evidenční číslo | 1711 od 1990 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||
typ | KT8D5 » KT8D5R.N2 | |||||||||||||
výrobní číslo | 178303 | |||||||||||||
rok výroby | 1989 | |||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||
| ||||||||||||||
poznámka | 1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP | |||||||||||||
doplňující informace | TBZ po dodání: 20.12.1989, 7/2015: ochranné fólie na oknech |
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
1993 | 2006 | Snip & Co (více variant), modrá | |
2007 | 2007 | modrá | po VP |
2007 | 2009 | Snip & Co, modrá se světlou grafikou | |
2010 | dosud | unifik | po GO |
od | do | provozovna |
---|---|---|
od dodání | dosud | vozovna Medlánky |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 20.03.2023 | 1711 | 8 | 2 | |
NE 19.03.2023 | 1711 | 8 | 18 | |
SO 18.03.2023 | 1711 | 8 | 8 | |
PÁ 17.03.2023 | 1711 | 8 | 26 | po výměně |
PÁ 17.03.2023 | 1711 | 8 | 18 | 2. na kurzu |