datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 13.06.2011 | 1586 | 800 | 6 | Hhoonnzzaa | |
ČT 09.06.2011 | 1738 | 800 | 6 | Hhoonnzzaa | |
prodleva týden | |||||
ST 01.06.2011 | 1751 | 800 | 6 | ReZ | |
ÚT 31.05.2011 | 1751 | 800 | 6 | Kódl | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 19.05.2011 | 1751 | 800 | 6 | renda | |
prodleva týden | |||||
ČT 12.05.2011 | 1803 | 800 | 6 | renda | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 10.03.2011 | 1532+1574 | 800 | 6 | 8:30 na Pionýrské směrem VM | Jakub S. |
prodleva týden | |||||
ČT 03.03.2011 | 1569 | 800 | 6 | čéža | |
ST 02.03.2011 | 1560 | 800 | 6 | Kódl | |
prodleva měsíc | |||||
PO 17.01.2011 | 1803 | 800 | 6 | Hhoonnzzaa | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 11.11.2010 | 1705 | 800 | 6 | renda | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 21.10.2010 | 1731 | 800 | 6 | renda | |
prodleva týden | |||||
ČT 14.10.2010 | 1731 | 800 | 6 | renda | |
prodleva 3 týdny | |||||
PÁ 24.09.2010 | 1803 | 800 | 6 | Tom S. | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 13.09.2010 | 1914 | 800 | 6 | renda | |
prodleva měsíc | |||||
ST 11.08.2010 | 1729 | 800 | 6 | renda | |
PÁ 06.08.2010 | 1708 | 800 | 6 | Radek Havlík | |
ČT 05.08.2010 | 1801 | 800 | 6 | Radek Havlík | |
ČT 05.08.2010 | 1532+1584 | 800 | 6 | Technicko-bezpečnostní zkouška (TBZ) soupravy PX | Hafan |
PO 02.08.2010 | 1581+1586 | 800 | 6 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 20.07.2010 | 1036 | 800 | 6 | renda | |
prodleva týden | |||||
ÚT 13.07.2010 | 1517 | 800 | 6 | Lennsen | |
ST 07.07.2010 | 1036 | 800 | 6 | Radek Havlík | |
PÁ 02.07.2010 | 1517 | 800 | 6 | renda | |
ST 30.06.2010 | 1036 | 800 | 6 | renda | |
PO 28.06.2010 | 1036 | 800 | 6 | renda | |
prodleva týden | |||||
PO 21.06.2010 | 1036 | 800 | 6 | TG | |
prodleva měsíc | |||||
ČT 20.05.2010 | 1721 | 800 | 6 | Kódl | |
ST 19.05.2010 | 1737 | 800 | 6 | renda | |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 28.04.2010 | 1719 | 800 | 6 | okolo 7:00 u Semilassa jako zkuš.jízda | TG |
prodleva 3 týdny | |||||
PÁ 09.04.2010 | 1720 | 800 | 6 | renda | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 23.03.2010 | 1731 | 800 | 6 | renda | |
PO 22.03.2010 | 1731 | 800 | 6 | Radek Havlík VHM |
|
PÁ 19.03.2010 | 1560 | 800 | 6 | Kódl VHM |
|
prodleva týden | |||||
ČT 11.03.2010 | 1051 | 800 | 6 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 24.02.2010 | 1051 | 800 | 6 | cca v 8:00 u Semilassa směr VM | TG |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 11.02.2010 | 1213+1214 | 800 | 6 | renda | |
prodleva 3 měsíce | |||||
PÁ 06.11.2009 | 1517 | 800 | 6 | Radek Havlík | |
ÚT 03.11.2009 | 1803 | 800 | 6 | TBZ (VM - Komín) | mh |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 19.10.2009 | 1723 | 800 | 6 | renda | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 07.10.2009 | 1023 | 800 | 6 | renda | |
prodleva týden | |||||
ST 30.09.2009 | 1722 | 800 | 6 | renda | |
prodleva měsíc | |||||
ST 02.09.2009 | 1584+1592 | 800 | 6 | mh | |
ÚT 01.09.2009 | 1607 | 800 | 6 | MartinV | |
ČT 27.08.2009 | 1722 | 800 | 6 | renda | |
prodleva týden | |||||
ÚT 18.08.2009 | 1724 | 800 | 6 | renda | |
PÁ 14.08.2009 | 1724 | 800 | 6 | renda | |
ČT 13.08.2009 | 1724 | 800 | 6 | renda | |
ÚT 11.08.2009 | 1738 | 800 | 6 | renda | |
PÁ 07.08.2009 | 1738 | 800 | 6 | renda |
Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).
Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, fafner, Fff, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jirka Petřík, Jiří D., Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Bernátek, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.