/8 22/8 42/8 36/8 34/8 10/8 20/8 46/8 28/8 56/8 26/8 4/10 32/8 22/8 48/8 48/8 6/8 42/8 8/8 12/8 28/8 56/8 46/8 44/8 18/8 34/8 40/8
1735 34/8 30/8 34/8 2/8 38/8 32/8 30/8 28/8
30/600
32/8 22/8
46/8
10/8 10/8 10/8 34/8 10/8 46/8 36/8 14/8 24/8 28/8 18/8 12/8 16/8 42/8 14/8 24/8 52/8
1736 26/8 28/8 56/8 50/8
4/8
2/600
10/800
16/8 42/8 92/500 22/8
10/8
30/600
44/8 30/8 46/8 6/8 46/8 92/500 10/8 42/8 46/8 36/8 6/8 28/8 30/8 18/8 30/8 2/11
2/600
18/8 40/8 92/500 92/500 6/8
1737 21/800 2/8 32/8 30/8 52/8 6/8 28/8 54/8 50/8 6/8 32/8 40/8 92/500 46/8 10/8 18/8 30/8 4/8 2/8
1738 22/8
2/600
2/11 26/8 14/8 24/8 26/8 6/8 10/8 20/8 48/8 14/8 24/8 44/8 56/8 10/8 50/8
18/8
2/600
40/8 26/8 14/8 24/8 54/8 36/8 4/8 20/8 32/8 22/8
celkem
vozů
24 23 33 32 31 32 31 26 26 32 32 33 34 34 25 25 32 33 31 32 33 25 23 31 33 33 33 32 27 24 32
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
předchozí měsíc následující měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
187× 8
44× 10
17× 600
11× 500
10× 11
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
663× 8
28× 600
23× 11
23× 500
13× 800

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jaroslav Staněk, Jirka Petřík, Jiří D., k.vojta, Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., manil, Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Viktor, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.