První a pravděpodobně i poslední generálkou T3G plánovanou pro letošní rok prošla souprava
1624+
1625. Provedení GO se shoduje s předchozími generálkami T3G. V rámci opravy bylo u obou vozů původní nožní řízení nahrazeno ručním řadičem Alfa Union, motorgenerátory byly vyměněny za statické měniče Cegelec, které jsou vytěžovány z vyřazovaných tramvají T3M. Podlahová překližka je u obou vozů pokryta protiskluzovou podlahovou krytinou ALTRO, všechny dveře nyní nově ovládají dveřní pohony IGE.CZ s ochranou proti sevření cestujícího, původní nůžkové pantografy byly doplněny o elektrický stahovák. Na střeše přibyly brzdové odporníky, které se původně ukrývaly pod podlahou, vůz
1624 navíc obdržel i tradiční klimatizaci kabiny řidiče od firmy Janoza CZ. Celá dvojice se pyšní unifikovaným nátěrem.