ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6
47 12II |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1954 |
? |
1930: odstaven, 1942: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy, 1954: prodán DP Ostrava |
» detail | ||
6II
3III |
KPS Brno mv3 |
1904
|
1904 1904 |
1954 1954 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB |
» detail | |||
18
6III 512 |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1954 |
1962 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: služební vůz, reko - uzavření plošinových čel |
» detail | ||
6
|
vk1.L |
1869
|
1870 |
|
1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | ||
6
96 196 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail | |||
6
|
Škoda 6Tr1 |
1949
|
1949 30.7.1949 |
? 1964 |
1964 | H |
|
» detail | |
6
M-426 ? |
Škoda 505 NR |
1929
|
1930 5/1930 |
1945? 1945? |
1945? | G |
1934: přestavba karoserie na vyhlídkový vůz pro zájezdovou dopravu (odstranění střechy, změna interiéru) |
» detail | |
6II
2406 BZ 48-04 |
Karosa ŠM11.1607 |
1967
|
1967 1967 |
1975 1975 |
1975 | G |
|
» detail | |
6
|
Kraus&Co P.Lo. |
1881
|
1884 |
|
1894 |
výr. Krauss&Co. München, 1884: dodána z Hamburgu |
» detail | ||
6II
|
Kraus&Co P.Lo. |
1894
|
1894 1894 |
|
1909? |
jméno: Hedwig, výr. Krauss&Co. Linz |
» detail |
Počty vozů dle provozoven: