V průběhu posledního roku prošly velkými prohlídkami tramvaje T3R
1661+
1662,
1663+
1664,
1665+
1666 a
1667+
1668. U všech zmíněných tramvají typu T3R se jedná o druhou velkou prohídku od zařazení do provozu v roce 1997 (po ujetí cca 600 tisíc km).
V rámci velké prohlídky byla odstraněna poloautomatická spřáhla ESW, která byla nahrazena běžnými spřáhly s "pražskou" spojovací hlavou. Vozy jsou navzájem propojeny pomocí zásuvek Harting umístěných na spřáhlech a krátkého propojovacího kabelu podle vzoru VarioLF. Kabina řidiče byla dovybavena klimatizační jednotkou WAECO CA RT880 (vůz
1667 Janoza CoolAir A-80). Drobných změn doznal i interiér a ostatní vybavení vozu (nově potažená původní sedadla, nové tlakovým vzduchem ovládané pískovače Tribotec apod.). U všech vozů byl obnoven unifikovaný nátěr.
Druhou velkou prohlídkou prozatím neprošly vozy T3R
1659+
1660, které byly v letech 2002 - 2005 odstaveny pro nedostatek náhradních dílů, do druhé VP tedy prozatím nenajely potřebné kilometry.