Vozy vk2 | Evidence DPMB | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozy vk2

vypravenost fotky
ev. č. typ vyr.
výr. č.
(dodán)
zařazen
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
13
15
Jn2
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik E Hernalser Waggon Fabrik vv0 1879
1879
1879
1893
1930
19xx  zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli 
» detail
9
? vk2.L ? C ? série 522-595 1877
1877/78
1877/78
1881
1891
19xx  ? dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami; 1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1911: dosazena elektrická brzda 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
» detail
10
? vk2.L ? C ? série 522-595 1877
1877/78
1877/78
1881
1891
19xx  ? dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami; 1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1911: dosazena elektrická brzda 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
» detail
11
? vk2.L ? D ? série 522-595 1877
1877/78
1877/78
1881
1891
? dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami; 1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1911: dosazena elektrická brzda 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
» detail
12
? vk2.L ? D ? série 522-595 1877
1877/78
1877/78
1881
1891
? dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami; 1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1911: dosazena elektrická brzda 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
» detail
14
? vk2.L 187?
187?
187?
1881
 
188?  letní vůz KD2 
» detail
1
92
192
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 1876
1876
1876
 
1929
1929  dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
3
93
193
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 1876
1876
1876
 
1929
1929  dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail fotka
4
94
194
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 1876
1876
1876
 
1929
1929  dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
5
95
195
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 1876
1876
1876
 
1929
1929  dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
6
96
196
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 1876
1876
1876
1929
 
  dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
» detail fotka
7
97
197
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 1876
1876
1876
 
1929
1929  dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
8
98
198
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 1876
1876
1876
 
1929
1929  dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
» detail
2
n28
4539
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 1876
1876
1876
1974
 
1990  dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
» detail
Vypsáno celkem 14 vozů, z toho:
  • sešrotován: 8 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 6 vozů

Všechny vozy jsou z provozovny neznámá provozovna.

Poslední aktualizace vozů: 12. 2. 2025.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání