ev. č. | výr. č. | typ | vyr. | (dod.) zař. |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
-
|
Vereingete Isolatenwerke AG, Berlin-Pankow |
1925 |
(1925) 1925 |
(1969) |
vůz pro čištění kolejových žlábků, nikdy neobdržel ev. číslo, 1969: předán TMB, vůz čeká na renovaci nátěr: tmavě zelená |
» detail | ||||
1II
|
Lederer & Porges mv2 |
1903 |
(1969) |
1971 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy s uzavřenými plošinami, 1946: služební vůz, 1963: vyřazen, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB a opraven jako hist. vůz ev.č. 1, 1971: zařazen do sbírek TMB |
» detail |
![]() |
|||
3II
1III |
Lederer & Porges mv2 |
1903 |
(1903) 1903 |
(1930) 1954 |
1954 |
1923: reko - uzavření plošinových čel, 1930: služební vůz, 1939: zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||
4II
2III |
Lederer & Porges mv2 |
1903 |
(1903) 1903 |
1954 |
1954 |
1930: služební vůz, 1940: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||
6II
3III |
KPS Brno mv3 |
1904 |
(1904) 1904 |
(1954) 1954 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB |
» detail |
![]() |
|||
8
4III |
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1954) |
? |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954 : prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 54) |
» detail | |||
14
5III |
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1954) |
? |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava (služební vůz 3005) |
» detail | |||
7II
|
Lederer & Porges mv3 |
1904 |
(1904) 1904 |
|
1945 |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
19
7III |
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1954) |
? |
1954: prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 55) |
» detail |
![]() |
||
9
|
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
31
9II |
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
(1954) |
? |
1934: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava |
» detail | |||
11
|
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
4
45 11II |
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1954) |
? |
1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Olomouc (vlečný vůz 56) |
» detail | |||
6
47 12II |
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1954) |
? |
1930: odstaven, 1942: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy, 1954: prodán DP Ostrava |
» detail | |||
13
|
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
56
14II |
Vagónka Studénka CMg |
1913 |
(1915) 1915 |
(1964) 1964 |
1964 | P |
ex LWP ev. č. 1602 |
» detail | ||
16
|
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1930) |
? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mot. vůz 25) |
» detail |
![]() |
||
154
17II |
Vagónka Studénka CMg |
1913 |
(1947) 1947 |
(1960) 1960 |
1960 | P |
ex LWP ev. č. 1606 (kořistní), 1960: vyřazen, pojezd použit pro 155/I |
» detail | ||
155
18II 515 17III |
Vagónka Studénka CMg |
1913 |
(1947) 1960? |
(1964) 1964 |
1964 | P |
ex LWP ev. č. 1608 (kořistní, nebyl opraven), 1960: dosazen pojezd z vozu 17/II (154/I) |
» detail | ||
59
19II |
Graz mv5 |
1920 |
(1920) 1920 |
|
1965 | H* |
|
» detail | ||
60II
20II |
Graz mv5 |
1920 |
(1920) 1920 |
|
1963 | H* |
|
» detail | ||
21
|
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1930) |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail |
![]() |
||
61II
21II |
Graz mv5 |
1920 |
(1920) 1920 |
|
1963 | H* |
|
» detail | ||
25
|
Graz mv1 |
1900 |
(1900) 1900 |
|
1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
26
|
Graz mv1 |
1900 |
(1900) 1900 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
66II
26II |
Graz mv5 |
1921 |
(1921) 1921 |
|
1964 | H* |
|
» detail | ||
27
|
Graz mv1 |
1900 |
(1900) 1900 |
(1930) |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
28
|
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
29
|
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
