Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozový park

aktuální stav vozu: v dílnách/v opravě, jen poslední dopravce

předchozí 1 následující celkem 18
ev. č. výr. č. typ vyr. (dod.)
zař.
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
134II
28063 KPS Brno
4MT2
1950  (19.4.2017)
2017
 
 
  M 1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na retro tramvaj 4MT 134, 10/2017: počátek renovace 
» detail fotka 8479
1102II
013/2011 Pragoimex
VarioLF2R.E
2011   
31.8.2011
 
 
  P podsedákové topnice Tribotec, 2014: úprava zásuvek mnohočlenného řízení a SW pro provoz s LF1, záměna spřáhel a krycích plent mezi předním a zadním čelem pro provoz jako první vůz v soupravě  
nátěr: unifik {A+LF1, sólo*}
» detail fotka 94675
1209
180064 ČKD DS
T6A5
1995  (9.2.1996)
28.3.1996
 
 
  M 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift)  
nátěr: unifik {A+1210}
» detail fotka 169613
1210
180065 ČKD DS
T6A5
1995  (9.2.1996)
21.3.1996
 
 
  M 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018/2019: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém  
nátěr: unifik {1209+B}
» detail fotka 10406
1517II
006/2002 Pragoimex
T3R.PV
2003  (2003)
22.2.2003
 
 
  P* Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 7/2007-11/2007: zkušební pantograf Lekov LX 2600EL, 2008: VP - pantograf Lekov EPDE 17-2600, 8/2015: klimatizace kabiny řidiče Waeco CA RT880 (v rámci SP) 
nátěr: unifik * {A+1558, sólo*}
» detail fotka 123883
1558II
005/2002 Pragoimex
T3R.PV
2003  (2003)
22.2.2003
 
 
  P* Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP 
nátěr: unifik * {1517+B, sólo*}
» detail fotka 6391
1615
175101 ČKD Tatra
T3SUCS T3R
1985  (3.12.1985)
6.2.1986
 
 
  M* 1995: prototyp T3R, reko ČKD, sedadla Vogelsitze 600, vystaven na MSV, 2001: Trav-l-Cool Z, gumová podlaha, 2008: VP - IGE, ALTRO, nová zástěna kabiny řidiče (dle T3P) 
nátěr: unifik * {sólo*}
» detail fotka 113269
1639
178421 ČKD Tatra
T3SUCS T3G
1989  (10.10.1989)
19.12.1989
 
 
  P 1994: VP - T3G, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, Trav-l-Cool, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu 
nátěr: unifik * {A+1640*}
» detail fotka 17281
1640
178422 ČKD Tatra
T3SUCS T3G
1989  (10.10.1989)
22.12.1989
 
 
  P 1994: VP - T3G, 2009: GO - ruční řadič Alfa Union HH 220 39, BS210, STM, IGE, ALTRO, ESP, brzdový odporník přesunut na střechu 
nátěr: unifik * {1639+B*}
» detail fotka 13735
1730
180359 ČKD Tatra
KT8D5N
1998  (30.12.1998)
18.6.1999
 
 
  M 2006: VP, 2011: VP 
nátěr: 145 let MHD v Brně, bílá s červenými puntíky *
» detail fotka 117422
1751
162197 Pars Nova
K3R-N
1974  (9.9.2003)
2004
 
 
  M 2002-2003: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1065 (po dobu rekonstrukce v majetku Pars nova), nouzové dveře v prostředním článku, skládací spřáhla Sécheron, 2003: zkušební provoz v Brně, 2004: odkoupen zpět do DPMB, 2009: VP, 20.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení 
nátěr: unifik
» detail fotka 4888
1753
164402 Pars Nova
K3R-N
2006  (12.8.2006)
2006
 
 
  M kompletní novostavba v Pars Nova - TP 1068, pantograf Stemmann Fb800, odlišný kloub, skládací spřáhla Alfa Union, 19.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení 
nátěr: unifik
» detail fotka 16079
313
KPS Brno
vv4
1950  (2014)
 
 
 
  M 1974: použit jako obytný vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, 2014: darován DPMB pro zamýšlenou renovaci 
» detail fotka 130045
3016
12907 Škoda
21Tr
2000  (2000)
9/2000
 
 
  S* počínaje tímto vozem BS110-LED, uzavřená kabina řidiče a centrální mazání Tribos, 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO, ?: výklopná plošina, 2017: statický měnič dle 14TrM 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka 18359
3019
12910 Škoda
21Tr
2000  (2000)
9/2000
 
 
  S* z výroby zkušebně pneumatické dveřní pohony Agro Ořechov (do roku 2005), 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava Rába, 2007-2008: GO, 2011: výklopná plošina, 4/2015: SO - nová zadní světla (typ Citelis), 2017: GO - zahnuté sběrače Esko (ex 3247), stahováky Railtech (ex 3247), dveřní pohony Pneumax, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2.1.2018: nehoda se sloupem TV Šlapanická 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka 13365
3039II
13017 Škoda
21Tr
2001  (2001)
11/2001
 
 
  K 1/2002-6/2002: zapůjčen na předváděcí provoz výrobce v Moskvě, 2007: výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2009-2010: GO, ?: měření možností rekuperace do superkapacitorů, 2014: BS212 (ex 3261), 8/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka 16329
7273
BSB 62-30
25237 Karosa
B732.40
1989  (1989)
1989
 
 
  S 1998: GO; 6/2015: odstaven z pravidelného provozu, určen pro muzejní sbírku DPMB, 1/2016: přistaven na GO 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka 37689
7486
3B9 8316
10671 Karosa
B951E.1713
2006  (31.1.2006)
2/2006
 
 
  M počínaje tímto vozem posuvné sklo kabiny nad pokladnou, 2008: stojan na pokladnu USV 24C; 1/2016: záložní vůz, vypravován zřídka; 4/2017: odstaven z pravidelného provozu, přistaven na GO, určen pro muzejní sbírku DPMB 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
» detail fotka 139886
předchozí 1 následující celkem 18

Vypsáno celkem 18 vozů, všechny ve stavu v dílnách/v opravě.

Vypsané aktuálně provozované vozy (18) mají přibližný průměrný věk 27,7 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Medlánky: 9 vozů
  • Vozovna Pisárky: 5 vozů
  • Vozovna Slatina: 3 vozy
  • Vozovna Komín: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 10. 1. 2019.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání

Řadit výpis podle: