evidenční číslo |
20III
1968-1968
u
Kyivpastrans
? 1968-1968 u Krymtrolejbus 55 1968-1968 u DPMB 248 od 1970 u Dopravní podniky města Plzně a Technické muzeum v Brně |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | prodán/předán jinému dopravci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
T11/0
podvozek: 4x2
karoserie: Karosa ŠM11 motor: Škoda 2 Al 2744 sN; 120 kW rozložení dveří: 2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC elektrická výzbroj: odporová, Škoda |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1967 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | vůz nulté výrobní série typu Škoda T11, 1968: zkušební provoz v Kyjevě (Ukrajina), na meziměstské trati Simferopol - Jalta (Ukrajina) a v Brně, ještě v roce 1968 vrácen výrobci, 1970: předán DP Plzeň (e.č. 248), 1980: vyřazen, rekonstrukce v DP Ostrava, předán TMB | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | v Brně v provozu na podzim 1968, vypravován pouze na linku 22 (Česká - Královo Pole), během zkušebního provozu velmi poruchový | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | potah sedadel červená koženka, 23 míst k sezení, 71 míst k stání |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | prototypový nátěr, černo-červeno-béžová |
od | do | provozovna |
---|---|---|
1968 | 1968 | vozovna Husovice |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
SO 18.06.2022 | 248 | 400 | Dopravní nostalgie | |
SO 26.06.2021 | 248 | 400 | ||
SO 12.10.2019 | 248 | H24 | 1 | T11 |
NE 15.09.2019 | 248 | H24 | 1 | T11 |
SO 14.09.2019 | 248 | H24 | 1 | T11 |