Vozový park | Evidence DPMB | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozový park

aktuální stav vozu: v dílnách/v opravě, jen poslední dopravce

ev. č. typ vyr.
výr. č.
(dodán)
zařazen
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
1231
ČKD DS T6A5 1995
179962
29.9.2020
 
 
 
  prochází GO 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá *
» detail fotka
1232
ČKD DS T6A5 1996
180087
22.9.2020
 
 
 
  prochází GO 
nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá
» detail fotka
1598II
Pragoimex VarioLFR.E 2013
191/2013
 
16.12.2013
 
 
  P hliníkové dveře DOPP trade, odlišná zástěna kabiny řidiče, malé tablo BS120 (dle autobusů), výklopná plošina pro vozíčkáře, klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir RT880, podsedákové topnice Tribotec, palubní deska dle VarioLF2, zásuvky mnohočleného řízení upevněny na spřáhla, posuvná okna 
nátěr: unifik {LF2+B, sólo}
» detail fotka
1658II
Pragoimex T3R.PV 2006
066/2006
2006
9/2006
 
 
  P* Trav-l-Cool, Stemann Fb800, ALTRO, plastové dveře SKD s lepenými skly, nekryté podvozky, přizpůsoben pro výcvik řidičů, 2012: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80 
nátěr: Autoškola DPMB, pestrobarevná * {1657+B, A+1657, sólo*}
» detail fotka
1701
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 1986
175235
1986
1.9.1986
 
 
  M vůz ověřovací série, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1726
ČKD Tatra KT8D5SU ČKD Tatra KT8D5R.N2 1993
179614
18.7.1993
1.9.1993
 
 
  M 2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1910
Julinka
Škoda 13T2 2009
9579
24.4.2009
25.5.2009
 
 
  M  
nátěr: unifik *
» detail fotka
145II
1145
4058
145
SBEPD 4MT4 1954
28074
1954
23.5.1954
 
 
  P* 1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá *
» detail fotka
3136
Škoda 9TrHT28 1980
7806
7.5.2019
 
 
 
  K 1996: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev.č. 128), ?: odporová regulace, pneumatický posilovač řízení, 26.4.2019-7.5.2019: odvezen do Brna (určen do sbírky retro vozidel) 
nátěr: modro-bílá *
» detail fotka
3283
Škoda 14Tr17/6M 1995
12096
1995
8/1995
 
 
  K* 2006: BS110 ex 7410, 2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 5/2015: hnací náprava ex 3261, 9/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech 
nátěr: unifik
» detail fotka
3601
Škoda 22Tr 2003
13024
7.4.2003
25.4.2003
 
 
  K karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 600V - ALTRO dle 21Tr (ostatní vozy Chroma 2270), kloub HG 15.0 (ostatní vozy HNG 15.3) a dílčí odlišnosti od následných vozů, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
Vypsáno celkem 11 vozů, všechny ve stavu v dílnách/v opravě.

Vypsané aktuálně provozované vozy (11) mají přibližný průměrný věk 28,4 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Pisárky: 3 vozy
  • Vozovna Medlánky: 3 vozy
  • Vozovna Komín: 3 vozy
Poslední aktualizace vozů: 3. 11. 2022.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání