Vypravenost typu Solaris Urbino 18 IV, prosinec 2020 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Solaris Urbino 18 IV, prosinec 2020

evidence typu Solaris Urbino 18 IV fotky vozů Solaris Urbino 18 IV
předchozí měsíc následující měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
2659 8/84 4/40 8/50 14/40 4/50 10/50 14/44 8/84 2/40 4/40 8/50 4/40 14/500 24/500 12/77 8/84 8/84 2/40 8/50 6/42
2660 8/44 32/500 8/84 14/500 2/40 8/50 14/40 6/50
24/50
8/44 2/44 8/84 2/40 8/50 8/42 6/50
12/50
14/44 4/40 8/50 14/40 10/50 4/42 2/42 14/40 4/40 8/50 4/40
2661 14/44 8/84 4/40 8/61 8/50 4/40 6/50
24/50
22/57 30/50 12/50 2/53 2/40 8/50 6/40 8/40 8/42 14/44 8/84 2/40 8/50 14/40 12/50
22/57
10/50 4/42 2/42 4/40 4/40 8/50 14/40
2662 30/50 8/50 4/40 14/44 8/84 6/40 4/40 8/50 4/40 14/40 8/44 14/44 32/50 32/50 2/40 8/50 14/40 6/42
6/50
4/42 2/42 2/40 2/40 8/50 14/40 6/42
6/50
2663 30/50 24/500 30/50 12/50
6/50
14/500 8/40
8/61
98/600 32/500 32/50 14/500 12/50
6/50
32/500 24/500 6/50 2/303 32/500 6/40 14/500 6/50 32/500 24/500 6/50 2/40 32/500 6/40 14/500
2664 24/500 8/40 2/40 32/500 6/40 14/500 12/50
6/50
10/44 24/500 8/40 2/40 32/500 6/40 14/500 12/50
6/50
8/40 24/500 8/40 14/500 32/500 6/40 14/500 24/500 32/500 24/500 6/50 6/40 32/500 6/40 14/500 24/500
2665 8/40 2/40 32/500 6/40 14/500 6/40 14/500 24/500 8/40 2/40 32/500 6/40 12/50
6/50
24/500 24/500 8/40 12/40
2/40
32/500 14/500 16/44
12/50
8/40 24/500 6/50 32/500 6/40 14/500 16/44
12/50
2667 32/500 6/40 14/500 8/42 32/500 24/500 8/40
8/42
2/40 32/500 14/500 4/50 14/500
2668 6/40 14/500 12/50
6/50
4/98
12/77
62/600
24/500 6/50 2/40 32/500 6/40 14/500 6/40 14/500 24/500 8/40 12/40 32/500 14/40 14/500 6/40 14/500 24/500 8/40 2/40 6/40 14/500 14/500 30/50 24/500 8/40
2669 14/500 12/50
30/50
8/40 24/500 6/50 4/50 32/500 6/40 8/42 12/50
24/50
24/500 32/500 14/40 14/500 12/50
6/50
8/50 24/500 8/40 2/40 32/500 6/40 14/500 6/40 4/50 24/500 8/40 2/40 32/500
2670 12/50
6/50
32/500 24/500 8/40 2/303 32/500 6/40 14/500 12/50
6/50
24/500 24/500 6/50 32/500 14/40 14/500 6/42 14/40 24/500 6/50 2/40 32/500 6/40 14/500 2/40 32/500 24/500 8/40 2/40 32/500 6/40
2671 4/40 8/50 14/40 6/50
24/50
4/42 8/40 6/53 4/40 8/84 62/600 6/50
12/50
8/84 6/40 2/40 30/50 14/44 30/50
2672 8/50 14/40 6/50
24/50
2/42 24/500 4/40 8/50 14/40 14/40 10/50 4/42 8/84 6/40 2/40 8/50 6/40 2/42 10/50 6/53 8/84 8/40
12/77
2/40 8/50 4/40 8/50 14/44 8/84 4/50
2673 8/42 2/50 2/44 2/303 2/53 8/40 4/44 30/50 8/42 64/600 12/40 14/84 10/53 12/50
6/50
12/77 4/40 6/40 8/40
22/50
2/42 12/44 6/42 8/50 4/50 22/50
8/61
24/50
22/57
4/42
2674 6/44 10/40
22/57
2/84 14/84 8/84 8/42 6/53 12/77 2/42 2/42 4/50 12/44 30/50
4/56
8/61 10/40
24/50
2/42 4/50
62/600
10/44 2/53 2/42 2/303 2/42 4/44 6/44
2675 12/44 4/303 4/303 8/42 8/61 10/40
24/50
8/42 2/44
62/600
4/303 4/40 10/44 2/53 8/42
6/50
2/303 2/303 4/44 6/44 24/500 2/303
2676 2/84 14/84 14/44 10/50 4/303 4/303 6/53 6/50 4/50 2/303 2/303 8/61 10/40
24/50
2/42 2/44 2/303 4/303 2/53 24/500 8/84 2/303 4/303 4/303 4/303 8/84 8/42 4/303
2677 14/40 2/84 8/42 8/84 2/42 4/40 8/50 14/40 32/500 8/44 4/42 2/42 4/50 2/40 8/50 6/40 6/50
12/50
10/50 4/42 8/84 8/42
8/61
4/40 4/50 4/40 4/50 10/50 14/500 8/84 10/44 2/40
2678 6/50
24/50
14/44 6/40 4/40 4/42 2/40 8/50 14/40 6/50
24/50
8/61 6/53 4/40 32/50 6/50
12/50
8/42 4/42 2/42 8/42 4/40 8/50 4/40 4/50 10/50 4/42 8/42 8/42 4/40 8/50
celkem
vozů
17 17 17 15 13 14 17 17 17 16 17 17 13 17 17 18 16 18 14 14 16 17 15 13 14 14 14 15 16 16 11
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
předchozí měsíc následující měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
36× 50
31× 500
30× 40
21× 42
19× 303
600
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
107× 40
95× 50
63× 500
33× 44
28× 42
26× 84
11× 53
61
77
57
303
600
56
98

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jaroslav Staněk, Jirka Petřík, Jiří D., k.vojta, Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., manil, Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Viktor, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.