Další realizovanou trolejbusovou tratí je nová jednostopá trať v úseku Výstaviště, hlavní vstup – Mendlovo náměstí vedená ulicí Veletržní vybudovaná v souvislosti s celkovou rekonstrukcí Mendlova náměstí a s tím související reorganizací provozu. Jedná se v podstatě o přeložení tratě z ulice Hlinky, kde bude trolejové vedení ve směru na Mendlovo náměstí sneseno. Vzhledem k dříve vybudované spojce ve východní části Mendlova náměstí je tak vytvořen dlouhý jednostopý okruh kolem celého náměstí a bloků přilehlých k ulici Výstavní, díky kterému je možné realizovat jak obraty vlaků ze směru od ulice Úvoz (linka 35), tak i ze směru od Pisárek (linka 37). V prostoru zastávek Mendlovo náměstí na nové trati v ulici Veletržní budou ve výsledném stavu situovány dvě předjízdné stopy umístěné za sebou, z nichž je v současnosti realizována první z nich. Levá stopa slouží pro odstavování trolejbusů linky 35 během jejich pobytu v konečné zastávce, pravá pak pro průjezd ostatních linek. Mezi dalším, druhým, rozdvojením stop bude vybudováno ostrovní nástupiště. Přesunutí trasy do ulice Veletržní umožnilo zánik problematického křížení s tramvajovou dráhou, kde docházelo k častému uváznutí trolejbusů na odizolovaném úseku. Zároveň dojde ke snesení trolejového vedení v centrální části Mendlova náměstí. Rovněž byla snesena i poslední proudová výhybka umístěná mimo areály vozoven, která byla situována před vstupem do pivovarské restaurace. V posledních letech však byla dlouhodobě mimo provoz.
Z hlediska vozového parku došlo k dodání dalších nových trolejbusů Škoda 27Tr, z nichž byly zatím zprovozněny vozy 3669 a 3670, které jsou deponovány ve vozovně Komín, a 3674, 3675 a 3677, které jsou deponovány ve vozovně Husovice. Trolejbusy 3668 a 3671 na zařazení do provozu zatím čekají. Zařazování nových vozidel umožňuje odstavování těch starších. Z provozu byly definitivně odstaveny vozy 3240, 3280 a 3284, které jsou určeny jako dar pro válkou postiženou Ukrajinu, kam budou přesunuty po železnici. Navíc došlo k úbytku kurzů, na které je možné vypravovat vysokopodlažní vozidla. Pro trolejbusy 14Tr jsou určeny pouze dva kurzy na lince 34 a jeden na lince 36. Pro poslední zbývající provozní trolejbus 15Tr (3505) jsou určeny dva kurzy na lince 25 (s přejezdy na linku 26). Na linkách 35, 38 a 39 je nově u všech spojů garantováno jejich zajištění nízkopodlažním vozidlem. Pro zajištění výpravy na dva husovické kurzy na těchto linkách byly do vozovny Husovice přesunuty trolejbusy 3011, 3012 a 3013. Trolejbus 3604 byl sešrotován a vůz 3608 definitivně odstaven.