ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1
42 10II 514 |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1954 |
1963 |
1920?: reko - uzavření plošinových čel, 1954: služební vůz 514 |
» detail | ||
10
503 803 4030 |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1930 1971 |
1930: služební vůz, 1945?: reko - uzavření plošinových čel, 1971 renovován jako historický vůz ev. č. 10 TMB |
» detail |
![]() |
||
10
|
vk1.Z |
1870
|
1870 1870 |
|
1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | ||
10
|
? vk2.L ? C ? série 522-595 |
1877
|
1877/78 1877/78 |
1881 1891 |
19xx | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |
10
|
Graz G |
1884
|
1884 |
1887 |
? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 10) |
» detail | ||
10II
81 181 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1945 |
1945 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
10
|
Škoda 6 Tr1 |
1949
50 |
1949 30.7.1949 |
? 1965 |
1965 | H |
|
» detail |
![]() |
10
M-430 ? |
Fram E18 |
1930
|
1930 5/1930 |
1945? 1945? |
1945? | G |
|
» detail | |
10II
2410 BZ 48-08 |
Karosa ŠM 11.1607 |
1968
226 |
1968 1968 |
1976 1976 |
G |
prodán PKO |
» detail | ||
10
Caroline |
Kraus&Co P.Lo. |
1889
|
1889 1889 |
1914 1915 |
jméno: Caroline, výr. Kraus&Co. Linz, 1914: odstavena, 1915: prodej Vojenskému stavebnímu dozoru, 1920: majetek Zbrojovky Brno, 1943: půjčena DP, 1947: vrácena Zbrojovce, 1952: předána Městskému muzeu, 1971: TMB |
» detail |
![]() |
Počty vozů dle provozoven: