datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 06.03.2001 | 7449 | 49 | 7 | Radek Havlík | |
prodleva 11 měsíců | |||||
NE 27.01.2002 | 7449 | 94 | 3 | noc 27.1.2002/28.1.2002 | Radek Havlík |
prodleva 4 týdny | |||||
PÁ 22.02.2002 | 7449 | 502 | 1 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
SO 20.04.2002 | 7449 | 94 | 1 | noc 20.4.2002/21.4.2002 | Radek Havlík |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 06.06.2002 | 7449 | 501 | 1 | Radek Havlík | |
ST 12.06.2002 | 7449 | 72 | 3 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 27.06.2002 | 7449 | 49 | 1 | Radek Havlík | |
prodleva 6 měsíců | |||||
ČT 26.12.2002 | 7449 | 502 | 1 | Radek Havlík | |
prodleva 2 roky | |||||
PÁ 31.12.2004 | 7449 | 93 | noc 31.12.2004/1.1.2005 | Kódl | |
ÚT 04.01.2005 | 7449 | 95 | 1 | noc 4.1.2005/5.1.2005 | Lukáš S. |
ST 05.01.2005 | 7449 | 63 | 3 | odpolední kurz | Lukáš S. |
prodleva měsíc | |||||
NE 06.02.2005 | 7449 | 95 | 3 | noc 6.2.2005/7.2.2005 | Radek Havlík |
prodleva 11 měsíců | |||||
ČT 05.01.2006 | 7449 | 75 | 17 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
PÁ 13.01.2006 | 7449 | 500 | 21 | Radek Havlík | |
SO 14.01.2006 | 7449 | 94 | 7 | noc 14.1.2006/15.1.2006 | Radek Havlík |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 30.01.2006 | 7449 | 97 | 3 | noc 30.1.2006/31.1.2006 | Radek Havlík |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 16.02.2006 | 7449 | 72 | 11 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
ČT 23.02.2006 | 7449 | 500 | 41 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
ČT 02.03.2006 | 7449 | 57 | 7 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 15.03.2006 | 7449 | 79 | 1 | b1 | |
NE 19.03.2006 | 7449 | 500 | 11 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
NE 26.03.2006 | 7449 | 40 | 1 | před výměnou | Radek Havlík |
PÁ 31.03.2006 | 7449 | x37 | Miky | ||
PÁ 31.03.2006 | 7449 | x37 | b1 | ||
SO 01.04.2006 | 7449 | 63 | 7 | Jirik | |
PO 03.04.2006 | 7449 | 49 | 7 | LADA | |
ÚT 04.04.2006 | 7449 | 75 | 7 | LADA | |
ST 05.04.2006 | 7449 | 48 | 7 | LADA | |
PÁ 07.04.2006 | 7449 | 72 | 11 | LADA | |
NE 09.04.2006 | 7449 | 500 | 21 | Radek Havlík | |
ÚT 11.04.2006 | 7449 | 67 | 3 | Kuba | |
PÁ 14.04.2006 | 7449 | 79 | 3 | LADA | |
ST 19.04.2006 | 7449 | 51 | 1 | Fixi | |
PÁ 21.04.2006 | 7449 | 75 | 1 | Kovy | |
ST 26.04.2006 | 7449 | 300 | 63 | LADA | |
SO 29.04.2006 | 7449 | 95 | 1 | noc 29.4.2006/30.4.2006 | Radek Havlík |
prodleva týden | |||||
SO 06.05.2006 | 7449 | 500 | 11 | před výměnou | Kuba Radek Havlík |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 18.05.2006 | 7449 | x37 | 67 | Eda | |
prodleva týden | |||||
ČT 25.05.2006 | 7449 | 79 | 3 | Filip Daněk | |
ÚT 30.05.2006 | 7449 | 79 | 1 | Radek Havlík | |
ST 31.05.2006 | 7449 | 79 | 1 | Miky | |
PO 05.06.2006 | 7449 | 67 | 3 | Kuba | |
ST 07.06.2006 | 7449 | x37 | 73 | Miky | |
NE 11.06.2006 | 7449 | x37 | 57 | 1. na kurzu | Radek Havlík |
ČT 15.06.2006 | 7449 | x37 | 51 | Miky | |
ČT 15.06.2006 | 7449 | x30 | 58 | Kuba | |
PÁ 16.06.2006 | 7449 | 500 | 11 | před výměnou | Radek Havlík |
ÚT 20.06.2006 | 7449 | 500 | 11 | po výměně | Radek Havlík |
ST 21.06.2006 | 7449 | 500 | 11 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva měsíc | |||||
PO 31.07.2006 | 7449 | 75 | Filip Daněk |
Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).
Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, fafner, Fff, hd.mart, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jirka Petřík, Jiří D., Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Kuba S., Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., Martin Dudek, martin5633, Matejj94, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, sumecekbe, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš Mahdal, tram-bus.cz, Twig, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Bernátek, Vojtěch Minařík, Vrut, Zdenek99.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.