ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1701
|
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 |
1986
175235 |
1986 1.9.1986 |
|
M |
vůz ověřovací série, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče nátěr: unifik * |
» detail |
![]() |
|
1711
|
ČKD Tatra KT8D5 ČKD Tatra KT8D5R.N2 |
1989
178303 |
13.1.1990 |
|
M |
1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny. nátěr: unifik * |
» detail |
![]() |
|
1728
|
ČKD Tatra KT8D5SU ČKD Tatra KT8D5R.N2 |
1993
179616 |
16.7.1993 24.8.1993 |
|
M |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny nátěr: unifik * |
» detail |
![]() |
|
1912
Lucinka |
Škoda 13T3 |
2009
9581 |
11.5.2009 8.6.2009 |
|
M |
nátěr: unifik |
» detail |
![]() |
|
145II
1145 4058 |
SBEPD 4MT4 |
1954
|
1954 23.5.1954 |
30.4.1974 |
M* |
1974: posunovací vůz v ÚD, 1995: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy |
» detail |
![]() |
|
1231
|
ČKD DS T6A5 |
1995
179962 |
29.9.2020 |
|
prochází GO nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá * |
» detail |
![]() |
||
1232
|
ČKD DS T6A5 |
1996
180087 |
22.9.2020 |
|
prochází GO nátěr: schéma T6A5, červeno-bílo-šedá |
» detail |
![]() |
||
3136
|
Škoda 9TrHT28 |
1980
7806 |
7.5.2019 |
|
K |
1996: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev.č. 128), ?: odporová regulace, pneumatický posilovač řízení, 26.4.2019-7.5.2019: odvezen do Brna (určen do sbírky retro vozidel) nátěr: modro-bílá * |
» detail |
![]() |
|
3283
|
Škoda 14Tr17/6M |
1995
12096 |
1995 8/1995 |
|
H* |
2006: BS110 ex 7410, 2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 5/2015: hnací náprava ex 3261, 9/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech nátěr: unifik |
» detail |
![]() |
|
3601
|
Škoda 22Tr |
2003
13024 |
7.4.2003 25.4.2003 |
|
K |
karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 600V - ALTRO dle 21Tr (ostatní vozy Chroma 2270), kloub HG 15.0 (ostatní vozy HNG 15.3) a dílčí odlišnosti od následných vozů, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880 nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail |
![]() |
Vypsané aktuálně provozované vozy (10) mají přibližný průměrný věk 32 let.
Počty vozů dle provozoven: