V tomto týdnu byly na vozech ev. č.
3028II a
3009 vyměněny původní hnací nápravy HNT slovenské výroby za maďarské nápravy Rába. Protože se jednalo o poslední dva vozy, byla jimi završena akce, při níž byly od roku 2005 vyměněny všechny původní hnací nápravy HNT na vozech ev. č. 3001 - 3035 (vyjma vozu 3018, který nápravu Rába dostal zkušebně již v roce 2002); vozy 3036 - 3043 a stejně tak vozy 22Tr mají již nápravu Rába z výroby. K výměně bylo přistoupeno po pozitivních zkušenostech s těmito nápravami, které mnohem lépe vyhovují kroutícím momentům a přenosovým silám, jež na trolejbusech, všeobecně známo, jsou. Náprava Rába je také méně náročná na údržbu a vzhledem k praktickému zániku výroby dílů na nápravy HNT i lépe servisovatelná v případě závažnějších závad. Většina původních náprav byla rozebrána na díly, zčásti vyšrotována a zčásti odprodána jiným provozovatelům vozidel 21Tr starších sérií. Jediný vůz, který v Brně tuto nápravu stále používá, je paradoxně vůz ev. č. 3037, jenž byl již z výroby opatřen nápravou Rába, vzhledem k jejímu závažnějšímu opotřebení byla však v únoru 2008 náprava demontována pro opravu a na vůz byla prozatím namontována náprava HNT složená z vytěžených dílů.