Vypravenost typu Škoda 13T, květen 2024 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Škoda 13T, květen 2024

evidence typu Škoda 13T fotky vozů Škoda 13T
předchozí měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
1901 14/6 20/9
4/600
4/6 6/9 16/6
30/600
6/9 14/6 6/9 8/9 18/12 8/800 10/4 6/2 6/6 8/2
2/600
1902 6/9 8/800 6/2
2/600
4/9 16/6
2/600
8/800 14/9 2/2 20/12 12/6 2/4 16/3 20/9 20/4
1903 16/6 6/3 4/5 14/12 8/900 2/6 20/4 2/9 10/4 12/2 14/12 20/12 18/6 12/2 17/6 18/6 20/9 14/9
1904 12/9 24/9 6/900 2/9
32/600
14/4 10/2 8/12 10/2 10/12 2/6 24/9 6/4 28/9 12/2 4/6 8/12
1905 10/6 2/2 16/3 8/6 16/2 8/4 14/2 6/2 4/5 18/6 2/2 14/12 4/5 6/9 4/9 2/2 6/2
1906 14/12 2/4 2/9
2/600
16/12 20/12 4/2 28/9 4/6 14/2 8/2 8/12 10/3 4/6 4/4 14/2 10/4 4/5 4/12
1907 16/3 14/4 6/2 10/9 12/9 2/6 18/12 16/9 10/4 4/900 2/5 16/6 2/5 4/6 6/4
1908 8/5 2/6 12/6
34/600
12/800
10/3 18/6 12/4 2/5 12/6 10/9 4/2 2/5 6/9 8/4 17/6 4/2
30/600
1909 6/4 8/6 2/9 16/3 8/6 12/2 6/3 2/900 16/12
11/600
14/2 4/2 12/3
2/600
12/3 14/4
1910 14/9 4/2 6/4 16/6
30/600
8/800 22/9 10/6
30/600
8/800 14/6 4/2 8/9 6/9 28/9 2/9 16/9 14/9 2/6
1911 12/6 4/9 14/2 4/6 4/2 6/4 14/6 14/9 4/2 18/9 8/2 12/9 16/9 24/9 14/4 6/4 2/6 12/6
1913 16/2 8/4 16/4 12/9 4/6 20/4 12/4 16/6 20/4 14/3 6/6 8/6 12/2 6/3 4/2 4/4 6/9 12/9
1914 14/3 14/9 14/9 8/3 4/6 2/5 2/6 2/9 2/4 2/9
30/600
4/3 12/9 16/9 2/6 16/4 16/12
1915 8/800
12/800
28/9 2/4 6/300 14/3 16/9 8/9
30/600
16/6 28/9 16/2 6/9 10/4 8/4 16/4 2/9 14/6
2/600
1916 4/3 10/2 10/12 18/12 14/2 2/9 20/9
2/600
14/2 2/9 14/4 14/9 6/3 4/5 18/6
1917 12/4 16/9 12/4 8/12 8/2 4/9 4/2 8/5 6/6 2/6 4/6 12/9 2/5 16/6
1918 4/6 6/9 12/2 4/2 10/2 8/4 14/12 2/2
2/600
20/9 4/12 14/3 4/3 2/4 20/9
1/600
20/4
1919 4/12 22/9 4/9 2/6 6/9 2/5 4/6 6/4 22/9 8/3 14/9 2/600 22/9 12/3
2/600
12/9 18/9 8/2
1920 4/9 8/2 12/3 2/12 14/12 6/2 10/9 14/4 6/2 2/2 20/4 6/6
18/9
2/600
24/9 24/9 8/5 4/9
1921 8/2 12/2 6/9 10/6
30/600
2/6 8/9 10/6 4/2
32/600
11/600
21/4 18/6 10/4 28/9 12/2 14/12
1922 14/9 6/3 2/9
32/600
16/3 8/2 16/2 8/4 4/6 4/6 4/12 8/4 16/4 6/6 12/4 2/5 18/12
1923 18/9 20/4 4/9 14/6 22/9 14/4 2/2 6/3 2/9 10/9 16/2 4/9
3/800
2/4 14/9 17/6 6/3 20/12
1924 2/2 20/4 6/5 2/300 10/4 10/4 4/9 2/2
6/6
2/600
14/9 14/9 4/6 2/2 14/4 4/3 18/9 8/9
1925 10/3 16/4 10/4 16/6
30/600
12/4 14/3 14/3 12/9 6/4 2/6 20/4 6/2 4/4 14/6
1926 20/12 8/9 8/4 18/12 20/9 2/2 8/9
30/600
20/9
2/600
24/9 14/9 20/4 6/4 22/9 14/4
1927 14/6 16/6 8/900 2/12 6/3
2/600
