datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 29.10.1998 | 7303 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 11 měsíců | |||||
PÁ 10.09.1999 | 7258 | 45 | 9 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 4 měsíce | |||||
ČT 13.01.2000 | 7318 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 2 roky | |||||
ČT 02.05.2002 | 2362 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
ČT 09.05.2002 | 7465 | 45 | 9 | od 7:30-9h. | Radek Havlík |
ČT 09.05.2002 | 2312 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ST 19.06.2002 | 2311 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 4 měsíce | |||||
ST 16.10.2002 | 2310 | 45 | 9 | odd | |
prodleva rok | |||||
PÁ 16.01.2004 | 2357 | 45 | 9 | Hafan | |
prodleva rok | |||||
ST 05.01.2005 | 2363 | 45 | 9 | odpolední kurz | Lukáš S. |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 26.01.2005 | 2359 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 9 měsíců | |||||
ČT 13.10.2005 | 2381 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 3 měsíce | |||||
PO 09.01.2006 | 2359 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 23.01.2006 | 2341 | 45 | 9 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 17.03.2006 | 2361 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 29.03.2006 | 2361 | 45 | 9 | LADA | |
PO 03.04.2006 | 2359 | 45 | 9 | LADA | |
prodleva týden | |||||
ST 12.04.2006 | 2377 | 45 | 9 | LADA | |
PÁ 14.04.2006 | 2356 | 45 | 9 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva týden | |||||
PO 24.04.2006 | 2377 | 45 | 9 | Kovy Filip Daněk |
|
ÚT 25.04.2006 | 2380 | 45 | 9 | LADA | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 10.05.2006 | 2358 | 45 | 9 | manil Radek Havlík |
|
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 30.05.2006 | 2377 | 45 | 9 | Filip Daněk | |
ČT 01.06.2006 | 2356 | 45 | 9 | Fixi | |
ST 07.06.2006 | 2343 | 45 | 9 | Filip Daněk | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 21.06.2006 | 2356 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
ÚT 27.06.2006 | 2358 | 45 | 9 | Fixi | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ÚT 05.09.2006 | 2356 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
PÁ 08.09.2006 | 2389 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 27.09.2006 | 2377 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 11.10.2006 | 2357 | 45 | 9 | Trolejbusák | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 25.10.2006 | 2358 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
PO 30.10.2006 | 2362 | 45 | 9 | Miky | |
prodleva týden | |||||
PO 06.11.2006 | 2358 | 45 | 9 | Jirik | |
ST 08.11.2006 | 2363 | 45 | 9 | Jirik | |
prodleva týden | |||||
ČT 16.11.2006 | 2356 | 45 | 9 | Miky | |
ÚT 21.11.2006 | 2360 | 45 | 9 | Jirik | |
prodleva týden | |||||
PÁ 01.12.2006 | 2389 | 45 | 9 | Jirik | |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 09.01.2007 | 2343 | 45 | 9 | Filip Daněk | |
PÁ 12.01.2007 | 2357 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
ČT 18.01.2007 | 2362 | 45 | 9 | Jirik | |
ST 24.01.2007 | 2357 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
ČT 25.01.2007 | 2377 | 45 | 9 | Jirik | |
PÁ 26.01.2007 | 2380 | 45 | 9 | Jirik | |
prodleva týden | |||||
PÁ 02.02.2007 | 2343 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
PO 05.02.2007 | 2357 | 45 | 9 | Radek Havlík | |
ČT 08.02.2007 | 2356 | 45 | 9 | Jirik | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 23.02.2007 | 2389 | 45 | 9 | Jirik | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 15.03.2007 | 2380 | 45 | 9 | Jirik | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 29.03.2007 | 2359 | 45 | 9 | Jirik |
Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).
Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, fafner, Fff, hd.mart, Jakub Pagáč, Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jirka Petřík, Jiří D., Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš N., tram-bus.cz, Twig, Vilém Doffek, Vít Mála, Vrut, Zdenek99.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.