ev. č. | výr. č. | typ | vyr. | (dod.) zař. |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13
15 Jn2 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z E vv0 |
1879 |
(1879) 1879 |
(1893) 1930 |
19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | |||
9
|
? vk2.L C |
1877 |
(1877-78) 1877-78 |
(1881) |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) |
» detail | |||
10
|
? vk2.L C |
1877 |
(1877-78) 1877-78 |
(1881) |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) |
» detail | |||
11
|
? vk2.L D |
1877 |
(1877-78) 1877-78 |
(1881) |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) |
» detail | |||
12
|
? vk2.L D |
1877 |
(1877-78) 1877-78 |
(1881) |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) |
» detail | |||
14
|
? vk2.L |
187? |
(187?) 187? |
(1881) |
188? |
letní vůz KD2 |
» detail | |||
1
92 192 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L A vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
3
93 193 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z B vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
4
94 194 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L A vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
5
95 195 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z B vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
6
96 196 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L A vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
(1929) |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail |
![]() |
|||
7
97 197 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L A vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
8
98 198 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z B vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||
2
n28 4539 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z B vv0 |
1876 |
(1876) 1876 |
(1974) |
1990 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
» detail |