(1930) |
? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 26) |
» detail | |||
30
|
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
|
1945 |
1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
70II
30II |
Graz mv5 |
1921 |
(1921) 1921 |
|
1963 | H* |
|
» detail | ||
32
|
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
|
1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
33
|
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
(1930) |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
73II
33II |
Graz mv5 |
1921 |
(1921) 1921 |
|
1964 | H* |
|
» detail | ||
34
|
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
|
1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
37
|
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
(1930) |
? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 27) |
» detail | |||
79II
38II |
KPS Brno mv6.1 |
1926 |
(1926) 1926 |
|
1969 | H* |
|
» detail | ||
80II
39II |
KPS Brno mv6.1 |
1926 |
(1926) 1926 |
|
1967 | P |
|
» detail | ||
40
|
Graz mv1 |
1900 |
1901 |
|
1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
81II
40II |
KPS Brno mv6.1 |
1926 |
(1926) 1926 |
(1968) |
P |
1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB |
» detail |
![]() |
||
83II
42II |
KPS Brno mv6.1 |
1926 |
(1926) 1926 |
|
1967 | P |
|
» detail | ||
2
43 |
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1930) |
1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavba na vlečný vůz, nedokončeno, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail |
![]() |
||
3
44 |
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1930) |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
7
48 |
Graz mv1 |
1899 |
1900 |
(1930) |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||
90II
49II |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1968 | P* |
|
» detail | ||
50
|
Graz mv4 |
1912 |
(1912) 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
51
|
Graz mv4 |
1912 |
(1912) 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
92II
51II |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1967 | P* |
|
» detail |
![]() |
|
93II
52II |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
(1967) |
1978 | P* |
1967: skříň dosazena na vůz 46/II (86/II) |
» detail | ||
53
|
Graz mv4 |
1912 |
(1912) 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
54
|
Graz mv4 |
1912 |
(1912) 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
55
|
Graz mv4 |
1912 |
(1912) 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
97II
56II |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1969 | P* |
|
» detail |
![]() |
|
57
15II 815 57 |
Vagónka Studénka CMg |
1913 |
(1915) 1915 |
(1964) 1971 |
P |
ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB |
» detail |
![]() |
||
98II
57II |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1968 | P* |
|
» detail |
![]() |
|
58
|
Vagónka Studénka CMg |
1913 |
(1915) 1915 |
(1945) 1945 |
1945 | P |
ex LWP ev. č. 1604, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
102II
61III |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1969 | H* |
|
» detail |
![]() |
|
103II
62III |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1969 | H* |
|
» detail | ||
104II
63III |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1972 | H* |
|
» detail | ||
105II
64III |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1960 | P* |
1960: nehoda (Úvoz) |
» detail | ||
106II
65III |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1972 | P* |
|
» detail | ||
107II
66III |
KPS Brno mv6.1 |
1927 |
(1927) 1927 |
|
1969 | P* |
|
» detail | ||
109II
68III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1969 | H* |
|
» detail | ||
112II
71III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1970 | H* |
1969: dosazena skříň s vozu 47/II (88/II) |
» detail | ||
113
72III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1969 | P* |
