evidenční číslo |
61
7/2004 - 1/2016
u
DP Jihlava
3063II 1/2016 - dosud u DPMB |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||
typ | 21TrIGCT | |||||||||||||||||||
výrobní číslo | 13140 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2004 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, monobloková kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 7.8.2015: poslední jízda v Jihlavě (kurz B4, zátah 23:52), 19.-20.1.2016: odvezen do Brna, 2016-2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel | |||||||||||||||||||
doplňující informace | dle výrobního čísla předposlední trolejbus vyrobený v závodě Škoda Ostrov (poslední stejnosměrný); od CO stínidlo palubní desky, venkovní naddveřní signalizace dle autobusů Karosa řady 900 a LED osvětlení dveřních prostor |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2017 | DPMJ, béžovo-červeno-šedá |
2017 | dosud | městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
od | do | provozovna |
---|---|---|
20.1.2016 | dosud | vozovna Komín |
datum | vůz | linka | kurz | poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 13.12.2019 | 3063 | 30 | 9 | |
ČT 21.11.2019 | 3063 | 34 | 5 | odpoledne |
ST 20.11.2019 | 3063 | 36 | 1 | |
PO 18.11.2019 | 3063 | 36 | 11 | |
NE 17.11.2019 | 3063 | 36 | 1 |
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na email nebo do diskusního fora.