datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 10.02.2015 | 1635+1636 | 800 | 7 | servac | |
prodleva měsíc | |||||
ČT 08.01.2015 | 1634+1616 | 800 | 7 | servac | |
prodleva 8 měsíců | |||||
PO 26.05.2014 | 1645+1646 | 800 | 7 | servac | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 13.03.2014 | 1109 | 800 | 7 | servac | |
ÚT 11.03.2014 | 1539+1597 | 800 | 7 | servac | |
ST 05.03.2014 | 1590+1530 | 800 | 7 | servac | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ČT 21.11.2013 | 1079 | 800 | 7 | Karlos | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 31.10.2013 | 1815 | 800 | 7 | Renek | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 14.10.2013 | 1053 | 800 | 7 | servac | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ÚT 23.07.2013 | 1083 | 800 | 7 | servac | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ÚT 30.04.2013 | 1634+1616 | 800 | 7 | Karlos | |
prodleva 5 měsíců | |||||
PO 03.12.2012 | 1635+1636 | 800 | 7 | MartinV | |
prodleva 9 měsíců | |||||
ÚT 20.03.2012 | 1653+1654 | 800 | 7 | kolem 11:30 na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva 4 týdny | |||||
ST 22.02.2012 | 1130 | 800 | 7 | kolem 11 hodiny na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 07.02.2012 | 1603+1561 | 800 | 7 | MartinV mechoš |
|
prodleva týden | |||||
ÚT 31.01.2012 | 1497+1556 | 800 | 7 | kolem 10 hodiny na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
ČT 26.01.2012 | 1099+1078 | 800 | 7 | kolem 13 hodiny na mendlák a zpět | mechoš |
prodleva 4 měsíce | |||||
ST 14.09.2011 | 1120 | 800 | 7 | odpo | ReZ |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 09.08.2011 | 1018 | 800 | 7 | renda | |
prodleva týden | |||||
PO 01.08.2011 | 1590+1511 | 800 | 7 | kolem 12 hod. na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 12.07.2011 | 1573+4123 | 800 | 7 | Škoda | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 21.06.2011 | 1539+1598 | 800 | 7 | Mezi 9:10 a 10:10 2x směr mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 10.05.2011 | 1595+1564 | 800 | 7 | po 12 hodině na medlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 21.04.2011 | 1649+1650 | 800 | 7 | kolem 10 hod na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva měsíc | |||||
PO 14.03.2011 | 1113 | 800 | 7 | Radek Havlík | |
ST 09.03.2011 | 1541 | 800 | 7 | Hafan | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 21.02.2011 | 1573+1570 | 800 | 7 | TG | |
SO 19.02.2011 | 1039 | 800 | 7 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ČT 06.01.2011 | 1097 | 800 | 7 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 18.11.2010 | 1122 | 800 | 7 | renda | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 26.10.2010 | 1663+1664 | 800 | 7 | kolem 10:30 na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 02.09.2010 | 1109 | 800 | 7 | renda | |
prodleva týden | |||||
ČT 26.08.2010 | 1645+1646 | 800 | 7 | kolem 13. hodiny na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
ČT 26.08.2010 | 1667+1668 | 800 | 7 | kolem 11 hodiny do komína a zpět do vozovny | mechoš |
ČT 26.08.2010 | 1123 | 800 | 7 | z pis do voz. medl. | renda mechoš |
PO 23.08.2010 | 1053 | 800 | 7 | kolem 11. hod na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
PO 23.08.2010 | 1667+1668 | 800 | 7 | po 12 hod na UH a zpět do vozovny pisárky | mechoš |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 12.08.2010 | 1018 | 800 | 7 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 28.07.2010 | 1628+1629 | 800 | 7 | mechoš | |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 15.06.2010 | 1109 | 800 | 7 | mezi 11:30 a 12:30 2x na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
ÚT 15.06.2010 | 1626+1613 | 800 | 7 | kolem 13hod na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva 3 měsíce | |||||
ČT 18.03.2010 | 1072 | 800 | 7 | kolem 12 hod na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
ÚT 16.03.2010 | 1643+1644 | 800 | 7 | kolem 12:30 na mendlák a zpět do pisárek | mechoš |
prodleva 3 měsíce | |||||
PO 14.12.2009 | 1114 | 800 | 7 | kolem 11:30 na mendlák a zpět do vozovny pisárky | mechoš |
prodleva týden | |||||
PO 07.12.2009 | 1539+1598 | 800 | 7 | kolem 13:20 na mendlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva 4 měsíce | |||||
PO 27.07.2009 | 1128 | 800 | 7 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 28.05.2009 | 1097 | 800 | 7 | kolem 11:15 na mendlák a zpět do vozovny pisárky | mechoš |
prodleva měsíc | |||||
PÁ 24.04.2009 | 1109 | 800 | 7 | kolep 12:30 na medndlák a zpět do vozovny | mechoš |
ST 22.04.2009 | 1651+1652 | 800 | 7 | okolo 13 hodiny na mednlák a zpět do vozovny | mechoš |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 06.04.2009 | 1537+1548 | 800 | 7 | okolo 13 hod. do smyčky Komín a zpět do vozovny pisárky | mechoš |
Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).
Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, fafner, Fff, hd.mart, Igor Pukl, Jakub Pagáč, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jirka Petřík, Jiří D., Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., Martin Dudek, martin5633, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš N., tram-bus.cz, Twig, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vojtěch Tomiška, Vrut, Zdenek99.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.