Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozový park

aktuální stav vozu: v dílnách/v opravě, jen poslední dopravce

předchozí 1 následující celkem 19
ev. č. výr. č. typ vyr. (dod.)
zař.
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
134II
28063 KPS Brno
4MT2
1950  (19.4.2017)
2017
 
 
  M 1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na retro tramvaj 4MT 134, 10/2017: počátek renovace 
» detail fotka
1109II
011/2010 Pragoimex
VarioLF2R.E
2010   
1.2.2011
 
 
  P 2014: úprava zásuvek mnohočlenného řízení a SW pro provoz s LF1 
nátěr: unifik {A+LF1, sólo*}
» detail fotka
1517II
006/2002 Pragoimex
T3R.PV
2003  (2003)
22.2.2003
 
 
  P* Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 7/2007-11/2007: zkušební pantograf Lekov LX 2600EL, 2008: VP - pantograf Lekov EPDE 17-2600, 8/2015: klimatizace kabiny řidiče Waeco CA RT880 (v rámci SP) 
nátěr: unifik * {A+1558, sólo*}
» detail fotka
1558II
005/2002 Pragoimex
T3R.PV
2003  (2003)
22.2.2003
 
 
  P* Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP 
nátěr: unifik * {1517+B, sólo*}
» detail fotka
1562II
002/2002 Pragoimex
T3R.EV
2003  (2003)
4/2003
 
 
  M reko KOS Krnov, 2009: VP 
nátěr: unifik {A+T3R.EV, T3R.EV+B, sólo*}
» detail fotka
1599II
061/2008 Pragoimex
VarioLFR.E
2009   
28.3.2009
 
 
  P* hliníkové dveře DOPP trade, odlišná zástěna kabiny řidiče, malé tablo BS120 (dle autobusů), 2014: změna přepínačů a uspořádání palubní desky dle VarioLF2, úprava zásuvek mnohočlenného řízení, dveřní kamerový systém 
nátěr: unifik * {LF2+B, sólo*}
» detail fotka
1615
175101 ČKD Tatra
T3SUCS T3R
1985  (3.12.1985)
6.2.1986
 
 
  M* 1995: prototyp T3R, reko ČKD, sedadla Vogelsitze 600, vystaven na MSV, 2001: Trav-l-Cool Z, gumová podlaha, 2008: VP - IGE, ALTRO, nová zástěna kabiny řidiče (dle T3P), 2019: VP s částečným přizpůsobením do retro stavu do období po dokončení rekonstrukce na T3R: klimatizace Dometic, úprava zástěny kabiny řidiče, ALTRO v původním uspořádání podlahy, původní kabina, částečná úprava zástěny kabiny, původní barevné schéma 
nátěr: schéma T3R, červeno-bílo-šedá * {sólo*}
» detail fotka
1722
178344 ČKD Tatra
KT8D5 KT8D5R.N2
1990  (1990)
16.5.1990
 
 
  M 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1730
180359 ČKD Tatra
KT8D5N
1998  (30.12.1998)
18.6.1999
 
 
  M 2006: VP, 2011: VP 
nátěr: 145 let MHD v Brně, bílá s červenými puntíky *
» detail fotka
1732
180361 ČKD Tatra
KT8D5N
1998  (1.2.1999)
18.6.1999
 
 
  M 2005: VP, 2010: VP 
nátěr: unifik *
» detail fotka
1733
180362 ČKD Tatra
KT8D5N
1998  (8.2.1999)
21.7.1999
 
 
  M 2004: VP, 2010: VP 
nátěr: unifik
» detail fotka
1751
162197 Pars Nova
K3R-N
1974  (9.9.2003)
2004
 
 
  M 2002-2003: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1065 (po dobu rekonstrukce v majetku Pars nova), nouzové dveře v prostředním článku, skládací spřáhla Sécheron, 2003: zkušební provoz v Brně, 2004: odkoupen zpět do DPMB, 2009: VP, 20.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení 
nátěr: unifik
» detail fotka
313
KPS Brno
vv4
1950  (2014)
 
 
 
  M 1974: použit jako obytný vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, 2014: darován DPMB pro zamýšlenou renovaci 
» detail fotka
3030
12971 Škoda
21Tr
2001  (2001)
6/2001
 
 
  S* 2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
3058II
13094 Škoda
21TrAC
2003  (23.5.2014)
23.9.2014
 
 
  K elektrické dveřní pohony IGE, 4.10.2013: poslední jízda u DPmHK (linka 2), 23.5.2014: odvezen do Brna, 5/2014-8/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika 
nátěr: bílo-černá s červenými pruhy na čelech *
» detail fotka
3260
12018 Škoda
14Tr14
1994  (1994)
9/1994
 
 
  H* 2006: BS110 ex 7409, 2009-2010: pro velmi špatný stav mimořádná oprava v rozsahu "nižší" GO (LÚ Komín) - dělené boční plechy, z technologických důvodů nedokončeno, 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech 
nátěr: unifik
» detail fotka
3703

VIN
SOR
TNB 12
2016  (6/2018)
8/2018
(6/2019)
6/2019
  K prototyp parciálního trolejbusu, elektrická výzbroj Rail Electronics CZ, trakční motor TAM 1050C6S (175 kW), poloautomatická sběrací soustava Faiveley Transport TSS, baterie pro samostatný pojezd EVC Hulín, 11/2016: vystaven na veletrhu Czechbus v Praze, 18.6.2019: odvezen k výrobci, 2019: výzbroj pro provoz při napětí 750 V 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
7486
3B9 8316
10671 Karosa
B951E.1713
2006  (31.1.2006)
2/2006
 
 
  M počínaje tímto vozem posuvné sklo kabiny nad pokladnou, 2008: stojan na pokladnu USV 24C; 1/2016: záložní vůz, vypravován zřídka; 4/2017: odstaven z pravidelného provozu, přistaven na GO, určen pro muzejní sbírku DPMB 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
» detail fotka
4805
300.677
32300679
DPMB
2-pal.
1955  (1955)
1955
(2012)
 
  Pře jméno: Dallas (do roku 1993 Moskva), 1980-1981: rekonstrukce, 2012: není nasazována do pravidelné dopravy, 5/2013: prohlášena kulturní památkou, 2015: nabídnuta k odprodeji, neúspěšně; 2/2019: odvezena na rekonstrukci do Hlavečníku (JESKO CZ) 
» detail fotka
předchozí 1 následující celkem 19

Vypsáno celkem 19 vozů, z toho: v dílnách/v opravě: 18, prodán/předán jinému dopravci: 1.

Vypsané aktuálně provozované vozy (18) mají přibližný průměrný věk 28,4 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Medlánky: 10 vozů
  • Vozovna Pisárky: 4 vozy
  • Vozovna Slatina: 1 vůz
  • Vozovna Komín: 2 vozy
  • Vozovna Husovice: 1 vůz
  • Přehrada (lodní doprava): 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 19. 6. 2019.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání

Řadit výpis podle: