V posledních dnech jsme mohli zaznamenat několik změn ve vozovém parku trolejbusů. Jednou z nich je prodej vozu
3223 české firmě, která zajistila jeho převoz do ukrajinského Lvova (stejně jako u vozu
3194). Vagónování proběhlo 4.11.2013 na nádraží Brno-Slatina. Po přivezení do svého nového působiště obdržel trolejbus ev. č. 601 a v těchto dnech je již zařazen v tamním provozu.
Naopak brněnský vozový park posílí původně královehradecký vůz
3050, na němž byla dokončena CO. Trolejbus tak byl unifikován s brněnskými vozy typu 21Tr. Dílny opustil také vůz
3003, který podstoupil již druhou GO. Provedení oprav je shodné s předchozími: klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel.
Trolejbus
3239, odstavený od června minulého roku, byl před letošní zimou upraven na pracovní vůz. Součástí této úpravy bylo dosazení rozmrazovacího zařízení trolejového vedení, demontáž sedadel v interiéru a přelakování vozu do šedo-bílého nátěru pro odlišení od ostatních vozidel.
Jinou úpravou prošel vůz
3612. Na ten byla zkušebně instalována nová sběrací soustava Lekov TSS 15.1 se stahováky Faiveley TSZ 3 za účelem schválení zařízení DÚ.