Vůz DPMB 0028 (RT6N1) | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vůz DPMB 0028 (RT6N1)

evidenční číslo 0028 1993-1994 u ČKD Dopravní systémy
9051 10/1996-1997 u DP hl. města Prahy a MPK Kraków
84 1998-1999 u DP Liberec
aktuální stav prodán/předán jinému dopravci
výrobce ČKD DS
typ RT6N1
elektrická výzbroj: ČKD TV10
výrobní číslo 179621
rok výroby 1993
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ČKD Dopravní systémy , dříve ČKD Tatra dodán: 1993 zařazen: 1993 odstaven: 2002 vyřazen: 2002
zapůjčen DPMB dodán: 1994 zařazen: 8.9.1994 odstaven: 22.9.1994 vyřazen: 1994
zapůjčen DP Liberec dodán: 1996 zařazen: 21.5.1996 odstaven: 23.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova dodán: 1996 zařazen: 24.5.1996 odstaven: 28.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP hl. města Prahy dodán: 1996 zařazen: 29.5.1996 odstaven: 31.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen MPK Poznań dodán: 1996 zařazen: 1996 odstaven: 1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP hl. města Prahy dodán: 1996 zařazen: 15.10.1996 odstaven: 11/1996 vyřazen: 1996
zapůjčen MPK Kraków dodán: 1996 zařazen: 1996 odstaven: 25.6.1997 vyřazen: 1997
pronajat DP Liberec dodán: 1998 zařazen: 11/1998 odstaven: 5/1999 vyřazen: 1999
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ČKD Dopravní systémy , dříve ČKD Tatra dodán: 1993 zařazen: 1993 odstaven: 2002 vyřazen: 2002
zapůjčen DPMB dodán: 1994 zařazen: 8.9.1994 odstaven: 22.9.1994 vyřazen: 1994
zapůjčen DP Liberec dodán: 1996 zařazen: 21.5.1996 odstaven: 23.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova dodán: 1996 zařazen: 24.5.1996 odstaven: 28.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP hl. města Prahy dodán: 1996 zařazen: 29.5.1996 odstaven: 31.5.1996 vyřazen: 1996
zapůjčen MPK Poznań dodán: 1996 zařazen: 1996 odstaven: 1996 vyřazen: 1996
zapůjčen DP hl. města Prahy dodán: 1996 zařazen: 15.10.1996 odstaven: 11/1996 vyřazen: 1996
zapůjčen MPK Kraków dodán: 1996 zařazen: 1996 odstaven: 25.6.1997 vyřazen: 1997
pronajat DP Liberec dodán: 1998 zařazen: 11/1998 odstaven: 5/1999 vyřazen: 1999
Sešrotován 2002
poznámka prototyp RT6N1,
5.6.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno,
2/1994: TBZ,
2/1994-9/1994: zkušební jízdy v Praze,
9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV),
9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze,
3.4.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha,
1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha,
22.9-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha,
1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov, Praha (2x), Poznaň, Krakow,
1998-1999: zapůjčen do Liberce,
2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou)
doplňující informace ?: nabídnuta DP Praha k odkupu jako historické vozidlo, ale pro nedostatek financí a místa ve Střešovickém muzeu DP Praha nebyl záměr uskutečněn
výbava vnější informační panely BUSE (DOT; zelená); od 1996: sedadla Air Čenkov (látkový potah)
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 1996 schéma RT6N, zeleno-bílá
1996 do vyřazení schéma RT6N, červeno-bílá
Zařazení do provozovny
od do provozovna
1994 1994 vozovna Pisárky
Poslední aktualizace vozu: 18. 6. 2020.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání