evidenční číslo | 1702 od 1986 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||
typ | KT8D5 » KT8D5R.N2 | |||||||||||||
výrobní číslo | 175234 | |||||||||||||
rok výroby | 1986 | |||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||
| ||||||||||||||
poznámka | vůz ověřovací série, 1986: vystaven na MSV, 1997: GO - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, plastové dveře SKD, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP | |||||||||||||
doplňující informace | TBZ po dodání: 29.8.1986, výrobní číslo A článku: 176237, B článku: 176227, C článku 176217, zamýšlené ev.č. 1700, po dodání měl vůz automatická spřáhla, během prvních let provozu nahrazeny standardními spřáhly s "pražskou" hlavou, 15.12.2006: najetí do 1722 ve Starém Lískovci, 4.8.2013 - 2/2014: odstaven (zahoření Mifkova) |
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
1993 | ? | MSI a GWC, bílo-červená | foto 1993, 1997; v 8/1992 ještě bez reklamy |
2006 | 2006 | bílá | |
2006 | 10/2010 | FIRO Tour, bílá s modrou grafikou | |
10/2010 | 2010 | bílá | |
2011 | dosud | unifik | po GO |
od | do | provozovna |
---|---|---|
od dodání | dosud | vozovna Medlánky |
datum | vůz | linka | kurz | poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 21.01.2021 | 1702 | 10 | 6 | |
ST 20.01.2021 | 1702 | 8 | 12 | po výměně |
ST 20.01.2021 | 1702 | 8 | 8 | |
ÚT 19.01.2021 | 1702 | 10 | 2 | |
NE 17.01.2021 | 1702 | 8 | 6 |