Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozový park

aktuální stav vozu: v dílnách/v opravě, jen poslední dopravce

předchozí 1 následující předchozí 1 následující celkem 12
ev. č. výr. č. typ vyr. (dod.)
zař.
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
1531II
003/2002 Pragoimex
T3R.EV
2003  (2003)
4/2003
 
 
  M reko KOS Krnov, 2010: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80 
nátěr: unifik {A+T3R.EV, T3R.EV+B, sólo*}
» detail fotka
1569II
004/2002 Pragoimex
T3R.EV
2003  (2003)
8/2003
 
 
  M 2010: VP, klimatizace Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik {A+T3R.EV, T3R.EV+B, sólo*}
» detail fotka
1701
175235 ČKD Tatra
KT8D5 KT8D5R.N2
1986  (1986)
1.9.1986
 
 
  M vůz ověřovací série, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1710
178302 ČKD Tatra
KT8D5 KT8D5R.N2
1989   
24.1.1990
 
 
  M 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1735
180364 ČKD Tatra
KT8D5N
1999  (10.12.1999)
25.3.2000
 
 
  M 2008: VP, 2012: VP 
nátěr: Ignis Brunensis, černá s grafikou *
» detail fotka
1812
9304 Škoda
03T6
2004  (18.3.2004)
4/2004
 
 
  P  
nátěr: unifik *
» detail fotka
1813
9305 Škoda
03T6
2004  (4/2004)
5/2004
 
 
  P  
nátěr: unifik *
» detail fotka
145II
1145
4058
SBEPD
4MT4
1954  (1954)
23.5.1954
(30.4.1974)
 
  M* 1974: posunovací vůz v ÚD, 1995: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy 
» detail fotka
3008
12567 Škoda
21Tr
1998  (19.7.1999)
8/1999
 
 
  H* 2000: zapůjčen na předváděcí provoz výrobce v Litvě a Lotyšsku, 2005: hnací náprava Rába, 2008: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 10/2015: boční transparent BS210, 9/2018-12/2018: GO - přední a zadní transparenty BS210, hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2.6.2020: požár topnice v kabině řidiče ve vozovně Husovice 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
3035II
12976 Škoda
21Tr
2001  (2001)
8/2001
 
 
  K z výroby elektrické dveřní pohony IGE (první použití u trolejbusu Škoda), 2007: hnací náprava ex 3004, klimatizace Ebercool, 2009: hnací náprava Rába, 2010-2011: GO - výklopná plošina, klimatizace kabiny řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 10/2015: BS212 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
3601
13024 Škoda
22Tr
2003  (7.4.2003)
25.4.2003
 
 
  K karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 600V - ALTRO dle 21Tr, kloub HG 15.0 (ostatní vozy HNG 15.3) a dílčí odlišnosti od následných vozů, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
3629
14096
VIN
Škoda
31Tr
2015  (22.5.2015)
12.6.2015
 
 
  H* 8/2015-9/2015: odstaven (zdroj náhradních dílů), 7/2020: odstaven (závada hnací nápravy) 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
předchozí 1 následující předchozí 1 následující celkem 12
Vypsáno celkem 12 vozů, všechny ve stavu v dílnách/v opravě.

Vypsané aktuálně provozované vozy (12) mají přibližný průměrný věk 23,4 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Medlánky: 6 vozů
  • Vozovna Pisárky: 2 vozy
  • Vozovna Husovice: 2 vozy
  • Vozovna Komín: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 22. 9. 2020.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání

Řadit výpis podle: