O vánočních prázdninách došlo ke dvěma nepříjemným mimořádným událostem. První se odehrála 29. prosince 2009 ve večerních hodinách, kdy Citelis
7641 zatahující do domovské slatinské vozovny vlivem namrzlé vozovky a nepříznivého počasí dostal při jízdě po ulici Okružní smyk a následně narazil do stromu a přilehlé zídky. Řidič vozu byl lehce zraněn a odvezen RZP do Úrazové nemocnice. Autobus skončil se zničeným čelem,
K druhé události došlo poslední odpoledne roku 2009. Na ulici Poříčí se vozu Citelis
2601II z neznámých důvodů vylomila poslední levá dvojmontáž, což znamenalo okamžité znepojízdění vozidla. Autobus nebylo možné ani standardním způsobem odtáhnout, takže na dopravení do vozovny musela být přivolána těžká technika - čtyřnápravový odtahový speciál MAN a valník MAN soukromé firmy.
Z autobusového vozového parku nesmíme zapomenout na 4 vozy B931E (evidenčních čísel
7448,
7449,
7450 a
7471), které DPMB na 4 měsíce pronajal dopravci SAD Trnava (SK), který od 1. 1. 2010 zajišťuje MHD v Přerově. Vozy zde byly přizpůsobeny místním podmínkám - byla zaslepena loga DPMB, loga města Brna a vozy byly vybaveny přerovským odbavovacím systémem včetně vnějších oranžových LED transparentů Em-test (místo klasických brněnských zelených panelů BUSE).
O reklamy v nedávné době přišly vozy K2
1128II (nyní unifik), KT8D5R.N2
1738 (nyní bílá) a i B951
7492 (nyní klasické schéma s červenými pruhy).
Pozitivní událostí je vypravení KT8D5R.N2
1716 zpět do pravidelného provozu po loňské rekonstrukci. Obdržela unifikovaný nátěr.
Poslední zprávou dnešní aktuality je lednové převedení vozu T3R
1615 do pisárecké vozovny, kde má být využíván jako služební vůz. Vzhledem k tomu, že pisárecká vozovna nemá v současné době stabilní služební vůz je možné, že za čas dojde opět k vystřídání tramvají na tomto postu. Využití
1615 jako služebního vozu je už jen kvůli výklopným dveřím a horším rozhledovým podmínkám z kabiny poměrně diskutabilní.