|
» detail | ||
74II
|
KPS Brno mv6.1 |
1926 |
(1926) 1926 |
|
1945 |
1945: zásah bombou na Husově ulici (12.4.) |
» detail | |||
116
75III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1968 | P* |
|
» detail |
![]() |
|
117
76III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1969 | P* |
|
» detail | ||
120
79III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1971 | H* |
|
» detail | ||
122
81III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1968 | P* |
|
» detail |
![]() |
|
123
82III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1967 | P* |
|
» detail |
![]() |
|
124
83III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1968 | P* |
|
» detail |
![]() |
|
125
84III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1967 | P* |
|
» detail | ||
131
90III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1969 | P* |
|
» detail | ||
133
92III |
KPS Brno mv6.1 |
1928 |
(1928) 1928 |
|
1969 | H* |
|
» detail | ||
134
93III |
KPS Brno mv6.1 |
1932 |
(1932) 1932 |
|
1968 | H* |
|
» detail |
![]() |
|
135
94III |
KPS Brno mv6.1 |
1932 |
(1932) 1932 |
|
1968 | H* |
|
» detail | ||
136
95III |
KPS Brno mv6.1 |
1932 |
(1932) 1932 |
|
1969 | H* |
|
» detail | ||
137
96III |
KPS Brno mv6.1 |
1932 |
(1932) 1932 |
|
1968 | H* |
|
» detail | ||
138
97III |
KPS Brno mv6.1 |
1932 |
(1932) 1932 |
|
1969 | H* |
|
» detail | ||
140
99III |
KPS Brno + SBEPD mv6.2 |
1941 |
(1941) 1941 |
(1970) |
H |
podvozek vyroben v dílnách DP, 1970: odeslán do Prahy na filmování, 1976: vrácen TMB, po úpravě sloužil jako služební vůz TMB, 2006: renovace do historického stavu v KOS Krnov, dlouhodobě zapůjčen DPMB k příležitostnému provozu |
» detail |
![]() |
||
141
100III |
KPS Brno + SBEPD mv6.2 |
1941 |
(1941) 1941 |
|
1969 | H |
podvozek vyroben v dílnách DP |
» detail | ||
142
101III |
KPS Brno mv6.3 |
1943 |
(1943) 1943 |
|
1969 | H |
|
» detail | ||
143
102III |
KPS Brno mv6.3 |
1943 |
(1943) 1943 |
|
1968 | H |
|
» detail | ||
144
103III |
KPS Brno mv6.3 |
1943 |
(1943) 1943 |
|
1969 | H |
|
» detail | ||
145
104III |
KPS Brno mv6.3 |
1943 |
(1943) 1943 |
|
1969 | H |
|
» detail | ||
146
105III |
KPS Brno mv6.3 |
1943 |
(1943) 1943 |
|
1968 | H |
|
» detail | ||
147
106III |
KPS Brno mv6.3 |
1943 |
(1943) 1943 |
(1972) |
1976 | H |
1972: vyřazen, předán TMB, využit jako zdroj náhr. dílů, 1976: sešrotován |
» detail | ||
107III
|
KPS Brno mv6.3 |
1943 |
(1989) 1989 |
|
M |
1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: renovace v KOS Krnov {A+215} |
» detail |
![]() |
||
149
108III |
KPS Brno mv6.3 |
1943 |
(1943) 1943 |
|
1968 | H |
|
» detail | ||
400
111III |
KPS Brno mv6.4 |
1946 |
(1946) 1946 |
|
1972 | H* |
|
» detail | ||
401
112III |
KPS Brno mv6.4 |
1946 |
(1946) 1946 |
|
1968 | H* |
|
» detail | ||
402
113III |
KPS Brno mv6.4 |
1946 |
(1946) 1946 |
|
1972 | H* |
|
» detail | ||
403
114III |
KPS Brno mv6.4 |
1946 |
(1946) 1946 |
|
1972 | H* |
|
» detail | ||
404
115III |
KPS Brno mv6.4 |
1946 |
(1946) 1946 |
|
1968 | H* |
|
» detail | ||
405
116III |
KPS Brno mv6.4 |
1946 |
(1946) 1946 |
(1968) |
H* |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 405, 1971: TMB |
» detail |
![]() |
||
134II
|
28063 |
KPS Brno 4MT2 |
1950 |
(19.4.2017) 2017 |
|
M |
1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na retro tramvaj 4MT 134, 10/2017: počátek renovace |
» detail |
![]() |
|
150
|
SBEPD mv6.6 |
1932 |
(1932) 1932 |
|
1945 | P |
vůz vlastní konstrukce, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
22
192 |
Graz mv1 |
1900 |
(1900) 1900 |
|
1957 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||
23
193 |
Graz mv1 |
1900 |
(1900) 1900 |
|
1964 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail |
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho: prodán/předán jinému dopravci: 7, sešrotován: 91, historický/muzejní: 1, v dílnách/v opravě: 1.
Počty vozů dle provozoven: