| evidenční číslo | 3011 od 2000 u DPMB a Kharkivelektroavtotrans | |||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| aktuální stav | prodán/předán jinému dopravci | |||||||||||||||||||||||||
| výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||
| typ | Škoda 21 Tr | |||||||||||||||||||||||||
| výrobní číslo | 12844 | |||||||||||||||||||||||||
| VIN | TMP21TRY612844 | |||||||||||||||||||||||||
| rok výroby | 2000 | |||||||||||||||||||||||||
| dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
| poznámka | z výroby zkušebně topnice MEP Postřelmov, 2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2007: GO, ?: výklopná plošina; ?-2016: analogový statický měnič ex 48 (do GO); 3/2016-8/2016: GO - BS212, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 15.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov, ev. č. 3011) | |||||||||||||||||||||||||
| doplňující informace | 2005: zkušebně signalizace dveří SEC Nitra (dle autobusů Karosa), později používaná na GO 21Tr vzor 2006 a 2007; od druhé GO stínidlo palubní desky, venkovní naddveřní signalizace dle autobusů Karosa řady 900 a LED osvětlení dveřních prostor; 2018: APC Herman systems; 3/2022-4/2022: zapůjčen do Slatiny | |||||||||||||||||||||||||
| od | do | nátěr |
|---|---|---|
| od výroby | dosud | městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
| od | do | provozovna |
|---|---|---|
| 2000 | 2.7.2015 | vozovna Komín |
| 2.7.2015 | 4/2022 | vozovna Husovice |
| 4/2022 | 6/2022 | vozovna Komín |
| 6/2022 | 2025 | vozovna Husovice |
| datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
|---|---|---|---|
| ČT 05.12.2024 | 600 | 46 | |
| ST 04.12.2024 | 32 | 4 | ráno |
| ST 04.12.2024 | 30 | 32 | odpolední kurz |
| ÚT 03.12.2024 | 30 | 30 | odpolední kurz |
| PO 02.12.2024 | 35 | 6 | po výměně |



