28/9 4/4
2/600
6/6 4/5 8/9 4/2 12/3 2/12
1928 2/12 18/6 6/2 16/9 6/6 4/3 6/4 6/2 2/12 16/6 6/2 24/4
6/6
4/3 24/4 10/6
1929 2/6 2/5 2/2 16/6
30/600
14/9 2/4 24/9 6/6 18/9 16/4 12/9 20/9 14/2 8/2 12/4
1930 10/2 4/4 8/2 6/300 28/9 10/2 8/4 4/3 8/12 6/2 2/600 14/6 8/3 12/9
1931 8/12 4/5 8/9 8/9 12/6 4/9 16/6 10/6
30/600
8/9 14/4 6/2 12/9 10/2 4/9 8/3 2/2
1932 20/9
4/600
2/9
2/600
12/6
34/600
10/6 16/4 12/9 12/4 10/2 16/9 2/6 16/6 22/9 6/9
1933 8/9 8/3 14/6 14/6 12/9 4/4 8/3 2/12 18/6 16/9 2/900 8/2 8/2 4/4 14/2 8/2
2/600
8/3
1934 16/12 10/4 22/9 8/3 4/12 18/9 18/6 10/3 4/6 2/9
30/600
6/6 16/3 20/9 4/6 2/4 6/2 2/4
1935 2/9
4/9
30/600
4/6 18/9 4/12 2/300 12/3 18/9 12/6 12/9 2/6 2/6 10/6 6/3 6/6 12/4 10/2 8/9
1936 6/2 12/3 12/4 6/6 4/5 2/3 8/2 4/9 2/3 16/6 16/4 24/4 28/9 10/12
1937 8/6 4/4 8/3 20/12 4/3 22/1
6/6
2/600
12/9 2/4 16/3 4/900 28/9 12/3 4/5 8/9 4/2 16/2
1938 4/2 2/9 14/3 10/9 8/9 8/9 4/2 6/9 6/2 12/3 2/12 2/3 10/2 8/4 2/3
1939 6/6 6/2 12/9 10/3 8/2 12/2 8/9 8/3 8/3 4/5 14/6 18/9 2/2 14/6 2/2 10/9
1940 2/3 6/5
2/600
6/2
2/600
16/2 10/12 8/3 6/4 2/5 16/6 10/3 8/2 4/4 19/12 2/2 8/2 4/9 4/3
1941 2/9
30/600
14/4 2/5 2/3 16/12 14/6 16/4 2/4 4/4 8/3 16/12 4/9 23/4 8/9 8/4 6/9 4/6
1942 18/12 16/9 4/3 2/2 2/3 6/2 12/2 4/12 22/1 12/4 16/6 14/6 18/9
2/600
18/6 14/6
6/6
2/600
16/6
1943 21/800 21/800 4/3 10/3
1944 4/3 24/9 20/9 4/3 2/6 24/9 14/9 4/3 24/9 4/4
2/600
18/12 8/3 8/9 14/6 16/6 14/9 14/2 2/9
1945 8/3 16/6 28/9 8/12 6/6 14/1
16/6
2/600
20/9 8/2 4/9 20/4 4/9 4/3 2/9 4/9 8/3 16/9
1946 10/12 14/2 4/2 6/3
2/600
2/4 16/12 22/9 8/800 12/4 12/4 10/4 2/12
1947 6/6 2/900 6/6 2/9
4/300
32/600
4/5 6/3 20/12 16/4 8/6 10/12 8/3 2/9 22/9 14/4 24/9
1948 2/6 18/6 4/300 2/2 2/2 4/4 14/6 16/3 14/6 8/3 18/9 16/4 2/9 4/2
30/600
1949 10/9 12/9 8/2 2/9
32/600
6/900 14/9 6/9 10/12 6/9 4/2 6/9 4/2
32/600
22/9 10/2 12/2 6/3 2/4
celkem
vozů
34 46 45 41 38 44 42 36 45 43 35 35 45 44 44 43 45 33
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
předchozí měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
58× 6
57× 12
55× 9
37× 2
28× 3
25× 600
900
300
4
800
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
136× 9
106× 4
80× 2
73× 6
55× 3
29× 600
27× 5
800
1
12
900

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, fafner, Fff, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jirka Petřík, Jiří D., Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Bernátek, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.